..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "A.N.":

  1 2 3 4 5 ... 161      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.126-6Ten GVD 2008/9 byl myslím poslední, kdy se na horním pacifiku tolik vozilo. Tehdy ložila slušně i Zruč a na kopci Zbraslavice a dnes asi už to zaniklé nz u Čermín. Ten GVD byl i poslední, kdy jezdil Mn na Třemošnici, kam dokonce 1x jela 742 na výpomoc od Zbraslavic. Z Ostravy na tyhle zátěže tehdy přišla posila 742.140 a 239.To jen odbočka od Pacifiku...14.09.18 - 10:17
742.126-6To já vidím, že před 10ti lety se fotilo o upozorňovadlo blíž. Tohle už je asi na křoviňák.

Ten Kácov nějak nesleduju, tím že jsem tam fotil už dřív. Nicméně mám pocit, že za léto tam odhadem 5x ten Mn byl. Je to takové to z doslechu "někdo se zmínil"...musel bych se zeptat, ale asi to nemá smysl zjišťovat, když to bylo...to je spíš mnohdy lepší nevědět.

333 byla zápůjčka, když v MB byla dovolená. Každopádně vidíš, jak lze mašinu vyčistit a ve finále to na fotce vypadá velice dobře. Podobně je vyčištěná třeba 187, nebo teď celé dvojče 151+190, tedy hlavně 190 prokoukla. A asi netřeba zmiňovat unifik 419, to prostě byla pastva pro oči, zvláště při spojení se 116.

A je to škoda, protože si představ třeba vyšůrovanou 403 nebo 405. Ale když není vůle...ani od jistého nejmenovaného, který by reálně tohle mohl pořešit a neustále se ohání tím, že kastle nikdo leštit nebude, což se ani nepožaduje. Holt Bulhaři, ale to už bylo v dobách bert na Dvořiště. Mašina po laku byla koukatelná rok, pak to už byl kýbl. A 743 ani nezmiňuji.
14.09.18 - 10:04
742.126-6Hlavně to tam ve srovnání před 10ti lety docela zarostlo. Tehdy podobně vypakový jezdil i Mn na HB a nebo ze Zbraslavic, kde se často ukázal unifik 239 nebo 317.14.09.18 - 7:56
742.126-6lokomotiva je depo Bulharsko, tam mají všechny takto naleštěný...
musím nerad uznat, že než podobné šroty, tak raději 441,397,314...v modrém laku, bílé madla...dokud je to "nové" je to pěkné. Ale tohle je extrém, jinde červené takto zahnojené nejsou.
14.09.18 - 6:27
365.001-7 + 750.202-4Co s tím? No však jsi si odpověděl sám, z minulosti zde proběhlo pár dobrých rad: fotit jinde, přefotit to, nemít to...atd. zvláště si vzpomínám na jednu lokalitu na lokálce do Lubů.
A ta strostlice 750 a sloupu je taky dílo hodno začátečníka...
15.08.18 - 14:40
750.308-9 + 753.006-6 + 753.073-6Jen nevím, zdali hodnotíte foto nebo to, že někdo zachránil 2 brejlovce? Nejspíš to druhé...10.08.18 - 12:39
T 679.1529Někdo vidí šum, jiný déšť....10.08.18 - 12:36
E 479.0027Tak 230.001 též dostala retro nátěr, dříve např. 730.001.
Pokud není 130 v pevném oběhu jako např. v nedávné době dvojče pruhovaných 130 na Žilinu, tak se ten stroj může ukázat kdekoliv.
Jen mi přijde poněkud škoda (resp. na hraně provaru) vše flákat na té nudné rovině kolem NBK, když ten stroj jede pěknou krajinou mezi kopci v údolí Labe. Viz nasazení poslední dny.
01.08.18 - 16:49
240.065-3 + 240.xxxDocela blbý, že je to takto vjeté do pole (tzv pluhuje).27.07.18 - 10:47
750.061-4 + 750.252-9N: ale ano, to máš pravdu, jenže to bylo před 25 lety. Copak ty bys dnes dělal masivní investice do staré š120?
Dnes se do této řady investuje pouze na udržení v provozu, tč se nedělají ani MH. Je otázka, jaké bude mít ř 750 reálné využití do budoucna, až skončí kůrovcová kalamita a jaká bude nutnost držet HV s el.vytápěním pro MZ.
Prostě tč se dělají investice do M trakce u řad 742, 731.
12.07.18 - 6:24