..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "IR":

  1 ... 62 63 64 65 66      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
524.102 + 524.1117Paráda! Akorát... šálí mě zrak, nebo má ta čelní mašina fakt místo reflektorů prázdný díry? Vypadá to, že si při večerním návratu fíra s hajcrem každej na svý straně museli svítit baterkou :-)03.07.09 - 11:40
831.183-9Tož, taky mě trošku zarazilo, že tam 12.5. už leží balíky slámy... (a zeleň jako vprostřed léta)... Nebylo to odeslané 12.5. a vyfocené loni v létě...? :-)02.07.09 - 18:38
475.171Jiřímu z Adamova: se omlouvám, ze ten odsudek nádraží. Ale Adamov sám za to vlastně nemůže. Co taky chtít po MěÚ malého města, kde zaniknul prakticky veškerý průmysl, a tedy hlavní zdroj příjmu MěÚ? Přál bych v tomhle Adamovu aspoň malý zázrak... Ale primárně ta budova patří někomu od železnic (komu patří budovy? SŽDC? Či někomu jinému? Já už se v tom propletenci železničních firem nějak nevyznám - moc to nesleduju...) a ten by se měl o ni - jako o svůj majetek - starat "s náležitou péčí dobrého hospodáře" (cituji ze standardích smluv!).
D.Retychovi: díky za objasnění osudu toho tunelu č. 6. Já si taky říkal, že k tomu snesení č. 6 a č. 5 došlo spíš až v rámci příprav elektrifikace...
22.06.09 - 10:39
475.171Dobrý večer.
Já si taky hned říkal, že to bude spíš směr Adamov, než směrem do Babic (a Brna). Taxem tu trať opravdu ještě úplně nezapomněl. Jo, jo, dvěstěšedesátku (a tyhle mašiny (a tyhle fotky))) prostě miluju. Inu, vzpomínky na dětství...
Ale i dneska je ta modernizovaná trať úžasná. A myslím, že to obrovké dílo (mj.) ŽS Brno při její kompletní přestavbě je dost nedoceněné. Možná i proto, že se tu nejezdí 160, ale že poměry dovolily "jen" 120 km/h (pro "klasiku"). Jen je škoda, že stanmice, které jsou už téměř "opuštěné", vlivem typického českého vandalství tak rychle chátrají. Např. budova stanice Adamov, tak to je přímo humus! A přitom je to jedno z východišť do Moravského krasu. Nevím, co s tím. A mrzí mě to...
Tak aspoň to krásné foto...
21.06.09 - 22:53
363.111-6Vojtik: Aha, díky za vysvětlení. A tím se i vysvětluje pozn. p. Grilla níže... :-)17.06.09 - 21:56
363.111-6Díky za to foto. Jednak moc pěkné, jednak z kuriózního traťového úseku. On je totiž jednosměrný(!). Ač je to původní "přerovka" (Brno - Přerov, .č 300, dříve 330, dříve 33a), tak tudy žádné vlaky z Přerova (ani do Přeorva) nejezdí! Mezi Vyškovem a Křenovicemi nejezdí osobáky (paralelně dálnice a silnice I.tř., takže autobus v Brně za 1/2 čas než vlak). A rychlíky od/do Bohumína všechny "zkratkou" přes Šlapanice a blažovickou spojkou. Ve vyfoceném úseku tedy pouze rychlíky (Jeseník) Olomouc - Brno, ale ty jedou opačně také tou "zkratkou" přes Blažovice. Takže v opačném směru tady vlak prostě nevyfotíte. Snad jsem se nepřehlédnul - když, tak mě opravte... :-)17.06.09 - 18:10
464.202No slááááva! Už jsem myslel, že na poslední jízdu rosničky přijeli jen Rakušáci... Díky!10.06.09 - 13:58
350.001-4 + 350.013-9Tak to je teda štěstí...! Gratuluju a přeju další!06.05.09 - 22:54
753.006-6 + 753.229-4Ač úplný nováček (ještě mi nic nevyšlo, takže mi ani nepřísluší nikoho hodnotit, ale pochválit snad můžu...), tak říkám, že se mi to moc líbí. Nejdřív jsem se taky nad tím vláčkem zarazil, ale pak mi "docvaklo", že je to vlastně "krajinka". A ten vláček jenom "dobravuje" tu vinařsko-průmyslovou atmosféru kraje. A to asymetrické umístění toho stromu je tak dráždivě přitažlivé... Jako celek se mi ta kompozice fakt líbí.03.05.09 - 18:03
840.004-6Jsem sice nováčkem mezi uživateli ŽelPage, ale už Vaše snímky programově vyhledávám.
K fotkám nemám co dodat. Prostě jen koukám a kochám se...
Díky!
17.04.09 - 22:23