..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.202-2A z Kralup se jelo přes Neratovice

Vzpomínám si, že úsek z Kralup byl poškozen jen málo (u Dolan), ale povodeň se stala záminkou k úplné výluce, aby byl klid na dokončení koridoru.
16.08.17 - 17:40
749.121-0Koukněte, kdo je autorem. Dron nepotřebuje.05.05.17 - 12:13
140.085-2Retro, ale jede vpravo :-(02.05.17 - 20:51
150.215-2V prvopočátcích, s Rybákama, to bylo o spartakiádě 1980. To byla tak mimořádná situace, se kterou se dneska nedá nic srovnat. Že by rutinně jezdily s Rybákama, o tom nevím.28.04.17 - 11:43
854.021-3Pravda, přehlédl jsem ve Vašem příspěvku slovo "ala".23.02.17 - 7:26
854.021-3Ondřej Fejfar: Asi už je to obehrané, omlouvám se, ale Vindobona na Pernštejnských slavnostech nebyla žádné vítězství. Nedokázala vyjet jízdní doby, ke konci jezdila se skoro hodinovým zpožděním a rozvrátila grafikon. Protože šlo o pravidelný vlak, byli z toho místní jistě odvázaní.23.02.17 - 7:02
141.018-2Ano, mj. až do právě skončené modernizace byly v Klánovickém lese.15.06.16 - 6:42
163.250-4Podle řazení, včetně použití lok. 163. Ty se tu totiž už mimo Cargo neobjevují.08.06.16 - 12:32
R+MgStrojvedoucí je při zpoždění povinen využít výkon hnacího vozidla ke krácení jízdních dob, ale všechny limity rychlosti při tom zůstávají v platnosti. Ta věta znamená, že nemusí brát ohled na hospodárnost jízdy (lidově řečeno, má jet "brzda - plyn").23.05.16 - 19:56
102.001-5Chary: Nu ano, moc toho tam není a Němci jsou zřejmě zvyklí takto, tak je to takto. Při jiné výstroji střechy by to nemuselo být možné.05.05.16 - 7:02