..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Libcha":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.010-6Já jsem teda dost lama, ale trochu kritiky si taky dovolím. Po technické stránce nádherné, z mého kompaktu bych takovou kresbu nevytáhnul ani při sebelepším násvitu. Čelo nevypadá zle, ale nelíbí se mi sloupek trefený přesně mezi vozy. Kompozice prostě nevyšla, zkoušet dál a fotky budou lepší. Jako prvotina ale dobré.28.06.17 - 19:58
754.045-3Mě spíš zajímá motivace nasazení 754 místo 749 z hlediska nešotoušsky ekonomického.

Tuším byly K6S310 považované za úspornější a také snáze udržovatelné než K12V230, dokonce se svého času přehazovaly z vyřazených čmeláků do brejlovců...

Není výkon bardotek dostatečný? Sice asi náročná trať, ale dva kočáry a 50km/h...

Nasadit zam 750.7, neřeknu ani slovo, ale tohle mi připadá jako dost blbost.
04.04.17 - 17:44
93.1420 + 52.4984Nerad jsem za rejpala, snímek je skutečně působivý a poutavý, ale z faktu, že dým směřuje přímo vzhůru je patrné, že vlak se nepohybuje, což na širé trati působí poněkud nepřirozeně. Kdyby vpravo čnělo vjezdové návěstidlo, to by byla jiná, takhle mi to připadá kašírované, asi jsem trochu postižený, jaksi už podvědomě.20.12.16 - 0:58
556.0506 + T 669.0001Ten kouř se mi zdá divný, nepřirozený. Foukal nějaký divný a silný a proměnlivý vítr? Nebo pára chvíli stála na místě a popojela jen pár metrů před vyfocením?19.09.16 - 20:43
2504Honza: ...a pokud se ti nechce čekat na historickou jízdu, vydej se někam na východ, provozů s Č.H. a jejich ekvivalenty je ještě plno (třeba v Sofii ještě skoro voní novotou) a určitě to stojí za to ;)06.11.15 - 19:07
Rc 6-1410Dnes už tam všude jezdí jen ty tristní jednotky, naprosto o ničem.

Musím silně nesouhlasit. Naopak bych řekl, že se skoro nic nezměnilo - čas odvál jen ten archaický hytlák. Rc6 vozí stále noční vlaky (v Sundsvallu se potkávají hezky čtyři vprostřed noci) a potkat jdou i na regionálce kolem Göteborgu. Na nákladech Rc6 nebo Rc4...

Spíše bych řekl, že je trochu nuda, že jde vlastně o jediný hlavní typ univerálních elektrických lokomotiv v provozu. Starší kousky leda na nostalgických jízdách.
23.10.14 - 15:51
831.183-9Tento motoráček má elektrický přenos výkonu, takže zvládne (v rozumných mezích) cokoliv, za cenu snížení dosažitelné rychlosti. S adhezí (2x12t) to také není tak zlé.10.07.14 - 19:11
753.729-3+753.7..Zamlada pamatuju drátizaci na Horní Dvořiště. Když se otevíral první úsek do Velešína, ČD tvrdily, že už v tu chvíli je pro ně výhodné vozit náklady laminama aspoň tam a přepřahat na barči, a že tím hodně ušetří.

Nevím nakolik to byly jen politické žvásty, ale ve světle uvedeného se divím, že se soukromníkům ty brejle rentují, když je po republice tolik starých bobin a šestikol (a vesele se prodávají po reko do Polska).

Na střídavce nebo poblíž styku soustav bych to ještě pochopil..
05.06.14 - 22:40
151.027-0savik: Bdmpee233, rekostrukce Bmee248. Viz např.
http://www.vagonweb.cz/popisy/popisy.php?k=CD
26.05.14 - 10:19
754.040-4...a není třeba
5) požadavek na rychlejší dopravu, akceleraci implikující větší propustnost apod, prostě víc kW/tunu ?
28.02.14 - 21:03