Komentáře uživatele "BBvK":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
52.8080-5 | A proč to nefotit v Tillig produkci, který 52 má? | 09.02.12 - 9:40 |
475.179 | Ad Domba: Tak podle mého je místo buď dobře vybrané (s vykřičníkem) a nebo není a pak tam něco není vidět ;-) Obojí na jednom řádku si poněkud odporuje, že? | 06.02.12 - 14:18 |
DR 675.019-4 | Ale jinak to byla nějaká standartní muzejní jízda pro soudruhy z východního německa :-) Oni tam před tím tři dny jezdily i parní vlaky, tak to možná mělo spojitost, ale to už si nepamatuju. | 06.02.12 - 7:11 |
DR 675.019-4 | Karlex jel odklonem ;-) | 06.02.12 - 7:09 |
T 444.1535 | Něco o vlečce bylo řečeno, něco dalšího třeba zde: http://www.zelpage.cz/zpravy/4468?PHPSESSID=a7d6ed1b5f991be08febd7b48d3c7d00. Taky možno nahlédnout do atlasu dráhy a pak následně na jakékoliv mapy na netu. Z k-repu z roku 2009 http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=339450.jpg&httpref=/ a z dalších http://zeleznicniarcheologie.rajce.idnes.cz/VLECKA_DO_KYSELKY/# http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Vojkovice_nad_Oh%C5%99%C3%AD_-_Kyselka A též zde: http://frantiseknyklicek.sweb.cz/vypravy/voj-kys.htm Hodně zajímavého o vznku vlečky a samozřejmě nejen o ní v knize Dravec Mattoni od B. Macheka a M. Dolejšího. Jinak se mi nezdá, že by byla celá vyřezaná (délka přes 8 km) a nejen to, v některých úsecích chybí železo, přejezdy jsou zaasfaltované nebo zasypané. Depeše o přepravě Karkulí sice vyšla, ale právě to shořelo na naprůjezdnosti vlečky, ne na nějaké administrativě. I když, úřední povolení na vlečku asi taky nebude mít platnost. Jinak místo, na které je foceno už neexistuje, stojí tam budova a most přes řeku, který byl společný pro dráhu a silnici po rekonstrukci již koleje nemá, nehledě na to, že by nebylo kam dojet. Upřesním dle GPS, kde je místo focení: 50°15'45.493"N, 13°0'1.062"E | 04.02.12 - 11:51 |
TU 47.021 | Vzhledem k datumu pořízení a hvězdě na čele lokomotivy ;-)... Byla to objednaná jízda. Viz další fotky zde na žp. Stačí si zadat 21 a 2.10.2010 | 31.01.12 - 14:07 |
DB 232.347-5 + 232.255-0 + 232.529-8 + 232.461-4 | Vy jste spekulanti ;-) Dle prvních info byla jedna v poruše, proto se vracela zpět do Německa a aby jedna zůstala v Chebu bylo vzheldem k normám na nic. Podle dalších info a i vzhledem k tomu, že byly nahozené všechny se vracely domů, protože strojvedoucím končily hodiny a další vlak nebyl odbaven. Tak z pohledu německého dispečera bylo lepší je vrátit a odvézt čekající vlaky z Německa. | 28.01.12 - 16:04 |
781.365-2 | Jeden ze záběrů z jízdy parního vlaku je na www.zelpage.cz/fotogalerie/ostatni/hist/hist120.html ad Alex74 nedivím se, že se na tebe ráda podívala, když hezkých snímků od zadu z té doby moc nemáš ;) | 14.01.12 - 9:50 |
754.049-5 | A taky z něj vyrůstají stromy, keře, svahy... To jsou komentáře :-( Většinou se vlaky v našich podmínkách nefotí ve stepi, aby z nich nic nevyrůstalo.... | 06.01.12 - 19:05 |
T 478.3 | Já bych měl dotaz na autora, zda si je jist rokem, neboť ten nápis na dveřích vypadá jako nové číslo a ty se vyskytovaly až po roce 1988. | 30.12.11 - 11:02 |