..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Borovička":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.151DŠ: Pravidelný provoz do Prahy byl ukončen v červnu 1973 stejně jako provoz papoušků od Kladna resp. Kralup. Ale jezdilo se, ale už nepravidelně, dál snad až do roku 1975. Ale to už musel mít člověk štěstí.13.07.14 - 21:54
Pressnitztalbahn, léto 19771977, mám za to, že takto stejně to tam vypadalo ještě nejméně dalších 6 let.10.07.14 - 7:00
757.006-2Ještě k té stepní krajině teplomilných společenstev. Planiny jsou pokryty lesy. Buk někde smrk. Kopec na pozadí je bukový les. Teplomilné rostlinky rostou jen na těch skalkách, například hned na stráni za tím lomem. Před 30 lety hned za koncm vlaku vedla kraví stezka, kudy honili krávy nahoru na planinu - přes 300 metrů převýšení. Dnes tam byla pastva zakázána a pastviny zarůstají neproniknutelnou džunglí. Pro teplomilné kytičjky tam není místo. O stepní krajinu tu nejde, to možná za tunelem u Hrhova, kde je to otočeno víc na jih (také se tam dost rádo fotí) a kolem Zadielské doliny.09.04.14 - 8:24
757.006-2Ondruch - to na pozadí není klasická stepní krajina, ale velkolom uprostřed národního parku. Randál začíná každý den před šestou ráno. Když jsem tento pohled viděl poprvé před 30 lety (to tam jezdila i patra z Košic) vypadala ta měsíční krajina trochu jinak, od té doby ta se ta jizva do Plešivecké planiny stále zvětšuje.09.04.14 - 7:02
757.006-2No moc povzbudivé pozadí na tom snímku není. Uprostřed krasové přírody měsíční krajina. Kazí to i atraktivnost výhledu z amfitítru před tou jaskyňou (Gombaseckou).08.04.14 - 16:46
T 679.1600 + T 679.1578Tomáš Sluka: Tak často tudy jezdím, až si ty silnice (je tam těch přejezdů) popletu. Běžel jsem tam posledně o vánocích...15.03.14 - 19:27
T 679.1600 + T 679.1578Kladno - Kladno Rozdělov to nee!!! Je to Rozdělov - Kamenné Žehrovice. Konkrétně hotel bordel Lapák. Takové vlaky tam jezdily léta, jen bez přípřeže, možná občas postrk. Občas jsem se vrhal na přejezdu u Lapáku před vlak na poslední chvíli, protože než se přes přejezd přešouralo 60 wapek... A v sedmdesátých letech do toho hodně štokrů. Pohybovat se v lese kolem nádraží v Žehrovicích znamenalo celodenní pískot a funění parních mašin.14.03.14 - 20:38
705.911-6Koukám, že JHMD padá hluboko z mých priorit, kam na výlet vlakem. Být zavřenej v ponorce, to ani děcka nebude bavit.06.03.14 - 15:06
452.001-1Víc bych věřil tomu starýmu panťáku než té kocíbce, kde je jeden záchranný kruh pro 10 cestujících.02.01.14 - 16:42
363No tak kilometricky to bylo a je po obou tratích v podstatě pořád stejné. Trať do HB z Brna je novostavba z války v dobré stopě. Co to zabijí, je klikatina dál na Kutnou Horu. Trasování přes ČT není také dotažené, ale je preferované a investuje se tam a místní frekvence tam bude asi vyšší.02.12.13 - 19:31