..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "BBvK":

  1 ... 41 42 43 44 45 ... 49      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.039-4Co zkusit odkaz vlevo - seztnam tratí - tam si najít trať 140 a najít všechny odpovědi na vaše otázky ;-)06.08.11 - 20:22
781.578-0Ad Rambo:
Nevím, kolik je vám let a nevím jaký dokument jste viděl, ale ve vašem textu je teda dobře "zvláštních" názorů.
Proč si myslíte, že 600, resp. 599 strojů bylo přebytečných? Uvědomujete si, kolik bylo neelektrifikovaných hlavních tratí v době kdy byly Sergeje na vrcholu své vozby a kolik na nich převezly nákladů za den. A na osobní vozbu opravdu nebyly, proto neměly el. topení, proč zvyšovat hmotnost něčím, co nebude využito? Určitě, než budete publikovat unáhlené závěry, doporučuji si nastudovat příslušnou literaturu, ať jsou to knihy a články od Corony nebo Nadaturu, i mnoho dalších jiných a ne na základě jednoho dokumentu udělat jasný závěr... Asi to mimo jiné svědčí o kvalitě onoho dokumentu, že jste z něj vyvodil takové nesmyslné závěry.
A o Milovicích by taky chtělo zjistit víc. Vojenská vlečka už tam byla za první republiky...
Ad Astartoth: myslíte si, že kdyby nebylo Sergejů, že vydrží parní provoz déle, tak to je taky super názor. Uhlí bylo v době plánovaného hospodářství potřeba úplně jinde než v kotlích parních lokomotiv, proto se tak masivně rušil parní provoz. A kdyby nebylo sergejů, tak by bylo Pomerančů nebo Sulzerů nebo úplně něčeho jiného a parní provoz by stejně nebyl...
A porovnávat podovozek Ludmily a Sergeje a porovnávat německé rovinaté tratě s našimi obloukovitými a z toho vyplývajícími provozními podmínkami... A ještě německou údržbu tratí a naší (ač o důvodech lze sáhodlouze diskutovat, ale určitě ne pod touto fotkou, ale třeba pod nějakým odborným textem)
Taky divočina :-)
A raději už končím :-)
05.08.11 - 21:26
T 435.0108Ad JS: byl to zvláštní vlak pro skupinu fotografů, kteří si ho v této podobě zaplatili. A toto je jedna z mnoha fotek, které za tři dny vznikly. Bylo to inzerováno přes net.29.07.11 - 12:15
OBB 1141.006-5 + OBB 1044.064-2Diskuze zajímavá, ale už si nepamatuji, takže neodpovím. Já si spíš myslím, že obě přijely na vlaku, protože potřebovaly v Summerau lokomotivu. A v té době byla jediná OBB, takže se jelo na rychlíku, aby tam loko pro náklad byla rychleji. Ale jak píšu, je to jen spekulace, paměť mi už neslouží :-)26.07.11 - 12:15
M 240.0083Děkuji za ocenění, zase si nepřipadám, že by to bylo na nějaké výstavy, určitě existuje spousta jiných, kteří by měli na rozdíl ode mne co vystavovat. Já jsem měl jen odvahu to dát sem ;-) A nějaké fotky se ještě najdou, postupně, jak budou mít správci trpělivost, se je pokusím prezentovat.
A k vlajkám, ten den se jezdilo mimořádně do Polska, jako předzvěst "brzkého" zprovoznění ;-)
25.07.11 - 7:03
150.006-5Tak v první řadě se omlouvám Vladovi za uvedení v omyl a všem, kdo se ptali na vlak tímto zároveň odpovídám. Prozkoumal jsem staré zápisky a JŘ a jde o vlak Ex 122 Gerlach z Košic do Prahy.
Jinak k vozům a jejich nasazení. Samozřejmě Košičan, Tatran, Slovenská strela, Ostravan, k nim Gerlach, Brněnský drak, Vyšehrad, Hutník nebo Thermal.
A teď k dalším pohádkám o mašinkách, co se zde vyskytly :-D
Nejvtipnější mi přijde Korea, to snad ani nemůžete myslet vážně, že? Na trať rozchodu 1520 mm skříň s tímto průřezem? Asi ne, že? To by se i Korejcům asi nezdálo.
Míst k sezení a s tím souvisejícími technickými kvalitami vozů. Míst k sezení opravdu bylo 8 ve druhé třídě a 6 v první, to bylo taky jediné, čím se vozy lišily. A z toho už jednoznačně vyplývá, že šlo o typický socialistický produkt. Jak známo, vozy délky 26,4 m mají z důvodu vybočení v oblouku užší průřez a tím pádem je počet míst v kupé 8 v západní Evropě naprosto nepřijatelný. Pro změnu počet kupé stejný v 1. a 2. vozové třídě jednoznačně svědčí o tom, že vagónka v Bautzenu neměla v té době ještě dořešenou skříň pro 1. vozovou třídu nebo prostě ČSD nechtěla cestující tolk rozmazlovat. Jinými slovy 1. třída by byla všude ve vyspělé Evropě považována za 2. A naše druhá....
Jinak vozy byly s podvozky GP 200, jak jejich název vypovídá, měly by být pro rychlost 200, bohužel v době socialistického hospodaření se nepodařilo vyřešit dostatečně kvalitní brzdové obložení, takže brzdící procenta odpovídala pouze na 160 km/h. A to ještě v začátcích provozu, a teď přidám jednu "pohádku", protože to nemám na 100% ověřené a v době bez internetu a cenzury to ani nebylo možné, když údajně Tatran při cestě z Blavy do Košic zastavil v Popradu až kousek za odjezdovým návěstidlem, tak, a to už je pravdou, byla snížena rychlost těcto vozů na 120 km/h.
Mimo jiné to byly vozy, které jako první jezdily na síti ČSD pravidelně rychlostí 140 km/h. Bylo to na Slovenské strele na krátkém úseku mezi Břeclaví a Brnem.
A že by v době, kdy jednoznačný prim měla nákladní doprava byl někdo postihován za jízdu odbočkou u nějakého Ex, tak tomu taky nevěřím. To by musel mít výpravčí sakra smůlu, že by vlakem jel nějakej zakomplexovanej úředník tehdejšího Ústředního ředitelství a ještě k tomu spěchal za milenkou :-D.
Toť vše, třeba si ještě na něco vzpomenu, ale myslím, že už jsem psal až příliš ;-)
15.07.11 - 21:02
M 62.317Teď jsem si dočetl celou diskuzi, tak u mne za 3*, protože vlak je neostrý.
Ale zase musím ocenit tu kliku, že všechna auta jsou až za vlakem, na silnici kolem Balatonu, kde se skoro nedá přejít. Holt štěstí někdy přeje anebo je ta zvlněná silnice autorská úprava ;-)?
12.07.11 - 14:17
TU 47.0A jaké měly příčiny rušení podobných tratí na západ a jih od našich hranic?? Taky komunisti??
Asi ne, že? Takže příčiny budou asi jinde a velmi podobné tomu, proč se ruší tŕatě dodnes. Ekonomika provozu...
10.07.11 - 11:06
99.794 + 99.785No jestli to nebude spíš pomsta cenzorům, osolili mě při schvalování fotky, tak já jim ukážu a osolim je u jejich fotek, ať vidí...29.06.11 - 7:40
99.794 + 99.785Pískač před přejezdem, přesné významy bych musel dohledat, vyskytují se různé kombinace Péček ;-)28.06.11 - 18:49