..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "743 010-1":

  1 2 3 4 5 ... 20      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.098-4Moc hezké, skoro modelové, s přihlédnutím k docela nevšední kolejové konstrukci v popředí. Dá se tohle už nazvat trojcestnou výhybkou (jízda přes dvě srdcovky těsně po sobě) nebo je pro ni nějaká extra definice?

Podobná výhybka je snad i v Lužné u R.

V Británii se trojcestných výhybek užívá (myslím) ještě stále poměrně dost, stejně jako komplikovaných kolejových křižovatek. Docela jsem tehdy (2019) koukal, po jakém bludišti lze vlak provézt.
09.07.20 - 14:04
362.011-9Pěkné místo! Moc hezká fotka.

Z podobného místa je tahle fotka:
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/mav089.jpg

V diskusi pod ní je zmínka o domněle vysoko zavěšené troleji. Při pohledu na ty ex-britské mašiny to přímo bije do očí, ale ono i to eso má sběrač dost nahoře... Určitě jsou místa, kde ta trolej je níž.
16.02.20 - 18:38
371.005-0Bastík je sice koncepčně dost zastaralá a relativně slabá mašina - navíc s nejasným osudem po přechodu na 25kV (asi ji nebudou přetransformovávat?).

Ale je tak elegantní! (myšleno speciálně v tomhle nátěru)

Díky za krásnou fotku.
11.02.20 - 21:00
119.158-4V N-ku ji teď začal dělat Fleischmann. Mám v šupleti minitrixácký setík pěti vozů Städtexpress DR - oranžovo krémové. Nebo setík dlouhých halberstadtů Arnold + 2x Bmhee od Brawy. K tomuhle arsenálu by se ta mašina docela hodila, což?

Fotka moc pěkná a navíc s přidanou dokumentární hodnotou. Díky!
10.09.19 - 13:42
163.033-4Nebo ještě více do historie - tahával to jeden štokr...

Ale uznávám, že ani štokrem, ani sergejem a asi ani těmi dvěma brejlovci to neroztáhnete na dnes obhajitelnou hodnotu zrychlení.
10.08.19 - 8:51
163.033-4Lapil: dva brejlovci? Inu, bývaly časy, kdy to tahal jeden sergej, který sem tam možná dostal postrk. Třebaže se mi sergeje moc nelíbí a mají problematickou historii, nutno se sklonit před tím, co všechno vydržely a co všechno odtahaly.

Pro představu poetickou povídku od pana Šindlauera zde:
https://www.zelpage.cz/clanky/takhle-jely-sergeje

V komentářích pěkně popisuje užitné vlastnosti sergejů Petr Šimral.
10.08.19 - 6:44
T 679.019Pěkná momentka. Zvuk K8S310 je neopakovatelný stejně jako zvuk zamračených. Vždyť rozdíl je jen ve dvou válcích.

Jo a když jsme u těch trajektů - což takhle M/S Trelleborg se čtyřmi motory MAN 8L40/45 o celkovém výkonu skoro 18 MW?
Pokud se pamatuju, jen takové hluboce basové brumlání, zkrocená velká síla. Do té lodi vjel celý vlak a pak mnoho PKW i LKW. A držela stabilitu i při solidním vlnobití.
30.07.19 - 22:45
749.121-0Příjemný vlak to loni byl. Využil jsem jej několikrát k návratu z výletů - i s kolem a malým synem. Bymáky tam měly být řazené už loni, ale jakýmsi zázrakem tam byly "deklasované" jedničky se spoustou místa na kolařovy unavené nožky. Velké pohodlí! A vozy ač staré, tak sympaticky opečované a čisté včetně záchoda s plným rezervoárem vody.

Letos jsem jel jedním z prvních brdských speciálů z Jinců do Prahy. Doufám, že se vláček i letos osvědčí. Lidi začínají mít Brdy rádi, i když to zatím (snad bohudík vzhledem k přírodě) jde pomalu.

Kdo Brdy neznáte, doporučuji navštívit. Fantasie pro všechny nadšence s úctou a pokorou ke krásné přírodě.
13.04.19 - 20:26
749.107-9 + 749.264-8Domnívám se, že ta stopka (pravděpodobně v ose od fotoaparátu) je v úrovni druhých dveří prvního vozu. Proti tmavému spodku vozu je vidět sloupek. Nebo ji už magneti ukroutili?29.09.18 - 15:54
460.054-0 + 460.053-2Další nenáročný pokus: u jedné hrany stojí 471, u druhé 4vozová 460. Rodina se dvěma malými dětmi, dvěma krosnama a kočárkem. Nebo dosaďte místo rodiny s dětmi a kočárkem (v případě, že jste proti takovému druhu cestujících předpojati) dvě dámy zralého věku s pohybovým ústrojím značně opotřebeným, cestující třeba do lázní (nikoliv zřídkavý případ). Otázka zní: Kam se jim pošplhá líp??

Mluvím z osobní zkušenosti. Akorát místo 471 to byla 440.

Nehovořím o technických a trakčních vlastnostech ani o spolehlivosti, která hlavně u panterů pokulhávala (nevím, jestli se to už nějak zlepšilo). Ale o čistě praktických vlastostech pro cestující. A v tom ohledu jasně vedou vozy s úrovňovým nástupem.

Fotka je pěkná, opravdu perfektně chycená. Ale třebaže se mi 460 opravdu líbí, už bych fakt radši jel něčím pohodlnějším a hlavně při brzdění méně hlučným.
16.07.18 - 14:19