..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Racek":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
681.003-0JiP: nevím, jak přímo pod Tatrami, ale třeba mezi Púchovem a Považskou Bystricou se rovná docela výrazně, viz http://www.reming.sk/files/2014-08-06-102149-0501.pdf
Třeba se nastavená laťka udrží i dál na východ ;-)
20.01.15 - 8:29
Pětka z MladějovaHoooodně dobré. Leden 1979: "velká" dráha kolabuje, Mladějovská jezdí?28.02.14 - 8:42
380.004-2optus: není ten důvod, že se dnes nenaplní čtrnáctivozový vlak, spíš v tom, že se jezdí poněkud častěji? Například na rychlících Brno - Bohumín dnes jezdí 14x za den šestivozová souprava, v 80. letech jezdil rychlík asi 3x denně. Pokud by býval měl 14 vozů, tak je dnešní nabídka co do množství vozů přesně dvojnásobná ... a co se týče použitelnosti, tak asi pětinásobná.19.11.13 - 9:43
241.001-7 + 740.044-3Zejména kvitujeme, jak někteří dokážou bez znalosti reálií plácat nesmysly. Ta vesnice pokračuje za podjezdem i na druhé straně trati, viz http://goo.gl/maps/s6doX - proto je PHS i na vnější straně oblouku.11.03.13 - 9:50
753.734-3Damian: to jest ściana ochronna przed hałasem, tam jest poza lasu wsi18.11.12 - 23:31
Dresden-Neustadt,10.9.1977Pane Švestko, úplně jsem se dojmul, jak to čtu. Mně bylo tehdy pět a o nějakých Drážďanech jsem nic netušil. Vybavuju si z dětství parní lokomotivy na přerovské trati, a díky vašim fotkám dneska vím, co to tam tehdy jezdilo. Díky!02.10.12 - 22:16
350.002-2 + 350.006-3Jediné, čeho bylo dřív opravdu více, byly noční vlaky, od dálkových rychlíků až po osobáky v různé neuvěřitelné časy. Těch do dnešních dnů zbylo oproti osmdesátkám opravdu jen pár. V relaci NDR - Balkán řada vlaků měla poznámky typu jede od června do září každý čtvrtek, takže to jen na první pohled do JŘ vypadalo, že jich jezdí hodně.
Třeba na mé oblíbené trase Brno > Ostrava byly v roce 1981 odjezdy rychlíků z Brna 5:44, 16:50, a 21:47, komu se to nehodilo, mohl jet 4 a půl hodiny osobákem. Dneska se jezdí po hodině (mimo dopoledního sedla).
16.01.12 - 9:32
350.006-3Ne, železnice stoupá, aby nenarazila do hráze přehrady Liptovská Mara (to je ten zelený lichoběžník, co je vidět uprostřed pravého okraje fotky). Dálnice zvládá větší sklony, takže stoupá později, proto může být v místě křížení vespod.09.01.12 - 17:01
781.578-0Sergej není "ruská kraksna", když už tak ukrajinská nebo sovětská ;-)12.10.11 - 13:57
751.109-0Jediná? Co Brno - Střelice?13.07.10 - 0:53