..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "BBvK":

  1 ... 38 39 40 41 42 ... 49      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
52.8080-5A proč to nefotit v Tillig produkci, který 52 má?09.02.12 - 9:40
475.179Ad Domba: Tak podle mého je místo buď dobře vybrané (s vykřičníkem) a nebo není a pak tam něco není vidět ;-) Obojí na jednom řádku si poněkud odporuje, že?06.02.12 - 14:18
DR 675.019-4Ale jinak to byla nějaká standartní muzejní jízda pro soudruhy z východního německa :-)
Oni tam před tím tři dny jezdily i parní vlaky, tak to možná mělo spojitost, ale to už si nepamatuju.
06.02.12 - 7:11
DR 675.019-4Karlex jel odklonem ;-)06.02.12 - 7:09
T 444.1535Něco o vlečce bylo řečeno, něco dalšího třeba zde:
http://www.zelpage.cz/zpravy/4468?PHPSESSID=a7d6ed1b5f991be08febd7b48d3c7d00. Taky možno nahlédnout do atlasu dráhy a pak následně na jakékoliv mapy na netu.
Z k-repu z roku 2009 http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=339450.jpg&httpref=/
a z dalších
http://zeleznicniarcheologie.rajce.idnes.cz/VLECKA_DO_KYSELKY/#
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vojkovice_nad_Oh%C5%99%C3%AD_-_Kyselka
A též zde: http://frantiseknyklicek.sweb.cz/vypravy/voj-kys.htm
Hodně zajímavého o vznku vlečky a samozřejmě nejen o ní v knize Dravec Mattoni od B. Macheka a M. Dolejšího.
Jinak se mi nezdá, že by byla celá vyřezaná (délka přes 8 km) a nejen to, v některých úsecích chybí železo, přejezdy jsou zaasfaltované nebo zasypané.
Depeše o přepravě Karkulí sice vyšla, ale právě to shořelo na naprůjezdnosti vlečky, ne na nějaké administrativě. I když, úřední povolení na vlečku asi taky nebude mít platnost.
Jinak místo, na které je foceno už neexistuje, stojí tam budova a most přes řeku, který byl společný pro dráhu a silnici po rekonstrukci již koleje nemá, nehledě na to, že by nebylo kam dojet.
Upřesním dle GPS, kde je místo focení:
50°15'45.493"N, 13°0'1.062"E
04.02.12 - 11:51
TU 47.021Vzhledem k datumu pořízení a hvězdě na čele lokomotivy ;-)...
Byla to objednaná jízda. Viz další fotky zde na žp. Stačí si zadat 21 a 2.10.2010
31.01.12 - 14:07
DB 232.347-5 + 232.255-0 + 232.529-8 + 232.461-4Vy jste spekulanti ;-)
Dle prvních info byla jedna v poruše, proto se vracela zpět do Německa a aby jedna zůstala v Chebu bylo vzheldem k normám na nic.
Podle dalších info a i vzhledem k tomu, že byly nahozené všechny se vracely domů, protože strojvedoucím končily hodiny a další vlak nebyl odbaven. Tak z pohledu německého dispečera bylo lepší je vrátit a odvézt čekající vlaky z Německa.
28.01.12 - 16:04
781.365-2Jeden ze záběrů z jízdy parního vlaku je na www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist120.html
ad Alex74 nedivím se, že se na tebe ráda podívala, když hezkých snímků od zadu z té doby moc nemáš ;)
14.01.12 - 9:50
754.049-5A taky z něj vyrůstají stromy, keře, svahy...
To jsou komentáře :-( Většinou se vlaky v našich podmínkách nefotí ve stepi, aby z nich nic nevyrůstalo....
06.01.12 - 19:05
T 478.3Já bych měl dotaz na autora, zda si je jist rokem, neboť ten nápis na dveřích vypadá jako nové číslo a ty se vyskytovaly až po roce 1988.30.12.11 - 11:02