..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "vbica":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.017-1 + 854.210-2NIcKON:

No boje o každý metr.. Když muže hydra se dvěma jezdit do nějakých 30 promile na Rapotice a ještě v tom největším krpálu zastavovat a rozjíždět se nebo do minulýho GVD mohla několikrát denně tahat dva vozy do nějakých 28 promile na Křižany, tak proč by nezvládla oproti tomu mnohem mírnější kopeček na Novou Huť...:) Takže bojem o každý metr bych to určitě nenazýval..:) Možná by se to projevilo na jízdní době, ale neni to zas tak velkej krpál, takže bych tipnul prodloužení JD v řádu jednotek minut..
05.06.15 - 15:33
854.017-1 + 854.210-2ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.

Jojo.. Do Děčína jezdí hydry pravidelně otočené oběma směry, v pracovní dny řidičákem vzadu z České Lípy, o víkendech pak řidičákem vpředu z Rumburka. Takže stačí, aby hydří souprava po údržbě v Děčíně pokračovala jinam než odkud přijela a otočení je na světě... :)
04.06.15 - 9:04
Premiéra LEfotka se mi vůbec nelíbí, možná už jen kvůli tomu čí vlaky to jsou

A Vy se pak autorovi divíte, že má zakázáne hodnocení, když tu jsou evidentně tací, kteří hodnotí fotky podle toho, komu vyfocená mašina patří?? .. Mně se ta fotka moc líbí, má to myslim dobrou atmosféru..
16.11.12 - 21:07
M 296.1027Mimochodem, měl bych dotaz na autora.. Není to náhodou místo hydry M 296.1027 hydra M 296.1021? To, že je to 854, je jasné, ale nesedí mi zkrátka ani to číslo, podlě mě to nebude 027, ale 021..14.04.12 - 15:11
M 296.1027Moc pěkný vtípek.. :) Ale Nikolka se holt nezapře..:)01.04.12 - 20:05
163.077-1Nechápu proč pořád řešíte nátěry najbrt....
Ano řeší se to pořát.. Ale to podle mýho ukazuje akorát to, že jsou ty nátěry v různých verzích zkrátka zajímavé a v každém evokují jiné pocity.. Ano, mohl se na lokomotivu vylít kýbl modré barvy tak, jak to udělal jiný dopravce s barvou žlutou, to by pak třeba takovéto neustálé diskuze neprobíhaly.. ono by také nebylo o čem diskutovat.. ale nebyla by to nuda? I když ano, v jednoduchosti je síla, může namítat strana druhá..

Ale abych nebyl úplně od tématu. fotka je to parádní a to rozhodně ne kvůli tomu slušivému kabátku, ale zejména kvůli výběru správného místa ve správný čas.
31.03.12 - 20:59
T 426.003Supr fotka! Jinak pěkná souprava, ale nemůžu si pomoct, k dokonalosti tam tomu prostě chybí 854.212...:)10.08.11 - 17:39
854.034-6 + 854.001-5Chary: Tak 854 001 je otočená naprosto v pořádku, takhle jezdí všechny pražské směr Turnov a 854 034 jsem viděl o tři dny později již také "správně" otočenou.. je možné, že toho 22.5. už byl Karel připraven na svou cestu přes Nymburk a Jičín do Turnova (která ho čekala 25.5.), aby se pak vracel do Vršovic na rychlíku 1147 už "správně" otočen.. možná to neni ten důvod, ale logiku by to možná také mělo... :D02.06.11 - 21:41
810.600-7No, ale na obrázku je brejlovec
jojo, konkrétně by to měl být 750 258.. :]
06.03.11 - 2:19
750.701-5Josef Petrák: Tady si lidi zanadávají na modrou
Nejak nevidím, že by tu někdo tu modrou kritizoval. Alespoň v drtivé většině příspěvků. Krtitika a obsah téhle diskuze jsou směřovány spíše na způsob její aplikace na vozy a lokomotivy... Modrá je dobrá.. :]
19.01.11 - 1:37