..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Sim":

  1 2 3 4 5 ... 43      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
80-90.730 railjet + 1216.233-7NIcKON > ono zalezi na uhlu pohledu; ja si velmi zive vybavuju situaci, kdy byl u nas marketingove protlacovan klopici nadvlak na ukor vseho ostatniho (i za cenu zpomaleni ostatnich vlaku, aby nadvlak lepe vynikl) a v Rakousku se objevily prvni Railjety. V tu chvili na diskusnich forech (ZP, vlakynet, k-rep. atd) bylo slyset spoustu hlasu, ze koncepce naseho Pendolina je prekonana a ze jedine Railjet je ten spravny vlak, ktery nas prenese do budoucnosti.
A fakt je, ze pokud mam moznost si vybrat mezi spojem, kde je nasazeno klopidlo, nebo jinym s emzetami, chodovymi vlastnostmi a komfortem jizdy obecne u me emzeta vede - a i kdyz moznost volby nemam, diky pribuznosti vozu Railjetu s emzetami si dovedu predstavit, ze bych uprednostnoval prave Railjet.

A rozhodne bych si nedovoloval nazyvat Railjet bidou v situaci, kdy jsou na Rx nasazovany dehumusovane, ale uz notne otriskane B jako pravidelne razeni. Mozna by trochu pokory pri kritickem hodnoceni neuskodilo.
16.05.18 - 13:33
720.141-1Trainmaniak, Zlámalík > provareneej flek tim duvodem nebude, spis fakt to svetlo - ten vlak se v krajine tak trochu jakoby ztraci, covek se u miniatury musi trochu soustredit, aby si uvedomil, na co vlastne kouka. A podvedome asi pusobi to, ze byt takto nasvicen realny vlak, takova fotka by se do zdejsi galerky nedostala.29.03.18 - 11:51
720.141-1Davam plnej pocet, libi se mi to moc.
Ale je tu neco (ovsem co nedokazu definovat co to vlastne je), kvuli cemu uz v tom pidinahledu v levem sloupci poznam, ze to je model a ne realita.
Ta fotka je plna zelene ... ale to je tahle http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb670.html taky a u te mi to jako model nepripada.
Mozna je to absence klasickeho nasvitu, pripadne kombinace s (pro zeleznici) ne uplne atraktivnim uhlem zaberu. Mozna je to neco uplne jinyho, nevim.
Paradoxne kdyz se na to koukam v plny velikosti, na prvni pohled me trkne jen cistota sluzebniho rybaku, na druhy pak stromy a trava ... ale jako celek to vypada verohodnejc zvetseny, nez jako nahled.

Pritom obvykle z nahledu u snimku od Trainmaniaka nepoznam model od reality a az po rozkliknuti zjistuju, ze je to model.
28.03.18 - 17:30
03.2237-0Trochu mimo tema, ale zeptam se:
Prakticky pokazdy, kdyz vidim neco takoveho, premyslim nad realnosti daneho nasazeni stroju - chapu, ze se i u realne fotky muze jednat o mimoradnost, ale preci jen cervik hloda.

U nas si vybavuju ctyrpatro Bp s Papouskem nebo Barunou vepredu. Jestli s takovym vlakem tyhle lokomotivy cvicily svizne, nebo to sotva jelo, to uz dnes nedokazu posoudit - ale v tomhle kontrastu me dost udivuji snimky z nemecka z doby pred padem zelezne opony, kdy je v cele relativne kratkeho vlaku relativne silna masina. Typicky V100 se dvema vozy nebo BR118 se tremi.

Souvisi to s tim, ze u nas se jizdni doby neresily, takze se stroje spis pretezovaly, zatimco za carou i v nezavisle trakci chteli, aby mely vlaky rozumnou dynamiku a tak i do cela relativne lehkeho vlaku posilali dospele masiny?

Nebo je to o tom, ze i ty snimky z nedalekeho zahranici byly spis vyjimky a zachycene mimoradnosti, takze v beznem provozu mely vlaky podobne razeni jako u nas?

Tohle moc posoudit nedokazu, sam jsem vnimal Barunu se dvema na Svejkovi jako divne kratky (a nehospodarny) vlak a vice by mi na takoveto vykony sedel motor s vlekem.
23.02.18 - 11:23
2062.018 + 2062.017Mozna by nebylo od veci na to koukat opacne; jakou vyhodu by mel most (a tunel) oproti soucasnemu naspu (a zarezu)? Me napadaji prakticky jen negativa...15.01.18 - 17:34
Parní symfoniePrvni, co me napadlo, kdyz jsem to videl: pokud by tam byly kovovy struny (ve spravnem rozchodu), udrzely by ten vlak? A dalo by se s nim elektricky popojizdet napajenim strun? O:-)07.11.17 - 18:50
T 678.0012 + T 679.0019BBvK > tak objednany vlak muze byt bud ciste sotovlak ktery jezdi prazdny sem a tam "aby to vypadalo, ze neco veze" ... nebo se spoji prijemne s uzitecnym a rovnou se domluvi, ze to odveze nejaky bezny naklad. Docela by mne zajimal pomer techto dvou variant.22.06.17 - 8:22
T 478.2069Kdyz uz to tu JvS nakousnul, byvalo driv nejaky ustaleny obvykly razeni, nebo to bylo jako noty na buben - jak to zrovna vyslo, tak to bylo na vlaku?
Co jsem patral, tak prvni znamky systemovyho razeni jsem nasel az u definice kategorie EC/IC ...
20.06.17 - 18:42
DvojexpoziceLolookie > v dnesni dobe se clovek musi snazit, aby neco takoveho vzniklo. V dobe meho detstvi byl takovyto vysledek nasledkem pocinajici sklerozy pri obsluze Smeny 8M, ktera nemela blokaci spouste bez pretoceni filmu. A jelikoz autor nepatri do skupiny cerstve nactiletych, tak nejak automaticky predpokladam, ze toto je vysledek techniky analogove a zaroven ze se jedna o kouzlo nechteneho. Tedy, ze se nejedna o dve fotky pres sebe, ale jednu fotku s dvoji expozici diky nepretoceni filmu o policko dal ...
... a kdyz uz to takhle vyslo, proc to vyhodit, kdyz to vypada zajimave :-)
05.05.17 - 13:42
854.021-3 + 814.098-0Stejne je to takovej zvlastni paradox ... reko motoraku puvodne urceneho na ty nejkratsi priskoky dnes jezdi sprazena s reko motoraku puvodne urceneho na mezinarodni prestizni vlak.
A marne si lamu hlavu s tim, zda je to takto vhodne vnimat jako pozitivni, nebo negativni fakt :-/
06.04.17 - 13:03