Komentáře uživatele "IvoP":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
751.028-2 | petr.284, 3.3.2013, 11:35: Nasazení ř. 751 na trati přes Rudnou (s patrovou jednotkou ř, Bpjo) skončilo oficiálně v ke dni 22.5.1993 (konec GVD 1992/93). Ovšem v jednom dílu TV pořadu Kupé (1994; režie Jan Bonaventura) se vlak v řazené 751+Bpjo také mijl. | 17.09.22 - 23:24 |
470.001-9 | Ten elektrický vůz na konci je 003. Tato kombinace modrého elektrického vozu+modrého vloženého+2 zelených vložených+zeleného elektrického vozu byla k vidění od konce května 2003 do začátku ledna 2004. A to takto: Zpočátku to byly 002+004. V září to byly 001+004. Ke konci pak 001+003. | 08.09.22 - 14:48 |
T 478.1236 | Oprava mého příspěvku z 1.6.2018 - odstavec ohledně snímku ze dne 22.3.1975 z knihy "Bardotky, neboli, Zamračené" Ta fotografie nebyla pořízena u Votic, nýbrž u Čekanic (trať v pozadí je dnešní 201) a podle všeho se jedná o R 530. Daný vlak tedy nejede z Prahy do Českých Budějovic, nýbrž naopak. Takže ono "R 103" je tam svým způsobem skoro správně, i když už nebylo aktuální - R 103 do 2.6.1973 = R 530 od 3.6.1973, kdy byl zaveden nový číselný systém a na mnoha tratích prohození lichých a sudých čísel. | 14.07.22 - 16:43 |
753.291-4 | Ale klidně to číslo v roce 1987 už mít mohl - přeznačování začalo postupně již od podzimu 1986, tak, aby bylo nejpozději k 1.1.1988 hotovo. Pokud během tohoto období bylo jasné, že dílenská oprava do 1.1.1988 neproběhne, tak se připsalo nové značení. Pokud proběhla, tak se na přechodnou dobu připsalo značení staré. | 20.04.22 - 13:57 |
T 478.1236 | Dnes jsem do oné knihy nahlédl a prohlédl jsem si i to složení Vindobony vyfotografované u Votic. Za lokomotivou je souprava v řazení (Bm+WRRm+BDms) ČSD+(Bm+Am+Bm) ÖBB. Takže nakonec zvítězila má verze že je to ze srpna roku 1985. Řazení tomu přesně odpovídá. V roce 1982 byl 300mm žlutý pruh teprve zaváděn a restaurační vůz byl na konci. A v roce 1979 byla sestava (Bm+Am+Bm) ÖBB+WRab ČSD. Pak jsem v knize našel ještě fotku R 533 (v knize nesprávně R 103) též u Votic z 22.3.1975. Po dobu 5 období platnosti JŘ, a sice 1974 - 1979 byla na R 530 až 535 nasazována ucelená rychlíková souprava složená z vozů řady DFa,Ba a ABa obsahujících elektropneumatickou brzdu. Vozy byly odlišeny 200cm žlutým pruhem na bočnici. | 01.06.18 - 22:26 |
754.015-6 | Doplňující informace: Jedná se o Os 8103. Při zpáteční jízdě došlo k přestavení soupravy (v Hořicích na Šumavě), neboť souprava přijela do Českých Budějovic se služebním vozem hned za lokomotivou. Na odpolední obrat 8109/8114 byla toho dne vystavena náhradní souprava ve složení BDs+2*B. | 12.12.17 - 9:56 |
749.100-4 | Richardisko: že by už od prosince měl převzít provoz na 194+197+198 provozovatel GWTR? Původně to tak být mělo, ale optimistický odhad je momentálně na léto 2017, ale spíše 10.12.2017. | 17.05.16 - 14:31 |
E 422.001 | Tyto vozy jsou v Táboře až od 90. let, na Lipence jezdily naposledy v GVD 1990/91. | 08.12.15 - 23:33 |
754.045-3 | Toho dne se v Černém Kříži porouchala 754.024 na Os 8115/4, na obrat 8121/0 / 8127/6 byla vystavena tato náhradní souprava, se služebním vozem na opačném konci, než bývá zvykem. Druhý den na 8109/8 / ... byla souprava BDs+2*Bdt+Bdmteeo. Na druhé klasice byla souprava Ds+Bdt+Bdmteeo Stejná situace jako 31.7. nastala v neděli 26.7., též byla vypravena souprava s BDs k Budějovicím a též na 8121/0 / 8127/6. Celozelená souprava Ds+3*Bdt jezdila kolem 26.7. na 18076 / 8111/0 / 8117/6 /8123/2 / 8129, ještě v pátek 24.7. bylo na této soupravě jedno Bdt modrobílé. Zajímavost na závěr: Od 12.7. počínaje vlakem 8117/6 se na Šumavě chvíli objevovala souprava Ds+3*Bdt+B | 12.11.15 - 22:23 |
754.024-8 | O den dříve na tomto vlaku (jedná se o Os 8122) jela 749.264, situace se opakovala v sobotu 29.8.2015. | 10.11.15 - 9:56 |