..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Laďuša":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.0Dovolil bych si zpochybnit úsek, tuto je trať na Klatovy, takže by to mělo bejt Plzeň hlavní (Gottwaldovo) nádraží - Plzeň zastávka
Ale jinak paráda, historický fotky tutěch a okolních míst mam nejradši, hlavně tutu trať :-)
10.09.12 - 20:09
749.006-3Neřikal jsem, že snad regína je lepší, to zase nehledejte něco, co jsem nemyslel. Ale řikal jsem, že ty patra jsou bída. Na tu trať jsem se jel podívat právě proto, že je moc hezká. A právě ty vozy mě hodně zklamaly. Málo místa, okna se nedají otevřít (rozuměj nedá se z nich kochat)... Z celýho toho výletu si prostě odnášim zklamání ze soupravy.10.05.12 - 11:53
749.006-3Zrovna dneska jsem tam jel, prvně v životě. Ty patra jsou podle mě to nejhorší, co na celej tej trati je, dost kazí požitek z jízdy po nádhernej trati. :)08.05.12 - 22:08
E 499.112Já bych hvězdy cpal i na nový, protože lokomotivam děsně sluší! :) Eště, že se můžu kouknout třeba na ruský šotostránky, tam těch ohvězdovaných pořád jezdí mraky.19.03.12 - 10:22
Su 251-86Ano, vyrobeno asi 2500 kusů řady Su a Sut v letech 1924 - 1951 pěti lokomotivkama. Za cara vznikla původní řada S (zkratka Sormovskij zavod - vyprojektoval jí v roce 1910), ty další modifikace se i hodně lišily, ale to esko furt zůstalo :-)
A co se týče názoru na dizajn - já tvrdim, že neexistuje hezký a ošklivý, ale jenom líbí se mi a nelíbí se mi. Konkrétně tuta řada se mi taky moc nelíbí, ale jinak naopak mam pro sovětský mašiny docela slabost ;) Takže pak nepůsobí moc dobře něco takhle tvrdě napadnout kvůli vlastnímu názoru, ostatní se s tim nemusí ztotožnit a co si pak mají myslet :)
06.02.12 - 16:52
810.334-3Na druhej straně bych čekal víc cestujících, neb zkušený pravidelný cestující vlaky obsazujou tak, aby na ně nešlo slunce :) Teda aspoň u nás.05.02.12 - 10:51
M 21.004Možná to bude ňáká zvláštnost nebo čert ví. Předválečný a těsně poválečný nový trakce to měly snad všechny, ale třeba na Bobinach už jsem to na žádnej fotce neviděl. Koukam teď schvalně do knížky a lokomotiva T333.002 je na fotce z války s označeníma P/Z, o pár stránek dál na snímku datovaným do počátku let 50. už má jenom reflektory, bez označení.27.01.12 - 18:53
M 21.004P a Z je předek a zadek, neb kdysi dávno (někde do konce 40. let?) byly při posunu používaný návěsti dopředu a dozadu, tak aby posunovač věděl, jak to má vlastně návěstit.26.01.12 - 16:46
150.021-4Takovejdle oválnej ČSD nápis jsem zapatlanej na Plechu 242.241 fotil eště loni. Pravda, už byl spíš nezřetelnej než zřetelnej, ale byl tam :D26.01.12 - 12:24
735.078-8 + 735.256-0 + 735.254-5A jaká! I bečka z lihovaru až z Kralup na tu slávu dorazila. :-)12.11.11 - 12:19