..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "honzatvs":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
701.721-3Pěkné. A tahle souprava pak i odjela po 4. koridoru někam..?23.11.17 - 15:23
1116.181-7 ÖBBAa, Amsterodamský skitrain :-) Viděl jsem o týden dříve v Zell am See. Slovenské vagony a parádání jídelák!

Fotka pěkná, o ten týden dříve bylo počasí o dost horší.
03.02.15 - 12:57
M 27.003Já hlavně nechápu, proč se tahle přestavba dělala? Myslel jsem, že motoráky kupovali kvůli ekonomice provozu, takže se vymění třeba motor a ne předělá kastle...
Exteriér je řekněme dost zvláštní, ale interiér? To snad není otázka vkusu, že je fakt uhozenej, okna ubírají spoustu světla a výhledu (a to bych řek, že turisti chtějí).
Opravdu nechápu...
05.11.14 - 19:09
BN30RKrása!
A neříkám to jen pro to, že jsme s rodinou ve 3. vágónku :-)
Škoda že není vidět strojvedoucí (zároveň průvodce), který měl v zásobě řadu depresivních a morbidních historek :-)

Solvayovy lomy můžu doporučit k návštěvě.
30.09.14 - 10:43
754.031-3Moc hezká fotka. Taky jsme si z náhledu říkal, zda to není model.

A taky nechápu, proč ČD rovnou nezrevitalizovali všechny patráky, ale jen část. Podle mě je to díky nízkopodlažnosti na poměry lokálek ČD ještě přijatelné vozidlo (po revitalizaci).
29.04.14 - 14:32
451.019-4 + 451.020-2Pěkné. Škoda ještě, že na té křižovatce dole nejedou lidi na kánoi, které sem tam ten den viděl :-)06.06.13 - 12:50
242.206-1Tohle je opravdu originální nádhera, z náhledu jsem si nemyslel, že je to u nás!29.04.13 - 13:31
754.027-1Pěkná fotka.

...a kolem pokácený les...

Co že je tristního na tom, že se zde začíná stavět koridorová trať..?
24.04.13 - 9:53
183.004Pěkné!

Tohle považuju za řešení pro naše rychlíky. Požadovat 60% nízkopodlažnost mi přijde zbytečně nákladné, ale třeba reko Bp/Bdt s patrákem mi přijde dobré řešení, i když opticky je to není krásné. A kdybychom chtěli i řidičák, tak mi mnohem lepší než vysokopodlažní a nijak levný sysel přijde třeba odvozenina od 971 (tedy od té slovenské push-pull soupravy)... a kvalitní 1. třída se vyřeší tak, že to bude horní patro tohoto vozu..

Překvapují mě ale ty Bee místo mzet, před časem se někde psalo, že ty na mnichov musí kvůli tomu, že němci tam jezdí 160 a v německu je na tuto rychlost již požadovaná elmg. brzda..ale možná nemusí být u všech vozů v soupravě a ty ostaní včetně ČD reko-poloslužebáku a bistra to nahradí...

Unifik má Alex pěkný, ale střechu patráku bych řešil tak, aby byla v linii s ostaními vozy, jako že "tam není".
24.04.13 - 9:45
103.235Nádhera všech nádher!
A moje asi vůbec nejoblíbenější mašina...
23.01.13 - 15:39