Komentáře uživatele "Matouš Danielka":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
751.073-8+721.098-2 | Ten je spíš jen špinavý. 721 ještě po slovenských stanicích jezdí... :-) | 07.08.13 - 16:41 |
441-704 | Astartoth: Na těchto mašinách zrovna používají oboje - některé jezdí s textem v latince, jiné v azbuce. :-) https://en.wikipedia.org/wiki/File:%C5%BDS_441_series_locomotive_drawing.png | 13.06.13 - 17:26 |
441-704 | Podle data focení předpokládám, že diskuze a článek samotný inspiroval. Pěkné :-) | 13.06.13 - 16:39 |
TGV Duplex | Trochu bych tu elektriku ještě shrnul. Ono výkon to má pořád stejný, ale když je malé napětí, musí být velký proud, aby zůstal elektrický výkon zachován a to podle vztahu P=U.I (Výkon je roven součinu napětí a proudu.). Podle velikosti proudu se musí přímo úměrně dimenzovat trolejové vedení. Navíc musí být větší přítlak sběrače (větší opotřebení uhlíkové ližiny) s nižším napětím a při nižším napětí dochází k větším ztrátám na trase v troleji, takže po všech stranách nevýhodné řešení, ale v historii "nebyla" jiná možnost. Opravdu úžasná fotka s dalším prostorem. | 15.05.13 - 19:45 |
711-024 + 412-059 | Přepravu dvou nových jednotek 711.019 a 021 se mě podařilo zachytit 30. srpna 2012 v Subotici. Vzduchové vypružení u srbských regionálních jednotek opravdu mile překvapilo. :-) | 24.04.13 - 18:45 |
122.014-4 | Edit: Podstatě ano, i když sběrač mi vychází +- přesně mezi sloupy. Ze sekvence mám i fotku "správně" na "bránu" s delším ohniskem, ale úplně ve stejné poloze mám další sloup za lokomotivou, takže si nic nepomůžu a ještě mi do záběru lezou výložníky od předcházející dvojice sloupů. V tomhle případě by bylo nutné průjezd několikrát opakovat i s protijedoucím vlakem, aby mi to vyšlo přesně mezi sloupy a nejsem si jístý, zda je to vůbec možné při tak čelním pohledu, ale třeba bych se dočkal alespoň lepšího světla, nicméně to nebylo a není v mých možnostech. :D | 14.04.13 - 13:42 |
380.018-2 | 380, upgrade 3, mimo jiné s novými kryty? :-) | 22.03.13 - 18:55 |
842.014-3 | Kvatro jezdilo "mimořádně" na rychlících Pardubice - Jihlava. Tohle je patrně R 1181 Doubrava, který pokračoval z Jihlavy do Brna jako Os 4817. | 17.03.13 - 14:54 |
380.003-4 | Dnes už je alespoň část koridorových kolejí vyměněna a především výhybky na zhlaví nad a vedle vlaku, včetně angličanů u Apee (na fotce). Nahradily je opět výhybky s dřevěnými pražci. | 24.02.13 - 10:13 |
721.151-9 | Rabín: Na Smíchov jsme se vraceli zhruba s +1 hodinou, kterou jsme nabírali postupně celý den, ale dodržení nakresleného JŘ není při takových akcích něčím zásadním. | 05.11.12 - 13:57 |