..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 2 3 4 5 ... 82      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.050-3Dobrá souprava. Pro cestující bez dětí a s jízdenkou na 2 třídu jela na odhlášku 810?17.05.18 - 10:38
451.xxx10.5. jezdila trojdílná RegioN@va. Asi už docházejí provozuschopné 451.13.05.18 - 11:24
749.162-4 + E 499.0042Za tou 242 by to nefungovalo, 3000~ pro trakční motory v Bobině by nebylo to pravé.01.04.18 - 23:50
T 466.2264Dají se ty podvozky nějakým způsobem upravit? Přece jenom za 4000 korun bych si představoval lepší provedení. Už se to tady jednou probíralo.16.03.18 - 18:46
741.705-8 + 741.703-3Zákony by měly být na straně ochrany životního prostředí, ve slušné zemi. Co nějaké sankce, tak je zaplatí a naúčtuje zákazníkovi. Zásadou by mělo být jezdit pod drátama na elektriku, od toho tam ty dráty jsou. A pokud je někdo ignoruje, tak se dopouští poškozování životního prostředí. Ono se to jednou vymstí, příroda se už pomalu začíná bránit sama.04.03.18 - 22:45
475.179V roce 1978 se ve dne nesvítilo.

Ten první vůz za lokomotivou v roce 1978 neexistoval.
04.03.18 - 15:12
741.705-8 + 741.703-3TOHLE jede pod drátama až z Bíliny?03.03.18 - 23:25
Odklon (T 679.1006+E469.1037)A zvětšený Moskvič (Luganskovič) k tomu.20.02.18 - 11:20
U 37.002Se Škodou 1200 by se mi tohle nestalo. Jedině, že by odešel i startér.20.02.18 - 11:19
Rande s VeronikouČernobílý snímek bych pochopil, kdyby tam byly zachyceny pouze věci, které byly v době kdy jiná technologie nebyla, osmihranná stopka a návěstidlo AŽD 71 existovaly v době, kdy se fotilo normálně barevně.06.02.18 - 21:10