..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Matouš Danielka":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.073-8+721.098-2Ten je spíš jen špinavý. 721 ještě po slovenských stanicích jezdí... :-)07.08.13 - 16:41
441-704Astartoth: Na těchto mašinách zrovna používají oboje - některé jezdí s textem v latince, jiné v azbuce. :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/File:%C5%BDS_441_series_locomotive_drawing.png
13.06.13 - 17:26
441-704Podle data focení předpokládám, že diskuze a článek samotný inspiroval. Pěkné :-)13.06.13 - 16:39
TGV DuplexTrochu bych tu elektriku ještě shrnul. Ono výkon to má pořád stejný, ale když je malé napětí, musí být velký proud, aby zůstal elektrický výkon zachován a to podle vztahu P=U.I (Výkon je roven součinu napětí a proudu.). Podle velikosti proudu se musí přímo úměrně dimenzovat trolejové vedení. Navíc musí být větší přítlak sběrače (větší opotřebení uhlíkové ližiny) s nižším napětím a při nižším napětí dochází k větším ztrátám na trase v troleji, takže po všech stranách nevýhodné řešení, ale v historii "nebyla" jiná možnost.
Opravdu úžasná fotka s dalším prostorem.
15.05.13 - 19:45
711-024 + 412-059Přepravu dvou nových jednotek 711.019 a 021 se mě podařilo zachytit 30. srpna 2012 v Subotici. Vzduchové vypružení u srbských regionálních jednotek opravdu mile překvapilo. :-)24.04.13 - 18:45
122.014-4Edit: Podstatě ano, i když sběrač mi vychází +- přesně mezi sloupy. Ze sekvence mám i fotku "správně" na "bránu" s delším ohniskem, ale úplně ve stejné poloze mám další sloup za lokomotivou, takže si nic nepomůžu a ještě mi do záběru lezou výložníky od předcházející dvojice sloupů. V tomhle případě by bylo nutné průjezd několikrát opakovat i s protijedoucím vlakem, aby mi to vyšlo přesně mezi sloupy a nejsem si jístý, zda je to vůbec možné při tak čelním pohledu, ale třeba bych se dočkal alespoň lepšího světla, nicméně to nebylo a není v mých možnostech. :D14.04.13 - 13:42
380.018-2380, upgrade 3, mimo jiné s novými kryty? :-)22.03.13 - 18:55
842.014-3Kvatro jezdilo "mimořádně" na rychlících Pardubice - Jihlava. Tohle je patrně R 1181 Doubrava, který pokračoval z Jihlavy do Brna jako Os 4817.17.03.13 - 14:54
380.003-4Dnes už je alespoň část koridorových kolejí vyměněna a především výhybky na zhlaví nad a vedle vlaku, včetně angličanů u Apee (na fotce). Nahradily je opět výhybky s dřevěnými pražci.24.02.13 - 10:13
721.151-9Rabín: Na Smíchov jsme se vraceli zhruba s +1 hodinou, kterou jsme nabírali postupně celý den, ale dodržení nakresleného JŘ není při takových akcích něčím zásadním.05.11.12 - 13:57