Fotka | Zpráva | Datum |
742.080-5 | s tím przněním betonovými monolity a modrým zábradlím souhlasím. Přesně takhle zprznili moji oblíbenou dráhu do Železné Rudy. Přitom výsledky jsou naprosto diskutabilní a ztrácí to ten lokálkovský punc. Tohle patří tak akorát na koridory. Nehledě na omezení i dopravní kapacity dotčených stanic. Viz Alžbětín | 21.02.17 - 9:05 |
810.049-7 | česká Třebová - Moravská Třebová - Chornice ?? | 12.12.16 - 14:40 |
460.060-7 | Hezké. Této jednotce ten "najbrt" sedí. Vypadá v tom skvěle. | 19.05.16 - 19:54 |
971.011-2 | Tenhle nátěr se fakticky povedl. Je moc hezký. | 02.11.15 - 13:03 |
423.0145 + M 240.0056 + T 435.003 | aha, tak sem to jelo !! 19.9.15 jsem tuto soupravu s oběma loko viděl u nás v Lysé | 19.10.15 - 12:49 |
MBxd2-216 | No, nevypadá tohle líp než ten příšerný ČAJTILUS z JHMD !!:-) Přitom to je totožné vozidlo !! | 02.10.15 - 12:20 |
T 47.005 | Mám ten dojem, že se někde psalo, že ta T47.0 co je v Lužné, nemá motor. Že byl zkanibalizován na náhradní díly. Druhá z trojice osoblažských je v tamním depu jako náhrada za remotorizovanou provozní. | 11.05.15 - 11:19 |
477.013 + 475.196 | To:Jack Jag : Ono hodně záleží na stavu paliva na roštu. Pomocník strojvedoucího na pětasedmě zřejmě krátce před tím, v době kdy byl stroj v plném výkonu, přikládal. Samozřejmě, že při jízdě ve výkonu páry čaděj, ale kouř jde nahodu výrazně více. Po "shození", tzv jízdě "výběhem" se kouř začne "válet" po kotli, vzláště je -li v peci čerstvé palivo. V opačném případě budou spaliny téměř čisté jako u 477.013. Na snímku je vidět kouřouvý ohon, jež po sobě obě loko nechaly na stoupání k viaduktu, kdy jely na plný výkon. | 28.11.14 - 17:41 |
477.013 + 475.196 | No já bych řekl, že jedou do kopce ve směru Dobšinská ladová, pětasedma má akorát naložíno pod kotlem a mašiny jsou ve výkonu !! | 28.11.14 - 11:36 |
477.013 + 475.196 | Paráda, tak pro tohle mám slabost !!! :-) | 28.11.14 - 9:27 |