..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Paninaro":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1216.237Copak se tam stalo ?03.01.12 - 10:20
T 679.1076 + T 478.1 + T 478.4 + T 478.4Pěkná atmosféra05.12.11 - 12:02
363.503-4 + 363.502-6Nevíte, zda-li se chystá nějaká analogická rekonstrukce například v podobě řady 361 pro ČD ? A ještě jeden dotat - nevíte kolik stojí jedna takto provedená rekonstrukce na řadu 363.5 ? :-)10.05.11 - 12:40
797.815-8 + 797.8Šukafon by na trasách metra těžko mohl jed. Nejde ani tak o výšku, ale spíše o šířku. Jednotky pražského metra mají cca. 270 cm a 810 má něco přes 300 cm, takže by neprojely stanicemi repektive by se pěkně zbouraly na vjezdu do stanice :-)15.01.11 - 13:12
363.080-3No je pradou, že projektatní, stavební firmy a objednatelé by měli být výraznějí odvážněší. Včera jsem tam jel a rychlosti na páteřním koridiru tu 80, tu 70, tu 100 km/h a to po nových úsecích je žalostně tristní situace. Tyto tratě na těchto kolejových tememnech zde budou dálší 4 ač 6 generace a oni jsou už jen po této generačních rekontrukcích tratí (krérým se říká výstavba proiritních koridorů.) žalostně poddimenzované. Jak budou splňovát požadavky za 20, 30 let ? Zase se budou draze vymýšlet různé přeložky tu o padesát, tu o dvacet metru, jeden tunel aby se neřeklo, jeden most, aby to vypadalo zajímavějí a světě div se v roce 2030 se bude na koridiru jezdit tu 100 tu 120 a tu 140 km/h.... No nic. Všechny priorirtní koridory by měly být rekonstruování na minimální rychlost 160 - 200 km/h a to ve vše usecích tratí a menších železničních uzlech, ale zároveň při maximálním využití současných trajektorií tratí. To znamená zejména významější přeložky (tunely, mosty, nově budouvané naspy) A proti zdejším rozpočtově odpovědným ekonomomům s tikem doprava pododotýkám, že by to nestalo více než když se v těch tratích bude někdo pobobným způsobem šťourat každých 10 až 15, čím mnou navržených parametrů dosáhne, tak za 50 let a a za několikanásobně vyšších nákladů18.09.10 - 16:05
DB 185To není 101 - jde o 145, 146 nebo 185 ;-)24.08.09 - 13:15
477.040GOLDENE ZEITEN :-))22.04.09 - 15:25
754.066-9Martin Grill - Vy to vidíte moc politicky. Trochu estetiky a vkusu by to chtělo ;-)) Když člověk vidí ty desitibarevné Brejlovce, tak je mu smutno. Někdy méně znamená více a při barevném řešení kolejových vozidel to platí dvojnásobně...31.01.09 - 18:46
754.066-9Toto je nejhezčí barevné řešení pro Brejlovce (také Zamračené). Konkrétně u těchto lokomotiv jsou tyto bývalé unifikace naprosto dokonalé!! Kéž by do tohoto provedení byly s postupem času uvedeni všichni Brejlovci a Zamračené!! Ještě postupně úvest osobní vozy do červeno-bíle barevné kombinace a nebylo by co dodat... :-)31.01.09 - 18:40
842.020-0Ty koleje jsou také pěkně jeté... :-))18.12.08 - 13:32