..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honza J.":

  1 2 3 4 5 ... 13      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.127-3Pěkné a já už myslel, že elektriky jdou fotit jen kolem Nymburka apod :)28.03.15 - 7:37
749.162-4Jo naprostý souhlas. Žádných xx stejných fotek ze stejného úhlu ve Středohoří jako někde. Tohle zatím vede!12.03.15 - 18:28
754.066-9Parádní Pavle, povedlo se na jedničku a ještě, že jsme vydrželi. Vydařený den na to, jak to ráno začalo.23.02.15 - 18:48
750.163-8 + 750.277-6 + pk750.333-6NIcKON: Tak s tím bych až tak nesouhlasil. Dřív, za časů sergejů, když nákladní doprava žila a jezdila o sto šest to nikomu nevadilo. Lidi byli rádi, že mají střechu nad hlavou. A dneska si budou všichni stěžovat kvůli jednomu nákladu, který někde projede sotva párkrát za den/týden. Ale hlavně, že kvůli tomu budeme všude v lese stavět PHS. Co kdyby náhodou.
Pokud jim to tak hrozně vadí, tak se nemuseli k těm kolejím stěhovat.
A ať si na vesnici zamete každý před svým prahem. Když pak v zimě zatopí uhlím, pálí listí atd.. To jsou daleko větší emise. Ale jasný, za všechno může dráha.
10.12.14 - 8:05
751.316-1SimyV: elektriky už se přetahovaly i při jarních odklonech ale s tím počasím je to vždycky horší. Nicméně ono když svítí tak se dají udělat jen sobotní plechy z MB do Linze a teď na podzim ještě jedna dopolední směska do ČB, která jezdila.07.12.14 - 0:12
3x844Všichni se tady bavíte jen o tom, že výhodnější je klasika ale rád bych tedy viděl nějaký čísla. Nebo je to jen plácání do větru? Do toho, jak je to ve skutečnosti nemůže vidět asi nikdo z nás.

K elektrifikaci: ono by to v nasazení 844 vyřešilo něco konkrétního? Stačí se podívat, jak tato řada jezdí na t-140 a 170, které elektrifikované jsou. Takže těžko soudit, kdyby tahle trať byla pod dráty, co by tady jezdilo.

K 754 na Slovensku: Má 5 mašin stát v depu, aby vyjely jednou za pár měsíců, jako náhrada za 362 nebo denně vydělávaly někde jinde?

Proč se nenakoupili trojjednotky je celkem logické. Toto řazení jezdí asi jen na 2 párech v prac. dny s tím, že se to pak ještě někde v Domažlicích (Plzni) trhá a pokračuje ob vlak zpět. Teď nevím přesně ty obraty ale nějak takto to bylo/je. V případě trojsoupravy, která by se nemohla trhnout by se pak jednalo, že bude nevyužitá.

Taktéž nevím, co má tady znamenat to plácání o 844 na radnické. Trať s v max 60 km/h, kde je kupa přejezdu a zastávek, kde ještě kapacitně postačuje naprosto v pohodě 814 a mělo by zde jezdit tohle? Potěš koště. Rád bych věděl, kdo by to platil.
27.11.14 - 22:22
754.060-2Kyklop499: do nedávna na nich stála deponie cisteren, které ale kvůli blížící se dálkovině a rekonstrukci opět na žst byly převezeny do Holýšova. Jinak se nepoužívají vůbec. Mn je veden jen podle potřeby do Nýrska jako 88990/1.

vodavod: 754.015
22.11.14 - 7:20
750.078-8Richardisko: Příjemné, leč bohužel smutné. O osudu 750.346 a 042 nedávno po dílnách, která toho ani moc nenajezdila se nemá cenu ani vyjadřovat.19.11.14 - 20:04
750.277-6Jedná se o štěpku do Biocelu Paskov. Pn 52029. Samotná štěpka je lehká, tady dohromady měla přes 800 tun a celá souprava pak necelých 1300 t.

Ještě je možné jí tady potkat do Hněvic a Gratweinu.
19.11.14 - 19:51
751.084-5 + 751.035-7 + 751.192-6TTtrain: proč by tomu mělo být tak? Jak víš, že třeba cestou tam neměly vlak s normou na 3 mašiny?17.11.14 - 22:31