..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "PROST":

  1 ... 119 120 121 122 123      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
371.015-9Moc pěkný snímek, skvěle zakomponována trať, řeka, skála i vlak. Dobrý výběr místa i pro absenci stožárů brány TV, zde vyřešeno dlouhými výložníky.07.12.10 - 10:52
471.057-0Honza: Řada 460 po zadrátování trati v roce 2006 dominovala, v roce 2009 se zvýšil počet Elefantů ř. 471 na 6ks a to již začaly Pantografy ustupovat. Na podzim 2010 přišly na Ostravsko další 3 Elefanty a to již začaly nahrazovat ř. 460 i na jejich v GVD 2009/10 uvedených výkonech. Ještě v létě se daly nafotit 4 páry Pantografů, dnes již tak 1-2 a v novém GVD asi žáden? Pochopitelně při poruchách ř. 471 asi ještě zaskočí, na Ostravsku je jich stále dost, převážně na trati 270 Přerov- Bohumín, 320 Bohumín- Čadca a také 270/280 Přerov- Horní Lideč. Z Opavy až do Jablunkova jel spoj pouze brzo ráno, potom se muselo v Č. Těšíně přestupovat. Pokud chceš natočit jízdu Pantografa na této trati, tak máš na to doslova pár dní. (zrovna tuhle neděli jsem jednoho fotil, který jel neplánovaně náhradou za ř. 471).07.12.10 - 10:47
MatrixMoc zdařilé vychytání konvoje MUVek na velmi pěkném úseku trati.05.12.10 - 23:40
471.057-0Tak koukám a zjišťuji, že jsme se asi na fleku potkali- byl jsem tam uprostřed se svou krabičkou, mezi dvěmi obrovskými zrcadlovkami (ještě tam byl další kolega s Canonem). Já šel ale narychlo pouze na Pantografa, jež nám na trati pomalu končí. Zde snímek velmi povedený, jednak barvami a také vycentrovaným zrcadlením. Elefant s tímto číslem nese jméno Karolínka a je letošní.05.12.10 - 23:35
810.141-2Jo, jo, fotka z oblíbené "Desenky" vždy potěší, možná by takový osud mohl potkat i ostatní tratě na kterých neumějí dosavadní provozovatelé uspokojit své požadavky. Zde netradiční motorák hezky zachycen v pozdním podzimu, pěkné červené listí na stromu, vše pohledné a reálné.04.12.10 - 19:32
Linka č.1 do HlučínaHodně vzácný snímek historického provozu na trati č.1 v Ostravě. Tramvaje jsou zde zachyceny na Sokolské ulici, jak již upřesnili kolegové přede mnou, po levé ruce mírně vzadu je restaurace Sokolský dům a v současnosti také zastávky MHD. Trať linky vedla nejdříve z Přívozu do Vítkovic, roku 1950 byl dostavěn úsek Přívoz- Petřkovice a ten byl napojen na železniční trať Petřkovice- Hlučín, jež byla elektrifikována. Celá trať nesla název Trať Míru. Později byla trať, respektive linka č. 1 zkracována, až v roce 1976 zbyl jen úsek Přívoz Černý potok (po dostavbě točny)- Hlučín žst. Zde právě při zachycení r. 1973 bych tipoval, že linka č.1 vedla již pouze z Přívozu do Hlučína (viz. zachycené křižování). Vede mě k tomuto závěru pohled na rekonstrukci ul. Sokolské, kde v levém dolním rohu vidím kousek koleje, což napovídá o stavbě dvoukolejného úseku Přívoz- Přívoz Černý potok (jako v současnosti). Po jeho dokončení (možná až r. 1976?) začaly pravděpodobně jezdit v tomto úseku již modernější čtyřnápravové tramvaje. Snímek je proto vskutku historickodokumentační unikát. Tramvaj č. 50 "Brňák" byla rekonstruována a jezdí i v současnosti při historických jízdách.30.11.10 - 20:16
680.003Právě zachycení elegantně barevného vlaku v elegantně zbarvené přírodě se mi na snímku hodně líbí. Také celkové teplé podání barev navozuje dojem z příjemného podzimního dne. Líbivé pokoukání.13.11.10 - 20:56
Linka č.1 do HlučínaPřipomíná mi to úsek z ludgeřovic do Hlučína, ale jistý si nejsem.13.11.10 - 20:34
Linka č.1 do HlučínaTenhle snímek mi udělal opravdovou radost, jelikož ukazuje něco, co jsem měl jako malý kluk možnost často pozorovat. Tehdy mě pochopitelně nenapadlo, že tramvaje nebudou jezdit věčně, svůj první aparát jsem dostal za vysvědčení až dva roky po zrušení provozu, a tak nemám na tuhle nostalgickou idylku žádnou obrazovou vzpomínku.Tramvají jsme občas jezdili na návštěvy do Petřkovické nemocnice, taky z výletů po okolí a pod. Vzpomínám na ty plně obsazené soupravy (2-3 vozové), kymácení ze trany na stranu, až to vypadalo, že se tramvaj převrátí, na to ovládání pákami, cinkání zvonce a také na to, jak horníci úprkem brali nádražní restauraci v Hlučíně. Tehdy jsme si také dávali na koleje vylisovat desetník. Když jsem si prohlížel v brožuře "90 let trati Kravaře ve Sl.- Hlučín" náhled rozložení kolejiště, ani se mi nechtělo věřit, že to tak mohlo být. Dnes již není po kolejišti ani památky, prostor po kolejích zarostl keři a břízami, v bývalé remíze a zároveň výtopně se nyní lakují auta. Ale ta vzpomínka tu je...13.11.10 - 20:33
740.458-5zdařilá kompozice, barevně vyvedené, díky zarostlým kolejím a zrezivělým stožárům na mě dýchá až nostalgie, napadá mě, kam má asi namířeno... za520.02.09 - 13:53