..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jan Hejda":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.080-5s tím przněním betonovými monolity a modrým zábradlím souhlasím. Přesně takhle zprznili moji oblíbenou dráhu do Železné Rudy. Přitom výsledky jsou naprosto diskutabilní a ztrácí to ten lokálkovský punc. Tohle patří tak akorát na koridory. Nehledě na omezení i dopravní kapacity dotčených stanic. Viz Alžbětín21.02.17 - 9:05
810.049-7česká Třebová - Moravská Třebová - Chornice ??12.12.16 - 14:40
460.060-7Hezké. Této jednotce ten "najbrt" sedí. Vypadá v tom skvěle.19.05.16 - 19:54
971.011-2Tenhle nátěr se fakticky povedl. Je moc hezký.02.11.15 - 13:03
423.0145 + M 240.0056 + T 435.003aha, tak sem to jelo !! 19.9.15 jsem tuto soupravu s oběma loko viděl u nás v Lysé19.10.15 - 12:49
MBxd2-216No, nevypadá tohle líp než ten příšerný ČAJTILUS z JHMD !!:-) Přitom to je totožné vozidlo !!02.10.15 - 12:20
T 47.005Mám ten dojem, že se někde psalo, že ta T47.0 co je v Lužné, nemá motor. Že byl zkanibalizován na náhradní díly. Druhá z trojice osoblažských je v tamním depu jako náhrada za remotorizovanou provozní.11.05.15 - 11:19
477.013 + 475.196To:Jack Jag : Ono hodně záleží na stavu paliva na roštu. Pomocník strojvedoucího na pětasedmě zřejmě krátce před tím, v době kdy byl stroj v plném výkonu, přikládal. Samozřejmě, že při jízdě ve výkonu páry čaděj, ale kouř jde nahodu výrazně více. Po "shození", tzv jízdě "výběhem" se kouř začne "válet" po kotli, vzláště je -li v peci čerstvé palivo. V opačném případě budou spaliny téměř čisté jako u 477.013. Na snímku je vidět kouřouvý ohon, jež po sobě obě loko nechaly na stoupání k viaduktu, kdy jely na plný výkon.28.11.14 - 17:41
477.013 + 475.196No já bych řekl, že jedou do kopce ve směru Dobšinská ladová, pětasedma má akorát naložíno pod kotlem a mašiny jsou ve výkonu !!28.11.14 - 11:36
477.013 + 475.196Paráda, tak pro tohle mám slabost !!! :-)28.11.14 - 9:27