..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Michael Hajn":

  1 2 3 4 5 ... 18      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
S 489.0001Ze zřejmě posledního léta, kdy byl pravidelný Pn44501 Nymburk - Horní Dvořiště trasovaný po trati 225. Se změnou GVD proběhlo přetrasování přes Prahu a Tábor.13.01.22 - 17:30
726.082-1Věřím, že být k dispozici ke karkuli bixy, přizpůsobil by tomu organizátor program. Takto byla akce zaměřená především na končící páru (která byla hlavním tahákem pro většinu účastníků) a 820, která na trať historicky taky pasuje. Karkule plnila jen funkci požárního vlaku a improvizačně zaskočila za páru. Hlavním kamenem úrazu stejně zůstává, že pokud dobře vím, žádná souprava bixů není na SK k dispozici (pokud to tak není, opravte mne), a návoz od nás by tu akci vystřelil do roviny nerealizovatelných.
Ad. 731, to bys musel mít úplně jinou skupinu účastníků, než byla na téhle akci. Ale samozřejmě jinak proč ne, pokud to někdo zorganizuje, věřím že by zájem byl, včetně mě.
15.12.21 - 19:02
726.082-1Tondo, jako všichni víme, že by to se dvěma bixy (ideálně v nátěru ala Turnov) bylo žrádlo, ale.. Když se cca ve 13h rozhodne, že pára z technických důvodů nemůže pokračovat, a ve 14h máš další program, tak máš 3 možnosti. 1) Vzít sopravu co máš nachystanou, byť to z historickýho hlediska není tip top. Nebo 2) Vzít cca historicky podobnou dvounápravovou cisternu a hitlák z téhle soupravy. Jiné vozy k mání nejsou, soupravu máš historicky stejně blbě, a navíc to tak jezdí jako požární vlak za párou vždycky, takže žádná vzácnost by to taky nebyla. Nebo za 3) odříct zbytek akce bez náhrady úplně a zůstane Ti 40 nasraných lidí. Chápu Tvůj příspěvek, ale tady prostě organizátor neměl v danou chvíli na vybranou, a účastníci to docela v pohodě zkousli. ;-)15.12.21 - 16:48
80-29.208-3Názor jsem Ti fakt nechtěl brát, o tom žádná. Jen jsem se divil tomu tvrzení, že je méně místa před vlakem než za ním. :-)05.01.21 - 0:15
80-29.208-3Že bys to řízl jinak, chápu, já bych taky spoustu fotek jiných autorů jinak ořezal, editoval.. ale dovedu s tím žít. :-) Ale i bez přihlédnutí k tomu, kam vlak jede, v "tušeném" směru jízdy vlevo je fakt víc místa než za vlakem. Radši jsem si to 2x přeměřil. Neořezává Ti fotku prohlížeč nebo tak?05.01.21 - 0:07
80-29.208-3Martine, nechci autorovi dělat advokáta, ale jsi si jistý, že na téhle verzi je méně místa ve směru pohybu, než za vlakem? Já bych řekl,že naopak (byť to není o moc), navíc strom vzadu alespoň ukončuje linii tratě. S ořezem křoví dole souhlas, to by tam ani za mě nemuselo být.04.01.21 - 23:55
S 458.0059Honzinus, zirecek: Beru váš názor, pánové. A ač s ním nesouhlasím, rozporovat to nebudu. Budu se muset smířit s tím, že se vám fotka nelíbí :-)17.12.20 - 22:01
S 458.0059Tvůj názor beru a respektuju. Nicméně po takové úpravě by to byla už spíš Tvoje fotka, já zůstanu u téhle verze. Ne všem se všechno musí líbit, zvlášť u takového lehce kontroverzního námětu - však se to odráží i na hodnocení. Z toho dne mám asi 10 dalších předpisových "šablon" bez stínů přes půl fotky, přesto jsem ke zveřejnění vybral tuhle. :-)17.12.20 - 0:52
S 458.0059Martine, záměr jsi pochopil správně. Proto jsou i stíny takové jaké jsou a vyhovuje mi to, u mě na monitoru v nich kresbu vidím. Ne, že by se prosvětlit nedaly, ale fotka by už pro mě neměla "ksicht". Desetiny EV by asi byly pod moji rozlišovací schopnost, každopádně větším vytahováním by z toho byla akorát omalovánka, kterou jsem nechtěl.16.12.20 - 17:32
754.012-3Jiří Navrátil: kdepak, kolega to má uvedené dobře. Před Bransouzemi je lehce podobný, ale profocenější vnější oblouk.02.03.20 - 23:10