..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 ... 176 177 178 179 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
475.196Me se to libi moc.Ty debaty o clone a expozici mi prijdou zbytecny.17.02.09 - 15:50
556.0280Josef Kamis:Co se tyce politiky,to byla doba temna,ale ty masiny to vsechno vynahradily,na to vem jed.16.02.09 - 9:16
556.0280Tak jo,kluci,dik za uznani.Bude to lepsi,slibuju.15.02.09 - 23:21
01.505JTB:Pane kolego,to jste napsal moc hezky.Diky14.02.09 - 22:28
01.505Ty 4 stiny vytvorene rannim slunkem,to jsme my 4 fotogra-fove z tehdejsiho Ceskoslovenska,sesli jsme se uz behem
cesty,a toto je jeste naprosto pravidelny parni provoz
ktery zde trval az nekdy do roku 1985-to uz byly v pro-
vozu pouze lok.r.41,nula-jednicky skoncily tusim v roce
1981.
13.02.09 - 10:20
434.2291No,s tim focenim ve stanicich to zase az tak problematicke
nebylo,horsi v depu,tam bylo nutno vzdy za nekym zajit
a cekat jak to dopadne.Ale napr.v pohranicnich precho-
dovych stanicich,snad s vyjimkou Decina,tam bylo lepsi
fotak nevytahovat.
13.02.09 - 10:15
434.2291Ano,je to tak.V dobe kdy jsem to fotil,tyto stroje uz
doslova prezivaly ze dne na den,coz bylo patrne i na
jejich technickem stavu.Presto stale-az do konce-
zvladaly tezke,casto na maximum vytizene manipulaky
do Hrusovan.
13.02.09 - 9:18
0l 49-72Snad by jeste stalo za zminku,ze v polovine 80.let existo-valo v Polsku jeste minimalne 10-12 lokomotivnich dep
s vyhradne parnim provozem,coz bylo velmi atraktivni,bohuzel je fakt ze po esteticke ani po techn
icke strance tyto stroje nedosahovaly urovne nasich
parnich lok.vyrobenych ve Skodovce nebo v CKD.Ale vydrzely
v provozu o 10 let dele nez u nas.
12.02.09 - 12:29
0l 49-72Ahoj vsichni,kterym se to libi.Je to fotografovano
pristrojem YASHICA MAT 124,material diapozitivni film
KODAK Ektachrome,coz bylo to nejlepsi na co se dalo
tenkrat fotit.Mam v zasobe tisice takovych fotek,nejen
PKP,ale i tehdejsi DR a samozrejme i CSD,casem opet neco
zverejnim,je s tim hodne prace(skenovani,upravy)a casu
bohuzel malo.
12.02.09 - 12:22