..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 2 3 4 5 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Stroj času49.8608603N, 14.7112703E

Není to to samé co dříve stálo zde?

M 131 1 453?
26.11.17 - 21:11
701.721-3Jsou tam 4 vozy, zbytek je volný.23.11.17 - 22:17
701.721-3Rabín 11.45

50.2380022N, 14.3119225E

Že by třeba tady???
23.11.17 - 20:37
742.210-8Tak v ne každé stanici je únosné budovat podchody, ale když úrovňový přechod, tak další návěstidlo s červeným a zeleným panáčkem, zapojené do zabezpečovacího zařízení. Další otázka je, kolik cestujících ho bude respektovat, bude to stejné jako na silnici, ale z právnáho hlediska, pokud někdo půjde na červenou a smete ho vlak, tak za to nebude dráha zodpovídat.17.11.17 - 18:58
742.210-81-Stará Paka je nejděsnější stanice, co se pohybu cestujících a orientace týče, stejně se překračují koleje, tak na co tolik chvály. Samochvála je samozřejmě v podnikovém časopisu.

2-Náhrada-mám tomu rozumět tak, že místo 854 (48 míst) byla lokomotiva(0 míst)tak jako je to zvykem na většině sítě, nebo byla náhrada vagon+lokomotiva (88míst)???
17.11.17 - 16:56
854.021-3Tak k tomu je snad nějaká rovnice. Mně na těhle rekonstrukcích nejvíc rozčílila kolize protismykového regulátoru se stupátkem. Pokud tam vystupuje ženská s jehlovými podpatky je problém, a nástupiště bývají dneska většinou z betonu...12.11.17 - 13:46
854.021-3NIcKON-

Na to snad ani nelze nic odpovědět, jako fór dobrý. Nepíšeme rok 1974.
10.11.17 - 15:04
749.008-9Takový nátěr za provozu neměly, nikdo nebarvil madla a hlavní rám odlišnou barvou, okenní rámy byly taky zelené, nešlo otevřít každé okno. Předpokládám, že pokud si někdo dal práci s vnějškem, tak uvnitř to bude podobné.03.11.17 - 18:58
749.008-9O takovéhle údržbě se těm vozům za běžného provozu ani nezdálo.02.11.17 - 13:28
714.205-2Kdybych byl na místě já, a přijela tahle souprava, tak bych šel buď domu nebo na autobus.30.10.17 - 8:54