..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ninja":

  1 2 3 4 5 ... 31      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.083-7Astartoth, jsi s prominutím trochu mimo mísu nezdá se ti...?23.03.12 - 22:21
Šmudla se koupeMyslím, že je dobře, že vlajková loď Českých drah už nenese na svém boku jména 7 trpaslíků. Rejpal, Šťístko, Dřímal, Kejchal, Stydlín, Šmudla ani Prófa se podle mého názoru moc na takovéhle soupravy nehodí...18.12.11 - 18:37
1116.269Dříve cestující seděli normálně uvnitř svých automobilů, ale odehrálo se několik incidentů, po kterých se toto rušilo. Nevím, jak je to teď.08.01.11 - 13:47
5341.037-9 + 5341.001-5IR: Jsem téhož názoru.21.01.10 - 10:11
5341.037-9 + 5341.001-5Honnzok: Tvůj příspěvek máme brát jako vtip nebo to myslíš vážně? Jestli to druhé, možná by ses měl nad sebou zamyslet. Návrhy typu 814.2 na rychlíky...To snad ani ze srandy ne. 810 a "trošku" přestárlé... No comment.20.01.10 - 18:26
5341.037-9 + 5341.001-5ReActor: Proč by se měli zajímat? Je starostí Českých drah, kterým oni (my) platíme, aby byla zajištěna kvalita poskytovaných služeb. Nepotřebuji vědět, kdo je jejich subdodavatelem, kdo zodpovídá za to a to... To ať si ošetří dráhy a v případě že nebudou dodržovány stanovené podmínky, tak ať dodavatel platí penále.
Navíc tady byla řeč především o vozovém parku a u toho se evidetně shodnem - jde na vrub dopravce.
Možná jsem zbytečně velký pesimista, ale nevidím důvod, proč by se teď situace měla nějak měnit. ČD mají na dlouho dopředu zajištěnou svoji pozici, tak teď pro ně není žádná motivace cokoliv zlepšovat, můžou sedět s prstem v nose a v klidu jezdit tak jak doteď. Však ono se to za těch 10 let zase nějak udělá... To je totiž největší problém železnice u nás - chybí jakákoliv konkurence. A není to tím, že by nebyl zájem dalších subjektů provozovat železniční dopravu...
K řadě 471 - jak přednášky ukázaly? Co mohly ukázat přednášky? Jak cestující mohou srovnávat řadu 471 s Desirem či Flirtem, když druhé dva jmenované vlaky v životě neviděli!
PS: ČD věříš od roku 2008, tj. až od svých 16-ti let, to není moc dlouho ;)
20.01.10 - 11:40
5341.037-9 + 5341.001-5OT:
IR: Myslím si, že byste byl překvapen, jaké názory mají mladí lidé na společnost České dráhy. Co můžu říct za svoje známé a kamarády, kteří se ani o železnici nezajímají, tak jasně převažuje záporný vztah k tomuto dopravci... A není se čemu divit, vlaky jsou věčně zpožděné, ve valné většině staré a špinavé... Takto si dnes dopravu na železnici představuje málokdo. Navíc dnes je velmi dobrá možnost srovnávat se zahraničím a tak i mladí vědí, že to jde i jinak...
20.01.10 - 10:28
5341.037-9 + 5341.001-5Jurik: Obávám se, že ekonomika Maďarska je na tom o dost hůř, než ta naše, pevně věřím a doufám, že se do jejich situace nedostaneme. (Což je otázka vítězství rozumu při volbách, tam se můžeme Maďarsku o hodně přiblížit.)

Jinak samozřejmě máš pravdu, všude jinde to jde, u nás nikoliv. Nemusíme ani chodit do Maďarska - Polsko, Slovensko, ale i Rumunsko, Bulharsko... Všude tam již jezdí vlaky na úrovni, odpovídající všem dnešním standardům. Jen u nás je to stále problém. A dokud budou ČD sedět jak ta žába na tom kameni tak pevně, jako tomu je dnes, obávám se, že se na tom nic nezmění.

Ale k fotce - dobře načasováno, je v tom dynamika, mně se to líbí. A snad i ten projev strojvedoucího tomu přidává na životě. Fajn :)
19.01.10 - 21:53
754.020-6Zalho: Není, protože tak jezdí po celou dobu platnosti GVD, už dvakrát řečeno níže.19.01.10 - 21:46
TogkapelletFotka je to zajímavá, jako dokumentace něčeho nepříliš běžného, proč ne. Jen víc takových.

Chary: :)
Více o RT-23 pro ty, co nevědí o co jde je tady - http://www.palba.cz/viewtopic.php?t=1893
18.01.10 - 13:57