..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš R.":

FotkaZprávaDatum
80-90.730 railjet + 1216.233-7nadkachna!: Slovo parodie je asi zbytečně emotivní, jsou to objektivně výrazně pohodlnější polohovatelná sedadla než v 1. třídě s podstatně větším prostorem pro cestujícího. Pravda, měla by být od jedničky oddělena přepážkou, což nejsou a navíc přes business courají i jiní cestující na WC, čímž se ztrácí to, co by k nejvyšší třídě mělo patřit, totiž mnohem více soukromí. Ale vzhledem k tomu, že je téměř jistota, že některý z business spolucestujících bude stejně celou cestu hulákat do telefonu a zachraňovat svět od kolapsu, tak je to vlastně jedno:-).18.05.18 - 9:57
80-90.730 railjet + 1216.233-7U RJ je co do komfortu sezení poměrně velký rozdíl mezi 1. třídou a business. Připouštím, že jedničce to není žádná sláva, mám pocit, že ta sedadla jsou taková nějaká "antianatomická", jakoby se s tělem pořád prala, ale business je skvělý. Rozdíl v ceně 150 Kč, v tom poukázka na 50 do hospody, rozhodně to stojí za to.
Jen se občas stane, že i týden dopředu je už business vyprodaný.
17.05.18 - 15:45
660.108-2Mně se tyhle vlaky líbí, ale první třída je zde zcela k ničemu. Protože je to průchoďák, tak se ztrácí jedna z hlavních výhod první třídy, tedy více klidu a soukromí. Pokud tamtudy co chvíli někdo leze, je soukromí pryč. A když popáté absolvujete situaci: "Hele, mámo, tady je volno.", ukýblování rodinky na sedadlech a po příchodu průvodčího "Jó, to je první třída? A kolik by stál ten doplatek? Hm, tak to teda ne." a následné odkýblování rodinky do správné třídy, tak fakt ztrácíte chuť si za tenhle "komfort" příště připlácet. Jak není první třída na konci/začátku vlaku a neprůchozí, ztrácí smysl.29.06.17 - 18:33
150.225-1Magog: jel jsem před nedávnem s autem Košičanem do Košic a funguje to tam tak, že po výstupu cestujících celá souprava nacouvá k rampě vzdálené docela dost od nádraží, takže v lichém směru musí být autovůz vzadu. Následně pak přechází na noční Slovakii, takže to není přesun na opačný konec soupravy.
Autovůz je normálně vzadu, tohle je mimořádnost.
Zajímavostí je, že auta jsou naložena zadkem dopředu, takže po příjezdu mají nalepené mouchy na zadním skle:-). Na noční Slovakii jedou autovozy tři (dva z Košic, jeden z Popradu) a když to vyjde, musí řidič při vykládce vycouvat přes všechny plošiny, což pro méně zdatné může být docela oříšek.
23.09.12 - 10:03