..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "miropiro":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
183.019-9Krásná fotka z nádherného místa na Slovensku...někdy si sem musím zajet osobně :-)19.01.16 - 7:37
Re 460Kdybych nevěděl, že jde o trať ve Švýcarsku,tak bych řekl z náhledu fotky, že jde o trať podél moře. Pak bych ale kouknul na fotku samotnou a viděl bych švýcarskou mašinu a vozy a hned by bylo jasno...Tuto trať jsem si projel v roce 2013 v úseku Lausanne - Montreux a byl jsem z tohoto úseku nadšený...díky za připomenutí letní dovolené ;-)15.10.15 - 10:06
E-1258Myslel jsem, že pan Fejfar bydlí u korydoru. A ono ne, bydlí na vyzokém kopci.
Dale Cooper: Neprzněte češtinu, díky ;-) Koridor je cizí slovo, proto vždy měkké "i" po "r" :-)
30.05.14 - 22:00
671.004-0Fotka je to pěkná, ale kdeže ty loňské sněhy jsou? Letos těch fotek zimních zatím není :-(23.01.14 - 19:17
Rozvody parního strojeFotka je zajímavá, nicméně to je záměr nebo chyba, že ta fotka je natočená?25.06.13 - 21:16
362.122-4PROST: Řekl bych, že první vůz za lokomotivou je dle svého zbarvení vozem Bc.
Jinak zastávka oficiálně začala sloužit cestujícím od grafikonu 2006/2007.
25.02.13 - 11:23
380.013-3Pjetro: Mně ten design bistrovozu připomíná vzhled vozů, co jezdí na expresech mezi Varšavou a Berlínem. Každopádně, podle je mne souprava v pohodě sladěná, nesoulad výšky vozů mi nevadí, prostě už to tak nějak je. Víc mi vadí cirkusy, kdy se střídá zelený nátěr s modrým, či ještě lépe zelený nátěr s modrým nátěrem ve více verzích (novinkou je ten bílý pruh nahoře)..
Co se týká délky vlaku: myslím, že lidi jsou prostě naučení jezdit spoji již pravidelnými a zavedenými a ČD neumí lidem výhody přidaných spojů pořádně tzv. prodat.
16.12.12 - 19:14
844.001-8Keprt: Samozřejmě, že by muselo dojít ke zvýšení TR. A to od toho zdvojkolejnění tak nějak očekávám, bo za současného stavu nemohu tu druhou kolej jen tak položit, určitě by se musela trať někde narovnat.08.10.12 - 17:49
844.001-8Když vidím některý zdejší šotouše slintat nad megalomanskejma vizema elektrifikace tratě z Brna do Zastávky nebo rovno do Jihlavy, je mi do breku, že to lobbistům někdo žere.
Tak nemusí se nutně jednat o elektrifikaci, ale minimálně by se měla trať Brno - Jihlava zdvoukolejnit. Tím pádem by došlo ke zkrácení jízdní doby nejen mezi těmito krajskými městy (dnes je pochopitelně rychlejší jet po dálnici), ale i mezi Brnem a Českými Budějovicemi. Je sice pravdou, že dálkové spoje autobusů mezi Brnem a Budějovicemi jsou zhruba stejně rychlé jako vlak, ale pokud by došlo k výraznému zkrácení jízdní doby z Brna do Jihlavy, myslím si, že by lidi volili spíše vlak na tuto štreku.
08.10.12 - 12:44
163.092-0Škoda těch esíček.
Škoda těch Peršingů, když už :)
17.07.12 - 23:48