..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Libcha":

  1 2 3 4 5 ... 9      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
361.124-1 + 151.001-5Pro vás profíky to může být na jedno brdo, ale třeba pro nás laiky je to z edukativního hlediska přínosné, na ten EXIF se moct podívat.

Jako fakt, vím, že podobná diskuze tu už určitě byla, ale vy si tu hrajete s fotkama celé hodiny, té přípravy, provedení, času s editem, a nakonec se to shodí tím, že se to musí zmenšit na 1024px a ořezat i o EXIF. Mě to teda připadá značně neefektivní. Přestože je pro mě zelpage celkem okrajová záležitost, stačí napsat číslo účtu a posílám dvě stovky na provoz. Zatím se snažím aspoň přes flattr.
25.11.17 - 18:27
361.124-1 + 151.001-5Ostatně, zelpage má odpravěku funkci zobrazit EXIF informace, ale v poslední době, pokaždé když na ni kliknu, jsou tam jen nějaké blbosti. Kam se funkční zobrazování EXIF údajů ztratilo? Chápu, že EXIF je součástí fotky, ale to si to autoři při editu smažou?23.11.17 - 19:43
163.243-9...a úplně jiné kouzlo to má kolem polárního kruhu, kde si kolem půlnoci vyfotíš ze severu jedoucí vlak v pěkném násvitu :-D08.11.17 - 12:27
854.010-6Já jsem teda dost lama, ale trochu kritiky si taky dovolím. Po technické stránce nádherné, z mého kompaktu bych takovou kresbu nevytáhnul ani při sebelepším násvitu. Čelo nevypadá zle, ale nelíbí se mi sloupek trefený přesně mezi vozy. Kompozice prostě nevyšla, zkoušet dál a fotky budou lepší. Jako prvotina ale dobré.28.06.17 - 19:58
754.045-3Mě spíš zajímá motivace nasazení 754 místo 749 z hlediska nešotoušsky ekonomického.

Tuším byly K6S310 považované za úspornější a také snáze udržovatelné než K12V230, dokonce se svého času přehazovaly z vyřazených čmeláků do brejlovců...

Není výkon bardotek dostatečný? Sice asi náročná trať, ale dva kočáry a 50km/h...

Nasadit zam 750.7, neřeknu ani slovo, ale tohle mi připadá jako dost blbost.
04.04.17 - 17:44
93.1420 + 52.4984Nerad jsem za rejpala, snímek je skutečně působivý a poutavý, ale z faktu, že dým směřuje přímo vzhůru je patrné, že vlak se nepohybuje, což na širé trati působí poněkud nepřirozeně. Kdyby vpravo čnělo vjezdové návěstidlo, to by byla jiná, takhle mi to připadá kašírované, asi jsem trochu postižený, jaksi už podvědomě.20.12.16 - 0:58
556.0506 + T 669.0001Ten kouř se mi zdá divný, nepřirozený. Foukal nějaký divný a silný a proměnlivý vítr? Nebo pára chvíli stála na místě a popojela jen pár metrů před vyfocením?19.09.16 - 20:43
2504Honza: ...a pokud se ti nechce čekat na historickou jízdu, vydej se někam na východ, provozů s Č.H. a jejich ekvivalenty je ještě plno (třeba v Sofii ještě skoro voní novotou) a určitě to stojí za to ;)06.11.15 - 19:07
Rc 6-1410Dnes už tam všude jezdí jen ty tristní jednotky, naprosto o ničem.

Musím silně nesouhlasit. Naopak bych řekl, že se skoro nic nezměnilo - čas odvál jen ten archaický hytlák. Rc6 vozí stále noční vlaky (v Sundsvallu se potkávají hezky čtyři vprostřed noci) a potkat jdou i na regionálce kolem Göteborgu. Na nákladech Rc6 nebo Rc4...

Spíše bych řekl, že je trochu nuda, že jde vlastně o jediný hlavní typ univerálních elektrických lokomotiv v provozu. Starší kousky leda na nostalgických jízdách.
23.10.14 - 15:51
831.183-9Tento motoráček má elektrický přenos výkonu, takže zvládne (v rozumných mezích) cokoliv, za cenu snížení dosažitelné rychlosti. S adhezí (2x12t) to také není tak zlé.10.07.14 - 19:11