..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 2 3 4 5 6 ... 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
242.246-7Pěkné pěkné. Aneb, jak už dříve kdosi napsal...nesmrtelná klasika. Jenže nic nevydrží věčně....i když u těchto mašin k tomu daleko nechybí. Už to maj taky holky spočítaný...30.04.15 - 21:14
475.101jadla: Ano, to souhlasí, problém tam byl a zcela určitě se týkal pojezdu. Podrobnosti ale nevím.29.04.15 - 16:44
Drezína, Tatra VmOpět nádhera...jak jinak. Zase trochu jiné pojetí modelové nostalgie. Řekl bych...dokonalý návrat do dětských let. A ještě skromný dotaz, Michale. Kyž jsi tak šikovnej, stroj času bys třeba nesvedl?26.04.15 - 9:46
750.163-8(gp) :Nákladní silniční doprava zabije míň lidí než železniční? A to vyplývá z jaké statistiky, můžu-li vědět? Pak mám další dotaz. To auto s majáčkem bude na D1, kde jedou v jednom pruhu kamiony nárazník na nárazník (vedllejší pruh přecpaný vším ostatním), asi hodně platný, když jednomu z těch "profíků" přijde mikrospánek. Což se děje dnes a denně. A tak bych mohl pokračovat donekonečna...
Že je kamionová doprava tím nejhorším možným způsobem přepravy zboží, k tomu napsal výstižný rozbor v MF DNES už před mnoha lety jistý přední ekonom jménem Miroslav Singer, dnes guvernér ČNB. Ten článek mám dodnes schovaný. Aní dotyčný deník, ani autora nelze vinit z nedostatku liberálního smýšlení...a už vůbec ne z náklonnosti k železnici.
Na závěr jeden zcela konkrétní odstrašující případ (jeden z mnoha). Před nějakými 15 lety převrátil "zkušený" 23 letý řidič někde u Jihlavy cisternu, která tam hořela 2 dny. Hasiči oblečení v atmobordelu kolem toho běhali skoro celý den než zjistili, co tam vlastně vytéká za svinstvo (přepravovaný náklad NEODPOVÍDAL deklaraci). Obyvatelé přilehlých vesnic byli vyrozuměni, že v případě nutnosti budou evakuováni. Zdůrazńuji...toto jeden případ z mnoha a mnoha...ale byl hodně drsnej. Tak už tu prosím nepiš takový nesmysly, jinak bych si Tě musel přestat vážit...
16.04.15 - 21:48
750.163-8vasekpetr1: Díky za vysvětlení, taky jsem v tom neměl úplně jasno. Chválabohu, že je to aspoň takhle.
Já už bych se tady nedivil ničemu.
A fotka půvabná, pane kolego.
16.04.15 - 17:16
524.1109(gp): No, něco na tom asi bude. Ty mašiny zde byly doma už pěknou řadu let. Nahradit je...čím? Na zdejších krátkých vozebních ramenech se zásobami vystačily bez problémů. Na místní točně se stejně nedala kromě čtyřkoláka žádná větší mašina otočit. A lepší jezdit pozpátku s tendrovkou než s velkou mašinou.
Sociální strukturu jsem tenkrát moc neřešil..ale že je to tady tak trochu jiný svět...to bylo patrné, už když člověk vystoupil z vlaku...
15.04.15 - 9:23
524.1109(qp): Jojo. Ani modří papoušci z České Lípy/Nymburka...ani naleštění štokři...
Taková zajímavost (nejen) pro pamětníky. 524.1109 dojezdila jako první z trojice 524.1 v Rumburku. Zrušena byla 13.6.1979. Ostatní 2 stroje - 524.1110 a 1117 až 21.3.1980. Pokud tedy neberu v úvahu "buštěhradku" 524.102, která od r. 1976 už jen zaskakovala.
Co je ještě větší paradox - tyto stroje s datem výroby 1930-31 přežily s výjimkou pár štokrů a 475.1 všechny mnohem modernější a výkonnější parní lokomotivy jako např. 475.1, papoušky, albatrosy a další a další.
To se stalo kdysi dávno ve Šluknovském výběžku...
14.04.15 - 22:33
754.049-5Láďo, ta "rekonstrukce" nespočívá prakticky v ničem...proto jsem to dal do úvozovek. Otázkou je, jak dlouho si to ty motory, které už i tak mají něco za sebou, nechají líbit. Na motorech byly provedeny pouze minimální úpravy (např.gumy, těsnění apod.) Bionafta je totiž rozežírá trochu více než normální palivo. A do kundálů je toto palivo zákázáno úplně.14.04.15 - 21:33
754.049-5Moc pěkné, ta řeka kdyby byla o pár metrů blíž ke trati, to už by byla v podstatě dokonalost.
Mašina je to velice fotogenická, ať už bude jezdit kdekoliv.
Nám už tady opravdu zůstanou asi jen ty kundály, jak píše Martin. Těch posledních pár starých mašin je očividně po "rekonstrukci" na řepku odsouzeno k zániku...
14.04.15 - 15:19
754.009-9Tomáši, lehce poopravím. On už je spíš pod hranicí...jsou dny, kdy není mašina na nehoďáku ani na pohotovostní motorové soupravě (tzv.motorová IDS).
Daněček: Pozor, další "odborník". Tys toho asi hodně najezdil, že víš tak přesně, která mašina je křáp a která není. Mohl bys jít dělat sekretářku Kotherovi, možná byste si rozuměli...
07.04.15 - 8:56