..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ážetďák":

  1 2 3 4 5 ... 43      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.165-3Souhlas, ten nátěr je opravdu hezký. Tendr na Najbrta byl jen zbytečné vyhazování peněz, mnohem lepší by bylo, nechat DKV, ať se v rámci servisu hnacích vozidel barevně vyřádí dle libosti a potom vybrat nějakým, nejlépe zákaznickým referendem, nejpovedenější kreaci.21.04.10 - 10:49
423.0145Pochybuji, že by se dnes našel někdo, kdo by tohle dokázal namalovat, jediné, na co seoučasní umělci zmůžou, je malování tanků na růžovo a polévání schodů barvou. Takže fotka to zaručeně je a je pěkná. Body dávám naprosto vyjímečně, ale tentokrát výjimku udělám, protože udělat kvalitní fotku v mlze není jen tak.21.04.10 - 10:46
751.004-3Existují i zanedbanější tratě, i když podle stavu vegetace to vypadá na úplně nulovou údržbu. Ještě štěstí, že provoz je nepatrný a vozidla poměrně lehká. Nebo se jedná o pokus, jak zkultivovat trávu a plevely tak, aby nahradily klasický svršek? to by pak traťovka mohla prodat mechanizaci a přijmout zahradníky.21.04.10 - 10:43
380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8Vypadá to jako vývod pro nějaké měřicí zařízení. (Ne)kvality nového stroje prověří teprve ostrý provoz, na výsledky jsem docela zvědav. Ale to čelní sklo bych montoval raději obráceně, jde o to, že pohledový zájem strojvedoucího nejde do oblohy ale hlavně do stran, takže dole by měl být výhled co nejširší a zůžení nahoře by snížilo možnost oslnění sluncem v určitých jízdních situacích a v určitém čase.08.04.10 - 10:02
477.Lóra + 477.ŽakoAra hyacintový. Velmi vzácný a kriticky ohrožený druh. Pokuta za jeho nelegální odchyt by byla s účetní cenou Papouška téměř srovnatelná.02.04.10 - 9:40
KHT 9000Po dalším školení může fungovat i jako výpravčí. Červenou ,,čepici" už má. Jenom se bude muset naučit stát na jedné noze a druhou zvedat plácačku.02.04.10 - 9:35
1016.025Milka emigrovala do Rakous! Asi jí byla švýcarská tráva málo zelená.01.04.10 - 9:40
362.163-8Takže původní rachotivý most přes Sázavu je pryč... Škoda. A koncem května rozkvetou ve slepém rameni Sázavy u Perknovské zastávky ďáblíky bahenní. (vzácné a chráněné).31.03.10 - 17:38
V 120.233vážení, nevím, jak vy, ale já je pamatuji, když u nás začaly jezdit, napřed nezatlumené, což byl děs běs, protože řev motoru bylo slyšet 3 - 5 km daleko a když to jelo kolem vás, tak se třáslo všechno. Podle dokumentace mělo tohle uřvané monstrum mít 2000 koní. Potom se začaly dávat na střechu tlumiče výfuku a pod motor do strojovny silentbloky, takže řev i vibrace poklesly. Jenže zatlumením, protože motor byl dvoutakt, poklesl i výkon, udávalo se 1200 koní. To, co jezdilo u nás, mělo DC trakční generátor, dodávky do Německa třífázový alternátor s usměrňovačem Tahle verze se u nás sice jednou vystavovala, ale nikdy se k nám nedodávala. Mašinky měly řadu různých nectností, co bylo ale vyřešeno perfektně, byla protihluková izolace obou stanovišť strojvedoucího.22.03.10 - 23:11
642 DB RegioTo T:
Trakční vlastnosti a podvozky. Jeli jsme s tím na jaře, takže uvnitř bylo příjemně a okna skoro k podlaze taky nebyla marná. I výhled přes čela, jak dopředu, tak dozadu byl zajímavý. Tím větší šok pak byl přestup v Bečově! Čelní okna vlečných šukafonů jsou většinou neprůhledná, protože železniční myčky, na rozdíl od automobilových, čela mýt neumějí, tedy aspoň to, co měli koncem 70. let na ONJ, jenže současnost není o mnoho lepší.
21.03.10 - 20:48