..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "A.N.":

  1 2 3 4 5 ... 157      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.021-3Slabý není nic, to může být Felina o objemu 1,2, podobně se v drážní terminologii nepoužívají koně.

EDITA 3412 slabá není, SM jako takový je výborný, nicméně nastavený na trvalý výkon 588kW a právě kvůli převodovce, která doznala minimálních změn, byť kupodivu nikdy nebyla předmětem rekonstrukce, i když se to reálně nabízelo.

A problém je ten, že 3412 bys asi pod podlahu k této převodovce nenacpal. Čistě teoreticky při použití jiného SM, který by se vešel, by reko znamenala zásah do konstrukce vč rámu a logicky i výměnu převodovky, což by se pohybovalo v úplně jiných finančních dimenzích, nemluvě o ceně a stáří HV.

V případě 860 by byl též problém s umístěním EDITY 3412 a defakto se to nikdy ani na teoretické úrovni neřešilo, neboť by to byl ekonomický nesmysl, když šlo o dva unikáty, které položil poměrně slavný spalovák.

854 nemá problém tahat 3x 054, lze si pomoci u ručním řazením. Ovšem je to hydra, což je běžec na dlouhé tratě. Jedinou podstatnou nevýhodou je ARR na spádu, ale to už je zase věc cviku, podobně jako u řazení.

Před 20ti lety výborný nápad rekonstrukce, dnes už je to na hraně přežitku a polemizovat nad dalšími reko je stejný nesmysl, jako před mnoha lety někteří navrhovali u 831,0.
12.11.17 - 16:14
854.021-3Nickon:
doporučuji se nepouštět do podobných debat, pokud k vozidlům nic nevíš.
Naopak SM je natolik dobrý, že má potlačený výkon kvůli převodovce. A jak známo tento přenos výkonu není na opakované rozjezdy, ale na delší trasy bez zastavování.
Motor po podlahu, další reko a pod. bych zde raději už nepitval, to je trošku delší debata s nutností zákl. znalostí k řadám.
11.11.17 - 11:20
163.243-9SimyV: to si ber :)) já si při psaní nemohl vzpomenout na nick. Nicméně na tvoje fotky se vždy podívám rád, ať už je to z těch lokálek kolem TA nebo z hl. tratě. Blbý je, že Mn zde jezdí výhradně v noci a osobka je rok od roku fádnější. Nicméně ten Mn na Milevsko stojí za foto, i když na to je jen pár dní v roce. Letos se mi povedl Sepekov, 731, balíky sena a mechanika, navíc Mn vezl i sypáky z Balkovky. Když by se býval ještě zdržel, tak by foto nevyšlo, resp. bych čekal další rok. Ještě bych potřeboval Padařov u zastávky směr TA, tam vyleze celkem i slušné pozadí.09.11.17 - 5:49
163.243-9Nickon: takto se svého času v létě čekávalo na Pn DC-RBK za Markvarticema. Když už bylo období dlouhých dnů, pak to zase kazila oblaka nad kopcem za zády a neúprosně padající slunce za kopec nebo do mraků. O uhlí v noci nemluvě, až sem to jednou musel vzít do vlastních rukou a domluvit dřívější jízdu. A kdo by nakonec čekal, že uhlí začne jezdit přes den, tehdy to byla utopie. Jenže při dnešním pohledu si říkám, že vlastně o nic nešlo, protože na té trati se dalo vždy něco vyfotit, byť na těch více provařených místech.

Při dnešním pohledu zjistíme, že je u nás mnoho tratí, kde se buď nefotí vůbec nebo ze "zoufalství" třeba mv 814 nebo 844 a jiné...Ovšem při troše štestí, lze zjistit, že na takových tratích lze fotit při nejdelších dnech i něco zajímavějšího než dnešní moderní vozidla.

Příkladem bych mohl zmínit večerní náklad Tábor - Milevsko, letos s méně známou ř 731 (něco fotek od místního fotiče lze najít i zde na žp). Pak třeba trať Boskovice - V.Opatovice, stejný příklad. Za zmínku stojí moc hezký pohled nad Telčí na podvečerní krajinu, když kolem 20h tudy pouze několikrát za měsíc projede nákladní vlak, a když se sejde pěkná loko, zátěž, je na co koukat.
V neposlední řadě bych zmínil třeba Bečov nad Teplou, který svírají kopce a časně ranní mlhy, takže pořízení pěkného vlaku lze opět při nejdelších dnech časně ráno, podobně jako známá božíkovská esíčka...

A závěrem mě napadl večerní pohled na Bukovou horu a její vysílač, kde lze pořídit hezký snímek čehokoliv, co zde po 19h projede...
08.11.17 - 12:37
Mikulášovice 1984Ještě je zde jedna podstatná chyba! Zatím jí nikdo neřeší. Rok výroby 810 končil v 82, tedy v roce, kdy bylo nařízeno doplnění HV o výstražné pruhy. Lze tedy předpokládat, že v r 84 již vůz pruh mít musel, resp. měl.26.10.17 - 5:56
Mikulášovice 1984To se budu hádat, ale takovou fotku z 80 let bych těžko s dostupnými mat. té doby udělal. Právě díky barvě na první pohled vidím současnou digit. tvorbu.
A zrovna ta stanice nemá téměř žádné prvky dnešní doby (zatím), takže zde šlo udělat hodně "historické" foto.
25.10.17 - 21:02
Mikulášovice 1984Možná kdyby to bylo v ČB? Takto je to moc umělé. Dokonce si dovedu představit návrh Nickona s tou budovou, neboť jak malá tak i velká je v téměř "poválečném" stavu. V tomto případě by se zatažená obloha hodila, aby se dalo vymyslet víc.25.10.17 - 14:47
362.124-0jako že by personál ČD měl dva byty? jeden v Kolíně a další v HB? Ano, odjet dřív může, byť ujede přípojům...Pak je otázka, zdali by ten spoj měl smysl...17.10.17 - 19:24
362.124-0to je marný na druhou...
Personál z HB opravdu nemůže jít v Kolíně dřív domů, stejně tak nemůže odjet s vlakem o 10min dřív (ušetřeno za objíždění). Nástupní místo je jasně dáno a je to místnost v depu, žst, nikoliv peron...má to své opodstatnění, ale nemám čas házet hrách na zeď. (mínus 15 si dávám za neochotu diskutovat mimo realitu)
15.10.17 - 18:47
362.124-0klasik by pravil: je to marný, je to marný a pro změnu je to marný...ten personál mzdu dostane i když objíždí nebo ne, naopak náklady na syslovku jsou větší z důvodu použití 961, 362wtb a vozů s linkou...Při probězích HV, které jsou v řádech několika tisíc km nelze brát 2km za objíždění vůbec v úvahu...Zkus si k tomu něco nastudovat, vč toho kdo a co financuje a objednává. Jinak taková debata nemá za mák smyslu.15.10.17 - 5:58