..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "A.N.":

  1 2 3 4 5 6 ... 178      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
843.007-6Přece cedule mezi 2 a 3 kolejí nemůže platit pro kolej 1.
U koleje 2 je naprosto zbytečná, protože vlak od Louky bude mít určenou vjezdovou kolej 1 a vlak od Moldavy 2, přičemž není potřeba dělat přechod. Kolej 3 je manipulační, pro tu nic takového není třeba.

Proč bych si měl myslet, že se v Dubí nedá křižovat? Lze, ale není to v GVD nalajnované. A pokud by bylo potřeba, tak se to dělá viz výše.

Celá tahle sranda by měla větší smysl na Moldavě, aby vlak přijíždějící nevjížděl do lidí, jenž jsou na kolej 2. Jenže tam není potřebná délka nástupiště u odbočky, aby vlak zůstal čelem u toho co stojí v rovné.
07.03.21 - 20:23
843.007-6Výjimky v předpisu nejsou, vycházejí pouze výnosy. PMD3 tohle přece neřeší, zdali návěsti z předpisu platí nebo ne. Pokud výnos/předpis někdo nezruší, je stále platný. To, že by v předpise u návěsti měl být další text, o tom žádná. Minimálně u D3 to lze řešit větou, že místo zastavení platí pouze v okamžiku lichoběžníkové tabulky v sjř.
Při pohledu na fotku je jasné, že místo zastavení u koleje 2 nemá žádný reálný význam a smysl, protože vedlejší kolej je manipulační.

K mazání fota není důvod.
07.03.21 - 19:16
843.007-6Takže to bylo dobře.

Jeden z mnoha výnosů.

SŽDC (ČD) D1 – Změna č. 3.
1001. Návěst Místo zastavení má platnost pro obě koleje mezi kterými je
dávána. V dopravnách D3 platí jen při křižování vlaků a PMD.
07.03.21 - 18:58
843.007-6ŠH: To je pravda, proto stačí použít třeba Google, že? Základní vyhledávač všeho možného. Ale jak bych sem dal odkaz na papírové vydání mi není moc známo...? To je stejný jako někoho přesvědčit o dírách v předpise sždc, kdy se dodrží jedno a záhy poruší druhé, případně opačně. Jak je vidět, tak ani r 2021 není spásný.07.03.21 - 18:43
843.007-6Ale já nejsem strůjce předpisu, já jen konstatuji. Co si z toho vezmete je vaše věc. Klidně si tu zastavte u cedule na fiktivní křižování, sjednejte si posun, z okna si odežeňte cestující, popotáhněte. A proces opakujte při odjezdu. Pak si zdůvodněte proč nedodržujete jř stanovený GVD.
Na Moldavě, kde se setkají dva vlaky a vjíždíte do nastupujících lidí cedule nemáte, tam to máte vyřešeno.
Vždyť to všechno dává takovou krásnou logiku...

Z: a kde se jich máte dočkat? Tak si je prohlídni v Dráze nebo na loko.net. Nebo ti je mám donést domů?

Já se taky od vás nedočkám odpovědi jak řešit tuhle situaci, byť asi na po třetí jsi alespoň pochopil to, že se přes kříž jezdit nedá.

Tak hlavně, že víte o tom, že vlak projel návěst, byť doteď nikdo ani neřekl, zdali k tomu došlo nebo byl vlak popotažen, případně jak v takové situaci postupovat.

