..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 474 003":

  1 2 3 4 5 ... 83      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
230.041-6 + 230.042-4No tak to by musel být ten neutrální úsek přesně stejně dlouhý jako je vzdálenost sběračů. Dvojčata snad jezdí dost dlouho na to, aby tohle někdo dávno nevyřešil. Navíc na střídavé trakci je ten dělič stejně bez napětí, polopatě řečeno, kdyby přesně na děliči zastavilo vozidlo s jedním sběračem, tak by mělo smůlu.03.10.18 - 13:57
230.041-6 + 230.042-4Sběrače dvou za sebou jedoucích lokomotiv nejsou propojeny.02.10.18 - 13:07
754.044-6Farkač Karel

Do ČD stát leje peníze- zatím. Takže to je někde trochu vidět. Udělej si výlet z Kralup do Slaného.
28.08.18 - 16:05
741.510-2Takže neviditelná ruka trhu a zpřístupnění tratí komukoli nám hlavně přinesla jízdy motorových lokomotiv pod drátama. Za minulého režimu musely pod drátama povinně jezdit Sergeje, aby i obyvatelstvo kolem elektrifikovaných tratí si neustále uvědomovalo, jaké skvělé lokomotivy nám Sovětský Svaz dodal, a jak nás má rád.28.08.18 - 16:02
230.031-7Až budou zase v běžném provozu jezdit parní lokomotivy tak takové sucho nebude.

Horky u Čáslavi- nejmenovalo se to dřív Potěhy?
21.08.18 - 12:15
22012Být to u nás, tak ještě jezdí v plném nasazení.18.08.18 - 14:03
Sloni v tuneluJsou to 3 tunely, dva krátké a jeden dlouhý, ten dlouhý má po straně dva jakési snad odvzdušňovací otvory. Jakékoli koukání na satelitní mapy je zbytečné, vzhledem k husté vegetaci. Doporučuju osobní návštěvu. Ještě je tam jedna zajímavost, posilovací vedení vede vrchem po skále. K potkávání zhruba v tomhle místě dochází pravidelně, v pracovní dny je pravá souprava klasická.03.08.18 - 10:41
460.054-0 + 460.053-2EM 488 neměly nahradit EM 475, měly nahradit klasické soupravy na tratích kde nejsou a v dohledné době nebudou vysoká nástupiště. Dále měly odstranit problémy s deformací skříně v oblasti dveří. Co se týče komfortu jízdy a pohodlnosti sedadel, je snad rozdíl jasný.17.07.18 - 16:35
460.054-0 + 460.053-2No jenomže tihle důchodci sice nastoupí do 471 ale pak se belhají do druhého patra, a pokud se někde poblíž vyskytne cestující s těžkým batohem, který má svého dost, tak na něj začnou zuřivě vřískat, že jim nepomůže. Zažil jsem i kočárek v horním patře. A pokud budu nastupovat ve stanici se sypanými nástupišti, tak budu raději nastupovat do klasické soupravy, protože ta má jakési madlo a spodní schůdek níž než 471. Kdo zná původní Čerčany, kde byly soupravy ještě poněkud nakloněné, tak mi dá za pravdu.

Pro lidi s pochroumaným kolenem byl svého času dopravní prostředek skoro s naklápěcí skříní, jmenoval se Velorex.

Já jsem nastupoval na ONJ v hale do vozů bez schůdků, pokud jsem nějaké sehnal, tak jsem je použil, ale vystupoval jsem zpravidla zase bez schůdků protože byly 4 na halu, a než jsem provedl opravu v interieru tak mi je někdo sebral. Do 471 bych asi bez schůdků nenastoupil.
16.07.18 - 18:46
460.054-0 + 460.053-2Doporučuju nenáročný pokus: dvoukolejná trať 4 vozová 460 a vedle 471, společný start a teď sledujte, kdo při rozjezdu vyhraje. A ještě by to chtělo do obou trolejí ampérmetry.16.07.18 - 14:00