..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 2 3 4 5 ... 20      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
111.010-5 + 111.019-6A jak to dávají s lokomotivou, která jede 80?12.06.18 - 14:02
163.072-2Dale Cooper: ? ty vozy tam bydlí.07.06.18 - 14:02
854.217-7NIcKON: Pravděpodobně jste zaměnil dva řídící vozy. 854 nejezdí se syslem.03.06.18 - 8:07
80-90.730 railjet + 1216.233-7Ano, a kromě toho všechny ty uvedené žebříčky hodnot se vám přeskupí ve chvíli, kdy zůstanete stát na mezi. Na schopnost neucpávat příliš často trať jste všichni pozapomněli.
V tomhle je railjet (ano, logotyp je s malým) dobrý, podle ČD se ještě nestalo, aby nedojel.
17.05.18 - 18:51
383.050-2 + 383.051-0Říká se tomu zesilovací vedení a ty dva Vectrony si o něm myslí dozajista něco jiného :-)09.05.18 - 10:05
714.028-8 + 714.004-9Řekl bych, když tak mě opravte, že druhý lachtan musí být nejen kvůli objíždění, ale také kvůli dovolenému proudovému zatížení kabelových propojek, smí se jimi nabíjet nejvýše tři přípojáky.24.04.18 - 9:03
471.xxxPodle neporušeně čistého vzhledu při porovnání s datem opravy (Sp 29.3.17) odhaduju, že 010.17.04.18 - 12:00
471.018-2 + 471.021-6Antony: Já jako pravidelný uživatel bych uvítal především sjednocení záchodů na vakuovou verzi. Nátěr mě tak nedrtí.13.04.18 - 18:41
471.018-2 + 471.021-6Tady je zadní jednotka 021. Vychytat, no, nejvíc šancí je, když ty jednotky jsou dva turnusové dny od sebe, ale ono to dlouho jezdit podle oběhu nevydrží.12.04.18 - 20:02
Šotouši v PoschiavuSkvostné!
Na tomto místě jsme se loni ocitli, když jsme vypadli z autobusu náhradní dopravy a první starost byla, jak se nacpat do dvouvozové jednotky, která pokračovala dál...
02.04.18 - 9:12