..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Borovička":

  1 2 3 4 5 ... 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.140-5Já si pamatuji na vánoce 92, kdy jsem v takových soupravách se neměl kde ohřát (parní nevytápění). A tak jsem celou cestu si seděl na prstech, abych je za mrazů neměl promrzlé a mohl je použít ke kreslení mapky po vystoupení z vlaku. Zlaté návraty M262.0, kde bylo krásně teplo...24.10.17 - 20:58
556.0238stoupa: v prosinci 1980 se lok. 556.0238 pohybovala po nádraží a na zbrojení do Vršovic vlastní silou.

Rabín: nemám v záznamu jiné lokomotivy na vytápění Smíchova, asi stačily. Byla to v té době rarita. Chodila tam nějaká místní děcka s tatínkem se koukat jak vypadá parní mašina. Děcka se rachotu z mašin bála.-)
27.06.17 - 20:26
HGm 4/4 62Zadrátovaná byla ještě dlouho po roce 1981. Já tam byl v roce 1999, to byla trolej nad Oberwaldem prověšená místy až na zem. Nikdo ji nekradl, trať pomalu splývala s horskou přírodou. Obnovoval se úsek u Gletsche.20.09.16 - 6:38
KDŽ č. 1Doba kdy nad Berounem vévodil obrys kouřící parní mašinky je dávno pryč, stejně jako Beroun pokrytý vápenitým prachem. Dnes tam zase mají dálnici...

Ale ty mašinky v polovině 80. let už u nás v Česku tou dobou nám připadaly neskutečné.
06.08.16 - 20:47
lanovka č.2On byl také svah Petřína trochu jinak opečovávaný a zkrašlovaný. Rozhodně tam město nerozmisťovaklo nevzhledné kadibudky jako dnes. Retro design vozů se bohužel v roce 1985 neprosadil a i když Studénka neudělala ostudu, toto by jistě Petřínu slušelo i dnes.25.07.16 - 18:26
193.821-6Na pouštích ani v zimě díky suchu nepoznají sníh. A les tam už také patří pomalu minulosti. Taková nová podtatranská fotoklasika.03.03.16 - 6:50
475.135Sim - to jasně. Ale mně šlo o tvar plochy, nikoliv o povrch.20.10.15 - 14:26
475.135V ten samý den jsem jel roháckým rychlíkem z Prahy hl.n. do Plzně G.n. v čele s lokomotivou téže řady. V Praze už to tou dobou nebyl provoz parních lokomotiv na osobních vlacích denní jev.

Zaujalo mně, že jeden nárazník je kulatý a druhý ne.
19.10.15 - 5:45
714.228-4Stanice Veleslavín má stále vzhled, který dostala na samém počátku 60. let s výstavbou teplárny, včetně pro Veleslavín typického stožáru s návěstidly. Rekonstrukce na rychlíkovou stanici, která proběhla týden před spuštěním metra, byla provedena citlivě v retrostylu 70. let.29.04.15 - 7:07
524.1109Oficiálně jen pas mít nestačilo. Muselo se vyplnit celní prohlášení, nalepit kolek...
Ale taky jeden známý se opil ve Varnsdorfu (rok 82, to jsem tam fotil ještě parní provoz) ve vinárně s nějakou Němkou, a když vystřízlivěl, zjistil, že jsou všude nápisy Strasse .-) Pak ho vezl traktorista na přechod, ale když viděl Varnsdorf seskočil a se slovy durch Wald přeběhl přes čáru zpět.
17.04.15 - 7:01