..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Robert-Antonio":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.039-4 + Citroen SaxoTakovéhle fóry mám nejradši. Poprvé se zasměju samotné fotce, podruhé se řehtám pohoršeným moralistům v komentářích. Jen tak dál!03.04.14 - 23:33
731.039-4To je v pořádku, mně i jako dospělého chlapa fascinuje, že v roce 2013 se musí k nákladům připojovat něco tak zoufale zastaralého, jako je hytlák. Jasně, §1, ale stejně :-)19.12.13 - 20:46
754.042-0_lt_
Kolego, vidíte to dialekticky špatně. Správně se tomu říká "územní rozvoj" a znamená to, že když se bude stavět více silnic a chodcům dávat do cesty více překážek, pak tím zvelebujeme město, a budujeme dětem zářnou budoucnost. Proto také tento ráj na zemi musíme platit z daní, neb soukromé firmy, honící se za mrzkým ziskem, by do územního rozvoje nedaly ani korunu.
20.11.13 - 14:23
475.1139topič
Já vím. Ale ještě před 10 lety jsem si naivně myslel, že doba, kdy člověk musí sledovat školní osnovy a korigovat dětem, co jim učitelé vtloukají do hlavy, skončila rokem 1989...
28.01.13 - 21:48
475.1139Topič
Inu, přepisování historie by se našlo i dnes. Loni jsem náhodou shlédnul propagandistické video ECB, kde zcela vážně tvrdí, jak v 19. století tu byla hrozná inflace a teprve centrální banka dokázala inflaci zkrotit.
A takovéto video bylo doporučeno promítat na školách :-Q
28.01.13 - 17:22
560Jiří Kocurek
Nový tubus byl postaven už v roce 1992.
20.10.12 - 17:36
230ona bude "odepsaná" na regionální provoz.

250ka (a navazující 072) má význam hlavně pro náklady - dvojkolejka souběžná s 1. koridorem a nezasekaná osobáky jako 010/260. To si udrží i po stavbě VRT, protože 100 km/h na spoustu nákladů dlouhodobě stačí.
15.02.12 - 20:34
150.004-0Teď si teprve uvědomuji, jak se najbrtizací ČD obloukem vrací do unifikovaných nátěrů husákovské normalizace (na nichž většina poplyšákových šotoušů nenechala nit suchou). S jediným rozdílem, že ty normalizované nátěry vypadají o dost lépe nežli najbrt ;-(25.10.11 - 22:48
T 478.3082...a já si naivně myslel, že do Žacléře už dva roky nejezdí ani kolo :-)03.09.11 - 10:11
749.039-4Matouš Vinš
U každé fotky z neelektrifikované magistrály si říkám, proč jsem se jen nemohl narodit o několik málo let dříve.

Cheche :-)
Nikoliv o pár let dříve, ale ve špatné zemi, respektive v zemi se špatným majoritním dopravcem.
Taková trať z Basileje do Singenu je také skoro celá bez drátů, v půlce dvojkolejná a i dnes po ní sviští mezinárodní (regional)expresy s klopidlem 612, jež na rozdíl od pindi na českém koridoru udržuje 160 km/h skoro v celé délce tratě :)
05.08.11 - 23:02