..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Sim":

  1 2 3 4 5 ... 42      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Parní symfoniePrvni, co me napadlo, kdyz jsem to videl: pokud by tam byly kovovy struny (ve spravnem rozchodu), udrzely by ten vlak? A dalo by se s nim elektricky popojizdet napajenim strun? O:-)07.11.17 - 18:50
T 678.0012 + T 679.0019BBvK > tak objednany vlak muze byt bud ciste sotovlak ktery jezdi prazdny sem a tam "aby to vypadalo, ze neco veze" ... nebo se spoji prijemne s uzitecnym a rovnou se domluvi, ze to odveze nejaky bezny naklad. Docela by mne zajimal pomer techto dvou variant.22.06.17 - 8:22
T 478.2069Kdyz uz to tu JvS nakousnul, byvalo driv nejaky ustaleny obvykly razeni, nebo to bylo jako noty na buben - jak to zrovna vyslo, tak to bylo na vlaku?
Co jsem patral, tak prvni znamky systemovyho razeni jsem nasel az u definice kategorie EC/IC ...
20.06.17 - 18:42
DvojexpoziceLolookie > v dnesni dobe se clovek musi snazit, aby neco takoveho vzniklo. V dobe meho detstvi byl takovyto vysledek nasledkem pocinajici sklerozy pri obsluze Smeny 8M, ktera nemela blokaci spouste bez pretoceni filmu. A jelikoz autor nepatri do skupiny cerstve nactiletych, tak nejak automaticky predpokladam, ze toto je vysledek techniky analogove a zaroven ze se jedna o kouzlo nechteneho. Tedy, ze se nejedna o dve fotky pres sebe, ale jednu fotku s dvoji expozici diky nepretoceni filmu o policko dal ...
... a kdyz uz to takhle vyslo, proc to vyhodit, kdyz to vypada zajimave :-)
05.05.17 - 13:42
854.021-3 + 814.098-0Stejne je to takovej zvlastni paradox ... reko motoraku puvodne urceneho na ty nejkratsi priskoky dnes jezdi sprazena s reko motoraku puvodne urceneho na mezinarodni prestizni vlak.
A marne si lamu hlavu s tim, zda je to takto vhodne vnimat jako pozitivni, nebo negativni fakt :-/
06.04.17 - 13:03
Abellio Scotrail 385002(gp) > http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/854220.jpg ... v souvislosti s tim, jak vypada predni celo, mi tohle prijde porad jako velmi rozumny kompromis mezi dizajnovym ustupkem a ziskanou funkcnosti. Coz mi proste u tech britskych jednotek prijde uz takovy dost drsny znasilneni dizajnu.03.03.17 - 17:58
Abellio Scotrail 385002Hnus nehnus, mit pruchozi celo a zaroven ridici stanoviste je proste v provozu podstatna vyhoda.
A co je nam platny, ze jsme to dokazali udelat podstatne elegantneji (852/853/854 + 860), kdyz tim soucasna vozidla vybaveny nejsou :-/
03.03.17 - 11:40
750.093-7Dieselove pendolino ;-)01.02.17 - 16:06
555.0153Vzdy, kdyz vidim takovouto uzasnou fotku si rikam, jak je ten lidskej mozek mozny oklamat ... covek to vidi, zasni se a zkousi si predstavit, jaky by to asi bylo sedet ve vagone tohodle vlaku, v rytmu pravidelneho ta-dam, ta-dam se pohupovat na sedacce, koukat z okna na ... na cmoud z masiny, cmuchat ten smrad z toho, nemoct otevrit okno, protoze se dovnitr dostala zima a s ni srazejici se vodni para spolu se sazemi.

Jo, cestovani vlakem je fajn, ale budme radi za komfort, jaky nam soucasna technika nabizi a take za to, ze se muzem ucastnit i takovychto jizd. A pro ty, kteri se na to divaji na fotce, zbyva sneni, jake by to asi bylo :-)
19.01.17 - 9:47
...zaujatý krásouV tehle souvislosti mne napada hypoteticka situace:
- jede hybridni drazni vozidlo po asfaltove draze ve meste a na silnici, kudy ma jet, je nehoda co blokuje provoz. Vsechna vozidla to objizdi, jedou proste o ulici vedle, vcetne autobusu stejneho provozovatele a na dalsi krizovatce se na svou trasu vrati, takze nemine ani zadnou zastavku, proste nic.
Smi v takovemto pripade trolejbus "opustit sve koleje" a misto nehody objet, nebo s necim takovym vubec drazni zakon nepocita a vnima to jako vykolejeni, pripadne unos vozidla ridicem?
14.04.16 - 8:10