Komentáře uživatele "Sim":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
720.509-9 + M 262.1002 | optus > vsak prave ... na objizdeni neni cas, ale na sunuti ano? Kdyz je moznost soupravu mit poskladanou jako vratnou ... | 28.03.20 - 20:55 |
720.509-9 + M 262.1002 | Zeptam se asi blbe .... proc nemohl byt tento vlak razen jinak? Hektor na jednom konci, motorak na druhym ... a mohli is odpustit tuhle opicarnu. Nebo sunuti byl cil a souprava byla poskladana tak, aby to slo? | 28.03.20 - 6:38 |
813.118-7 | Antony > jojo, presne tak ... uz davno je mely nahradit trikolky! | 24.06.19 - 4:56 |
771.172-4 | land > ... kdyby jen z nahledu ... | 28.05.19 - 17:37 |
80-90.730 railjet + 1216.233-7 | NIcKON > ono zalezi na uhlu pohledu; ja si velmi zive vybavuju situaci, kdy byl u nas marketingove protlacovan klopici nadvlak na ukor vseho ostatniho (i za cenu zpomaleni ostatnich vlaku, aby nadvlak lepe vynikl) a v Rakousku se objevily prvni Railjety. V tu chvili na diskusnich forech (ZP, vlakynet, k-rep. atd) bylo slyset spoustu hlasu, ze koncepce naseho Pendolina je prekonana a ze jedine Railjet je ten spravny vlak, ktery nas prenese do budoucnosti. A fakt je, ze pokud mam moznost si vybrat mezi spojem, kde je nasazeno klopidlo, nebo jinym s emzetami, chodovymi vlastnostmi a komfortem jizdy obecne u me emzeta vede - a i kdyz moznost volby nemam, diky pribuznosti vozu Railjetu s emzetami si dovedu predstavit, ze bych uprednostnoval prave Railjet. A rozhodne bych si nedovoloval nazyvat Railjet bidou v situaci, kdy jsou na Rx nasazovany dehumusovane, ale uz notne otriskane B jako pravidelne razeni. Mozna by trochu pokory pri kritickem hodnoceni neuskodilo. | 16.05.18 - 13:33 |
720.141-1 | Trainmaniak, Zlámalík > provareneej flek tim duvodem nebude, spis fakt to svetlo - ten vlak se v krajine tak trochu jakoby ztraci, covek se u miniatury musi trochu soustredit, aby si uvedomil, na co vlastne kouka. A podvedome asi pusobi to, ze byt takto nasvicen realny vlak, takova fotka by se do zdejsi galerky nedostala. | 29.03.18 - 11:51 |
720.141-1 | Davam plnej pocet, libi se mi to moc. Ale je tu neco (ovsem co nedokazu definovat co to vlastne je), kvuli cemu uz v tom pidinahledu v levem sloupci poznam, ze to je model a ne realita. Ta fotka je plna zelene ... ale to je tahle http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb670.html taky a u te mi to jako model nepripada. Mozna je to absence klasickeho nasvitu, pripadne kombinace s (pro zeleznici) ne uplne atraktivnim uhlem zaberu. Mozna je to neco uplne jinyho, nevim. Paradoxne kdyz se na to koukam v plny velikosti, na prvni pohled me trkne jen cistota sluzebniho rybaku, na druhy pak stromy a trava ... ale jako celek to vypada verohodnejc zvetseny, nez jako nahled. Pritom obvykle z nahledu u snimku od Trainmaniaka nepoznam model od reality a az po rozkliknuti zjistuju, ze je to model. | 28.03.18 - 17:30 |
03.2237-0 | Trochu mimo tema, ale zeptam se: Prakticky pokazdy, kdyz vidim neco takoveho, premyslim nad realnosti daneho nasazeni stroju - chapu, ze se i u realne fotky muze jednat o mimoradnost, ale preci jen cervik hloda. U nas si vybavuju ctyrpatro Bp s Papouskem nebo Barunou vepredu. Jestli s takovym vlakem tyhle lokomotivy cvicily svizne, nebo to sotva jelo, to uz dnes nedokazu posoudit - ale v tomhle kontrastu me dost udivuji snimky z nemecka z doby pred padem zelezne opony, kdy je v cele relativne kratkeho vlaku relativne silna masina. Typicky V100 se dvema vozy nebo BR118 se tremi. Souvisi to s tim, ze u nas se jizdni doby neresily, takze se stroje spis pretezovaly, zatimco za carou i v nezavisle trakci chteli, aby mely vlaky rozumnou dynamiku a tak i do cela relativne lehkeho vlaku posilali dospele masiny? Nebo je to o tom, ze i ty snimky z nedalekeho zahranici byly spis vyjimky a zachycene mimoradnosti, takze v beznem provozu mely vlaky podobne razeni jako u nas? Tohle moc posoudit nedokazu, sam jsem vnimal Barunu se dvema na Svejkovi jako divne kratky (a nehospodarny) vlak a vice by mi na takoveto vykony sedel motor s vlekem. | 23.02.18 - 11:23 |
2062.018 + 2062.017 | Mozna by nebylo od veci na to koukat opacne; jakou vyhodu by mel most (a tunel) oproti soucasnemu naspu (a zarezu)? Me napadaji prakticky jen negativa... | 15.01.18 - 17:34 |
Parní symfonie | Prvni, co me napadlo, kdyz jsem to videl: pokud by tam byly kovovy struny (ve spravnem rozchodu), udrzely by ten vlak? A dalo by se s nim elektricky popojizdet napajenim strun? O:-) | 07.11.17 - 18:50 |