..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 ... 79 80 81 82 83 ... 94      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
113.001-2Pan Křižík se v hrobě obrací. Snad by bylo nejlepší vyrobit repliku EM 400 a mezi 2 tyto vozy řadit vložený vůz od Regio Nova Trio.04.03.11 - 11:50
T 679.0025Pomerančů mělo být 600 a neměly se sem dostat žádné Sergeje. Bohužel bolševik rozhodl jinak...19.02.11 - 18:41
752.068-7Na zelených vozech hlavně nebyla vidět špína, dlouhé byly stejně. Ten první vůz je docela vzácný, dvouschůdkový s teplovzdušným topením, některý z 20 41 175 až 207.18.02.11 - 20:40
750.346-9Bdtn umí zavírat dveře sám, při 5km/h po zastavení odjistí obě strany. Taktéž má alternátor.10.02.11 - 12:07
851.004-2Dříve byly vůbec lepší vozy, žádné řvoucí sirénky u každých dveří, reproduktor budící spící cestující každou zastávku a ledový vzduch i v zimě. V 050 je obzvláště výživný ten světelný žlab, stačí povolit jednu úchytku, a pak přijedou posunovači s mašinou, protože je honem rychle nutné posunovat, a světelný žlab letí celý na zem, pak nezbyde, než uklízet střepy a nechat zářivky bez krytu. U 460 a 560 je to samé.08.02.11 - 12:51
372.006-7Opravdu vhodné vozidlo na příměstský osobní vlak. To musely být rozjezdy.28.01.11 - 8:04
371.001-9Škoda že si ten sprejer nesáhl na ten výložník za ten izolátor. Ta ochranná mříž je asi ve sběrně.25.01.11 - 12:47
749.260-6To je návoz soupravy nebo návrat z výkonu, v opačném směru pojede po jednokolejce s kaštany. Jezdí to vždy v pátek a neděli. SV vlaky by se po jednokolejce neprotlačily, navíc by došlo k vyšší spotřebě. Za mého půspbení tyhle vlaky měly čísla 19160, 19161... Někdy to táhla ještě Žehlička.21.01.11 - 9:50
354.1178 + 534.0441Každý žil v nějaké době, většina s vás je nadšená z počítačů, my jsme byli nadšeni z parních lokomotiv. Nějaký pokrok na té fotce je, obě lokomotivy mají výfukové zařízení Giesl které z výroby neměly a dosazovalo se pro zlepšení účinnosti kotle.20.01.11 - 0:04
853 + 853Je to souprava, přípojné vozy obdrží ve Vršovicích nebo na Smíchově, a to možná 3xBalm krátký. Jezdily taky do Berouna přes Rudnou. 853 měly zásuvky dálkového řízení OD ZAČÁTKU. Tady si všichni myslíte, že v 60tých a 70tých letech nebyl pokrok, že to byla doba 100 let za opicema a všechno se dělalo ručně. Některé věci šly bez počítačů a dokomce spolehlivěji, dálkové řízení měly už M262.19.01.11 - 15:22