Fotka | Zpráva | Datum |
113.001-2 | Pan Křižík se v hrobě obrací. Snad by bylo nejlepší vyrobit repliku EM 400 a mezi 2 tyto vozy řadit vložený vůz od Regio Nova Trio. | 04.03.11 - 11:50 |
T 679.0025 | Pomerančů mělo být 600 a neměly se sem dostat žádné Sergeje. Bohužel bolševik rozhodl jinak... | 19.02.11 - 18:41 |
752.068-7 | Na zelených vozech hlavně nebyla vidět špína, dlouhé byly stejně. Ten první vůz je docela vzácný, dvouschůdkový s teplovzdušným topením, některý z 20 41 175 až 207. | 18.02.11 - 20:40 |
750.346-9 | Bdtn umí zavírat dveře sám, při 5km/h po zastavení odjistí obě strany. Taktéž má alternátor. | 10.02.11 - 12:07 |
851.004-2 | Dříve byly vůbec lepší vozy, žádné řvoucí sirénky u každých dveří, reproduktor budící spící cestující každou zastávku a ledový vzduch i v zimě. V 050 je obzvláště výživný ten světelný žlab, stačí povolit jednu úchytku, a pak přijedou posunovači s mašinou, protože je honem rychle nutné posunovat, a světelný žlab letí celý na zem, pak nezbyde, než uklízet střepy a nechat zářivky bez krytu. U 460 a 560 je to samé. | 08.02.11 - 12:51 |
372.006-7 | Opravdu vhodné vozidlo na příměstský osobní vlak. To musely být rozjezdy. | 28.01.11 - 8:04 |
371.001-9 | Škoda že si ten sprejer nesáhl na ten výložník za ten izolátor. Ta ochranná mříž je asi ve sběrně. | 25.01.11 - 12:47 |
749.260-6 | To je návoz soupravy nebo návrat z výkonu, v opačném směru pojede po jednokolejce s kaštany. Jezdí to vždy v pátek a neděli. SV vlaky by se po jednokolejce neprotlačily, navíc by došlo k vyšší spotřebě. Za mého půspbení tyhle vlaky měly čísla 19160, 19161... Někdy to táhla ještě Žehlička. | 21.01.11 - 9:50 |
354.1178 + 534.0441 | Každý žil v nějaké době, většina s vás je nadšená z počítačů, my jsme byli nadšeni z parních lokomotiv. Nějaký pokrok na té fotce je, obě lokomotivy mají výfukové zařízení Giesl které z výroby neměly a dosazovalo se pro zlepšení účinnosti kotle. | 20.01.11 - 0:04 |
853 + 853 | Je to souprava, přípojné vozy obdrží ve Vršovicích nebo na Smíchově, a to možná 3xBalm krátký. Jezdily taky do Berouna přes Rudnou. 853 měly zásuvky dálkového řízení OD ZAČÁTKU. Tady si všichni myslíte, že v 60tých a 70tých letech nebyl pokrok, že to byla doba 100 let za opicema a všechno se dělalo ručně. Některé věci šly bez počítačů a dokomce spolehlivěji, dálkové řízení měly už M262. | 19.01.11 - 15:22 |