Ale jak správně píšeš, je to marné to z vás dolovat...
V Řasnici je jedna nástupní hrana, takže byste ani dva Os křižovat u peronu nemohli. Vrchol absurdity by byl, kdyby 814 od NM zastavila u oné cedule nárazníky u hrany peronu a druhá vjela n kolej č.2, kde není hrana a vlastně ani místo zastavení...
07.03.21 - 18:05
843.007-6Při křižování na D2 nebo na D3, kde jsou jasně určené koleje ANO.
Ale v jiných případech? To si zadělá na průser, třeba v té Řasnici. Jednak vystupující si polámou nohy mimo peron a nastupující tam nevlezou, proto tam aplikovat místo zastavení nelze.
A jak se zajistí bezpečnost cestujících, když tato souprava bude stát 2min po příjezdu se zablokovanými dveřmi u cedule a nastupující se budou domáhat vstupu, načež po sjednání posunu se souprava o cca 10m pohne- To aby fíra ty cestující z okénka odháněl koštětem, aby je při posunu nestrhl.
07.03.21 - 17:50
843.007-6Vždyť píšu, že kříž se od doby zrušení výpravčího nepoužívá a v zimě je nesjízdný. Vlak po zastavení se změní v posun, vlakvedoucí dá souhlas k posunu a souprava vyjede do šturcu na konci dopravny, zde fíra přejde a vlak posunem pokračuje do stanice, kde se udělá ohlašovačka a jede se "zpět". Dva vlaky se zde nikdy nepotkají a ve své podstatě místo zastavení pro křižování nemá reálný smysl. Viz příspěvky níže, proč vůbec tahle návěst vznikla.

Vzhledem k počtu fotičů, nejsem jediný kdo zde fotil. Proto říkám, že z toho stožáru je to skoro zbytečné a místo vlaku jsou vidět jen střechy a odporníky. Přitom třeba za slunečna zde byla souprava s budovou krásně nasvícená a to vč hromad sněhu, což z pohledu ze stožáru zaniká.
07.03.21 - 17:08
843.007-6Z: ale kříž se nepoužívá od doby zrušení výpravčího, to snad si někdo nemohl myslet, že by se vlak přestavoval přes kříž, který není ani v zimě sjízdný. Dva vlaky se zde nikdy v GVD nepotkají.

Do jakého šturcu vpravo? a sunutí zpět? Zde se nic nesune.

Jedna část fotek vyšla např. v Dráze 2/2021. Něco je na loko.net, něco čeká zveřejnění. Stačí hledat...
07.03.21 - 16:19
843.007-6Já bohužel foto Řasnice po "modernizaci" též nemám, na netu jsou fota ještě původního provedení. Nicméně zde vznikla jedna hrana cca proti budově, ovšem místo zastavení je mezi dopravní a původní manipulační kolejí hned na kraji hrany začínajícího peronu.
Ve své podstatě pokud by se aplikovalo to, co píšete, pak by 814 od NM musela vždy bez výjimky zastavit před peronem.

Výjimka není. Od toho byla ta věta v D3, o tom, že při současných vjezdech platí pro oba vlaky návěst místo zastavení, kde se musejí potkat čela obou vlaků.

To, že je 1/3 předpisu paskvil, o tom netřeba diskutovat, což vzniklo už mistrem Sedlářem a nyní úspěšně pokračuje rádoby odborníky.

Nicméně i v momentě, kdy byste se chtěli držet této návěsti, tak pak máte ještě další věty v předpise třeba o zajištění bezpečnosti cestujících. A to při odjištění dveří této soupravy, kdy je část mimo peron asi nebude to pravé ořechové. Ono v tom sněhu poznat hranu končícího a začínajícího peronu též nejde, protože zde nemáme onu návěst, která nemá červené, ale černé orámování.
07.03.21 - 16:13
843.007-6Ale to taky technicky nejde! Vlak zastaví, neodblokuje dveře, strojvedoucí udělá ohlašovačku, po 2 min. popotáhne, ale v ten moment lidi rvou dveře, jedny ven a další na peroně chytají dveře, protože chtějí nastoupit. Jenže pak nám schází ten čas na výměnu frekvence??!! Která měla proběhnout při ohlašovačce.

V momentě kdy vlak přejede na vedlejší kolej, tak máte místo zastavení úplně mimo než je vymetený peron. Když návěst přejedete, tak by to bylo podle vás projetí odjezdu? Ovšem může vlakvedoucí dát odjezd, když souprava stojí mimo peron?

Zkuste si najít dopravnu Řasnice po modernizaci. Vlak od NM by musel zastavit čelem před!!! peronem, což je na umlácení holí od důchodců.

A ve své podstatě na Moldavě ty dvě soupravy překrejete vždy. Odjezdová vyčkává na vzdálené koleji a příjezdová přijede přímo k budově.
07.03.21 - 15:27