Komentáře uživatele "honzan":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
843.015-9 | Já si teda taky nemohu pomoci,ale doporučuji vám návštěvu lékaře. Specializaci bych nechal na vašem uvážení. Osobně bych doporučil v lepším případě očního v malinko horším případě psychiatrii :-( | 09.03.15 - 2:34 |
M 131.1549 | ...no podle rozpětí křídel se mi nezdá , že by to byl holub. To bude něco většího... | 07.02.15 - 13:20 |
749.264-8 | .. teďkonc todleto jezdí noumaně z Čerčan jako na Kácov jó? Já tam pamatuju že tam jezdívávávávaly stopadesát dvojky. | 09.12.14 - 5:45 |
VT 18.16.05 "Vindobona" | Pro mě krááásná vzpomínka na dětství. V r. 69 jsem s ní jel 2x z Prahy do Vídně ( a vždy se zase vrátil zpátky do ČSSR :-) ). jinak pamatuji dobu ( cca 1. pol 70. let) kdy na tom jezdily naše M 296.1 | 30.11.14 - 23:23 |
754.006-5 | ...Ten pták se vyklubal o dost dřív než ti přilít na monitor potažmo než se stal součástí té fotky :-) :-) | 22.11.14 - 22:21 |
751.191-8 | Dotaz k této trati. Kdysi ještě za komoušů jsem tudy jel na Oravu a do Roháčů. Jezdily tam soupravy M 262 s balmy (bixy). Copak tam jezdí teď?? Tentýž dotaz mám k trati Žilina - Rajec. Díky, kdo ví, možná mi i odpoví :-) | 09.11.14 - 22:14 |
EC173 Vindobona | .. a ještě si dovolím dodat, že pamatuji trasu přes Tábor- Třeboň a Čes. Velenice ( doba jízdy Praha - Wien cca 5 hod.) a ne vyhlídkovou jízdu přes Vysočinu. | 01.08.14 - 23:13 |
EC173 Vindobona | Pro mě Vindobona byla vždy motorová souprava DB , která majestátně vjížděla v Praze na hlavák anebo v blíže neurčitých letech souprava našich M 296. Toto se mi opravdu ale opravdu nelíbí:-(. To , o čem píšu byla zejména 70. léta min. stol. -takže sorry | 01.08.14 - 23:10 |
810.652-8 | Omlouvám se, že jsem tak drzý a dovolím komentovat toto foto. Fotce jednoznačně vévodí omšelý kostel a plechová hala bývalého JZD. Kdesi nenápadně dole je jako minivláček 810. | 02.04.14 - 20:55 |
754.013-1 | S těmi cyklisty je to poněkud zvláštní. Na Šumavě v okolí Volar a Černého kříže se dříve vyplatilo mít celodenní s možností přestupů a bylo možno na zpáteční cestě kousek popojet. Teď vzdálenost do 50 km s možností přestupu mi nepřijdete tak špatná. Je prostě potřeba cyklotrasu naplánovat tak, aby se vlakem musel jet jednu cestu a tu druhou celou zmáknout "kolmo". | 16.12.13 - 11:50 |