..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "NIcKON":

  1 2 3 4 5 ... 319      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.246-5U některých vlaků se jen těžko brání dojmu, že byly dojednány jen proto, aby někdo někomu dokázal, že něco nejde. Ze severních Čech znám takových příkladů dostatek.07.08.18 - 20:16
750.308-9 + 753.006-6 + 753.073-6Copak to je za přepravu? Turnováci stěhují krám?07.08.18 - 20:11
E 422.0003Tady je pohled z kabiny:
https://www.youtube.com/watch?v=Dis9j5HPuYA
31.07.18 - 14:17
460.054-0 + 460.053-2Vysoký peron měří 55 cm, a takový v Dobřichovicích a ani v žádné jiné jmenované stanici není.21.07.18 - 1:22
460.054-0 + 460.053-2Například v Bubnech (resp. Holešovicích-zastávce), samozřejmě nikoliv během rekonstrukce negrelláku. Dále Roztoky směrem na Prahu, Roudnice nad Labem dtto, Dobřichovice, Řevnice, Karlštejn...17.07.18 - 12:39
750.061-4 + 750.252-9Díky za pregnantní odpověď. Čili efekt rekonstrukce byl značný a kdyby měl příslušný stroj ještě 20 let jezdit, mohla by taková akce mít smysl i dnes.17.07.18 - 11:05
750.061-4 + 750.252-9Díky, zajímavé čtení.16.07.18 - 23:06
123.014-3Topič to spojení použil schválně jako nesmyslné, nicméně jak píšu níž, smysl to dávat může.16.07.18 - 20:33
750.061-4 + 750.252-9Zlámalík: A jak velký je rozdíl ve vlivu vnitřního a vnějšího rámu podvozku na svršek? Nějak si nedovedu představit, že by podvozek měl být lehčí jen proto, že má vnitřní rám. Nebo to souvisí s něčím jiným?16.07.18 - 12:07
123.014-3Šepli: Já mluvil o významových nuancích vět, v nichž je slovo použito. A vyvracel tvrzení, že spojení "poslední derniéra" (e jsem s dovolením opravil na é, abychom kvůli němu nemuseli slovíčkařit) je vždy nonsens.16.07.18 - 12:02