..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ivan Kozák":

FotkaZprávaDatum
KDŽ č. 1V 80 letech se jezdilo v průměru 8 až 10 vlaků za ranní 8 hodinovou šichtu. Záleželo kolik bylo kocábek ze slévárny,První vlak byl zpravidla 12 kocábek potom se vyvážela Vysoká pec 2 x po čtyrech velké kozli , potom do 10 hodin od slévárny navozili zpravidla 30 - 40 kocábek , 2x týdně 4 velké kozli od aparátu a 1 x týdně malé kozlíky po 6 od kuploven . A každý den na konec vlak se 4 cisternami od čištění vysoko pecního plynu. Jinak se chodilo ještě v sobotu asi 4 vlaky bylo to hlavně kvůli cisternám .07.08.16 - 17:45
KDŽ č. 1Díky za tuto fotku,na lokomotývě stojí Honza Vrabec. Pokud máte ještě někdo fotky z Královodvorských železáren a měl by chuť se o ně podělit budu moc rád, jak jsem se tu už psal byl jsem na Hutní dráze od roku 1983 do roku 2003 jako fíra a jsou to pro mně drahocenné fotky a vzpomínky . Ještě jednou moc děkuji.06.08.16 - 21:41
BS 80Děkuji za tuto fotku , opět připomněla tu nádhernou drážku na které jsem strávil nějaký rok . Kdyby měl ještě někdo takové fotky budu rád když se tu objeví . Jinak na snímku je zachycen Áda Krásný který u Hutní Dráhy pracoval od 15 let až do důchodu jako topič později dílenský pomocník . Ještě jednou moc děkuji.07.02.11 - 20:12
BS 80Zdravim všechny příznivcé železnic.Když jsem uviděl tuto fotografii musel jsem se zaregistrovat.Ná této želeničce jsem začínal jako topič 1983 říkalo se jí a celému oddělení Hutní dráha,na této fotce je strusková kolej v tom baráčku bylo nářadí pro vyklápeče byli většínou tři a po vyklopení strusky se do vozů házel písek aby se tekutá struska nenapekla k vozu. Jinak těmto vozům se říkalo velké kozli ty se nakládali u vysoké pece. Potom byli malé kozliky ty se nakládali ve slévárně . Jinak co se týká cementárny tak byla kolej pro tento provoz dole za mostem tam se vozila už mletá ne foukaná struska. Jinak poslednílokomotivy skončily po různých skanzenech např. 15 slouží na řepařské dráze u Kolína , loko 1 je v Nitre to byly poslední mašinky konající službu u hutní dráhy kdy je v roce 1986 vystřídala dyeslová Kladenka DH 120. Vroce 1988 byl železniční provoz uplně ukončen koleje se zavezli drtí koupila se tatra s bednama a bylo hotovo. Jinak pokud má zájem někdo se na něco zeptat o vlečce v Královodvorských železárnám ochotně odpovím byl jsem tam na vlečce ja fíra do roku 2003 .10.04.10 - 21:10