..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Voloďa Lenin":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0Velmi hezká videa dokumentující práci pluhu, jsou tam k vidění záběry ze stanoviště pluhu, v druhém odkazu pak ze stanoviště lokomotivy. Fakt hezké na podívání:
http://www.youtube.com/watch?v=rFIGzGbxAz4
http://www.youtube.com/watch?v=50bLvjenXvo&feature=related
27.12.11 - 15:12
755.002-3 + 755.001-5I bez štaflí se na tom místě dá fotit z většího nadhledu: http://lokomotivy.net/obrazky/753704_tp.jpg07.10.11 - 14:58
210.030-3Žehlička v osobní dopravě je naprostá tragédie. Je to čistokrevná posunka s velkou tažnou silou v nízkých rychlostech, ovšem se zvyšující se rychlostí tažná síla prudce klesá. Těch zmíněných 40km/h je dost nadhodnocených, žehla vadne už tak od třicítky. Jak pravil jeden fíra, co s tím jezdil: "Na konci peronu jedu třicet, už tam mám všecky šunty a čekám, co se stane. A ono se nestane nic..."
Co se týká traťové služby, tak i brejlovec je proti žehličce raketa. Když přišla do Brna první regionova a začala jezdit místo 210+2xBdmtee, dokázala jen na jízdních dobách neuvěřitelně krátit.
19.09.11 - 12:46
232.051-3Málo se ví, že ÖBB tehdy uvažovaly i o zapůjčení čmeláků od ČD. Tehdy čerstvě v žosce opravený (a dnes muzejní) 771.069 jim byl předváděn v Břeclavi, ale nakonec řada 771 neuspěla. Přesný důvod nevím - říkalo se tehdy, že Rakušanům se především nelíbilo uspořádání stanoviště, své ale nepochybně udělaly i technické parametry. Přece jen čmelák - jakkoliv trakčně výborný - za německou řadou 232 výkonově značně zaostává.13.09.11 - 10:03
754.076-8Okna umyli naposled ještě v Brně...25.10.10 - 22:37
754.049-5Pekárku, pro tvoji informaci jsou soupravy rychlíků na trati 240 složeny výhradně z vozů DKV Plzeň. Je to všecko jen otázka zviku...23.07.10 - 23:33
131.096-0 + 131.095-2Ovšem stát během focení v koleji je nebezpečné a taky dost bezohledné.10.06.10 - 9:10
754.046-1Na k-r se objevil čerstvý příspěvek, ze kterého je zřejmé, že dotyčný lezl z okna skutečně se záměrem zkazit fotografii. Text onoho příspěvku kopíruji:

Dotyčný yntelygent se tehdy nechal slyšet, že každému fotografovi, který na sobě nebude mít oranžovou popelářskou vestu, zk..ví fotku právě tímto způsobem. Netušil, blbeček naivní, jak se to snadno může obrátit proti němu. Jedna taková fotka pak byla použita pro tvorbu "náborového letáku", pro připomenutí uvádím odkaz na něj:
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=352619.jpg&httpref =28/177201

Leták sklidil velký úspěch, visí na nástěnkách v depech po celé republice a pevně věřím tomu, že kretén magistr už nikdy nikomu žádnou fotku záměrně nezkazí...


Takže tak. Žádné mávání, nýbrž podlý záměr škodit neznámému fotografovi. Třikrát fuj!
02.03.10 - 15:17
840.001-2Bea: pokud daný vlak jede několikrát denně po celý rok, tak je samozřejmě možné vybrat si ideální počasí, ideální světlo, ideální podmínky. Když ale např. v tomto konkrétním případě je zachycení tak impozantního a dlouhého vlaku na tomto místě možné jen pár dní v roce, musí se fotograf smířit i s drobnými nedostatky. Neopakovatelnost záběru pak to tmavé čelo stokrát vyváží. Vlaky nejezdí jen za krásných a slunných dní, vždy proti slunečnímu světlu...
Tím samozřejmě nechci snižovat hodnotu Tvého snímku, chci pouze naznačit, že kouzlo záběru dvojčete modrých 752 a vlakem modrých kontejnerů spočívá trochu v něčem jiném.
20.01.10 - 12:33
840.001-2Škoda že tam pravidelně nejezdí delší vlaky. Autor fotky pod níže uvedeným odkazem měl zřejmě na stejném místě štěstí na mimořádný odklon.
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r752&loko=4300&cislo=752
20.01.10 - 11:23