Fotka | Zpráva | Datum |
312-125 | Jenže ta elektrodesira mají na tom tankodromu odpich a také je tam mnohem méně úrovňových přejezdů (přes polní cesty) | 26.03.10 - 13:21 |
312-125 | Ve Slovinsku je elektrodesiro (na rozdíl od sněhu) už asi 7 let norma (ale fuj je to od Siemensu, to v Česku nesmíme). Jen šťastlivci nafotí v Ljubljani ještě příjezd Gomulky. Hustý ale je, jak se u krásných čistých souprav stalo normou posprejovaní. | 25.03.10 - 19:57 |
749.259-8 | Vsaďte se že ani jedna z těch "ozdob" krajiny se netočí, jen důležitě čerpá pro kohosi velké dotace... Ale jako žánr pro fotku ok. | 11.03.10 - 20:02 |
556.0455 | V tom lednu 1979 byl markantní rozdíl mezi zapadaným a neuklizeným Jabloncem a Libercem (tedy Českem) a pečlivě zametenou Žitavou (tedy Německem). Na úzké každou chvíli výpravčí vymetal výhybky i přejezdy. Asi aby neměl dlouhou chvíli. | 19.11.09 - 14:46 |
387.043 | Těžko bude někdo sponzorovat mašinu, které na připomenutí "starých dobrých časů" už zbývá jen nalepit na uši křiklavě barevný hakenkrojc... | 11.11.09 - 20:30 |
477.013 + 477.043 | Obě mašinky mají pro mne společné to, že mne obě dovezly na pravidelných vlacích do stanice Kolín. Jedna od Nymburka, druhá od Čáslavi. Jestli se takto někdy potkali (s jinými vozy), nevím. | 10.07.09 - 8:52 |
Ty 2-887 | Proč by ty vagóny něco zažily? To jako Bamy za 477.0 či Baiky ze Smíchova zažily méně? Komfort tehdejších ČSD. Dnes je možná Polsko jinde. | 24.06.09 - 19:37 |
556.0203 + 434.2339 | klokan749 - jste nějak mimo, pokud si tuto dobu (70.léta) malujete jako dobu bez zpoždění. Tou dobou se hlavně preferovala nákladní doprava a třeba rychlíky na hlavním tahu měly normu zpoždění 60 minut, protože hlavní tah byl zasekán nákladními vlaky, které stály kde se dalo. | 07.06.09 - 21:40 |
T 466.0007 | Sobieski: Tak srozumitelněji - poprvé jsem jel ve vlaku s mašinou T466.o z Bráníka do Klínce a souprava se sestávala samozřejmě z vozů Be. Be člověk čekal. Mašina ale asi měla být T478.1. | 04.06.09 - 22:33 |
T 466.0007 | Samozřejmě takové soupravy v počátcích těchto mašin běžně jezdily a to dokonce i v Praze. (Třeba Praha - Dobříš - Paříž) | 04.06.09 - 15:32 |