..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "stralis":

FotkaZprávaDatum
ABfbdmteeo + 750.719-7Parádní souprava,nejhezčí v Evropě.a bude to tahat 45 let stará lokomotiva na trati kde není ani 100 kilometrová rychlost.Tohle mělo jezdit misto Panterů z Prahy do Brna a měla to tahat 380tka17.04.21 - 20:00
ETR 470.056JIP:Já si nedovedu představit,že po takové ráně bude něco z toho čelního vozu použitelné,jestli se to nyní tváří jako o.k.tak po zapojení a požadavku nšjakého výkonu se z toho zakouří jak z držkový polívky,a ponecháním stávající výzbroje by se značně riskovalo spolehlivostí celé soupravy.Mít čelní vůz jako řídící,neriskuje se vůbec nic19.12.15 - 14:40
ETR 470.056bartik09:Co navrhuji,ten čelní vůz odkoupit od Cisalpina,vykuchat ho a nechat ho jen řídící,soupravě zbudou ještě tři trakční vozy.Výkon kompletní soupravy je 4Mw,tak ty 3Mw by jistě taky stačily.230km/h tu stejně nikdy jezdit nebudeme a na 160km/h.by to stačilo.A pokud by to nešlo,tak je fakt levnější tahat těch 6 vozů lokomotivou jako railjet,samozřejmě po odstranění ostatní trakční výzbroje a bez klopení.210 mil.je fakt hrozná darda.Švýcaři platí velké peníze za ekologickou likvidaci a my budeme platit ještě větší peníze za opravu jednoho vozu,nějak mi to nedává smysl.19.12.15 - 13:27
ETR 470.056Je až neuvěřitelné,v kontextu na níže uvedený odkaz,že ČD jsou ochotni zaplatit za opravu čelního vozu,poškozeného u Studénky neuvěřitelných 210mil.korun,s tím,že oprava bude bude hotova na konci roku 2017.18.12.15 - 22:30
1216.235Tak to je síla,mam takový neblahý dojem,že skončí jak Asynchron.11.05.09 - 20:55
1216.235Když se tu píše o Velimi,už by tam měli jezdit 380tky,dlouho žádná zpráva ani fotka.Nevíte někdo víc info
dík
11.05.09 - 19:48