..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rop":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
163.244-7Jaké je to číslo vlaku? To takhle ale normálně nejezdí, že?24.09.17 - 21:52
754.050-3Co ty Bymáci v zadu?16.07.17 - 22:11
S1Oficiálně se to jmenuje "Lesy České republiky, s.p."
"Semenářský závod" nebo "Semenářský závod Týniště nad Orlicí" je pouze název "organizační jednotky" nebo "vnitropodnikové účetní jednotky" a je tam sídlo provozovny.

A jinak smoč oko na Facebook do skupiny Týniště nad Orlicí :-)
02.01.14 - 21:29
S1Mimochodem, svého času bylo na vlečce schováno pendolíno 680.005 - http://www.zelpage.cz/zpravy/172102.01.14 - 13:26
S1Jan Štěnička: a nepleteš si "semenárnu" se "šiškárnou"? :-D

Jinak vlečka do Semenářského závodu je udržovaná a provozuschopná. Vlak za posledních minimálně 6 let na ní nebyl. Údržba vlečky stojí méně než její zrušení.

Jinak koukám, že právo hospodařit k pozemkům pod vlečkou mají:
a) hned za nádražím po potok Ministerstvo obrany
b) prostřední část vlečky (od potoka k bráně vojenského prostoru) Lesy ČR
c) ve vojenském prostoru zase Ministerstvo obrany

Kdo má v majetku těleso dráhy nevím, ale nebyl by zase tak velký problém zjistit, jakou část mají v majetku LČR.
02.01.14 - 12:07
S1"semenárny" - to je pojem jak noha. Ani žádný z Týnišťák tomu tak neříká :-D01.01.14 - 17:02
350.006-3To datum 11.12.2012 není asi košer, že?21.08.12 - 12:32
80-29.205-9Astartoth: byl to vodojem. Postaveno na počátku 30. let minulého století. Ovšem sloužila svému účelu jen do doby paneláků, pak již byla malá. Dnes slouží jako muzeum.03.07.12 - 8:22
854.034-6 + 854.001-5Hlavně škoda, že ty 854ky nejsou prohozený, souprava by byla kompaktnější :-)02.06.11 - 18:13
556.005Když to vidím tak se mi chce brečet. Opravdu je to tak. V Týništi to vypadá stále stejně. Krásně je vidět jak je to vysoko do nízkopodlažního stroje.
A jinak ano, v Týništi se mluví o ostrovních nástupištích (2 ostrovní plus 1 kolej u budovy). Problém je v tom, že Týniště je město o 6.500 občanech, takže na malé město se kašle. A nic nevadí na tom, že je tam pohyb jako kráva. A sem tam se někdo nevyškrábe do vlaku nebo z něj nesleze. To je naprostá katastrofa. Do doby než se zavedlo elektronické hlášení a elektronická tabule s odjezdy to bylo ještě navíc jedna velká zmatená katastrofa. Už v roce 1941 vyšla studie o nevyhovujícím stavu Týnišťského nádraží. No a příští rok to bude již 60 let s nevyhovujícím nádražím.
Mimochodem už jsou plány na rekonstrukci přednádraží - http://www.tyniste.cz/files/1237817879-situace-prednadrazni-prostor.pdf
Rekonstrukce nádraží by měla snad probíhat současně.
08.12.10 - 17:14