..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Natix":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.078-8Retro, ne-retro, hlavně se mu po těch pár měsících už loupe barva na oknech. :/13.09.13 - 21:55
1216Byla by prosím i verze ve vyšším rozlišení? Rád bych změnil tapetu. :)18.06.12 - 13:09
363.084-5M 474 003:
Ono se to nezdá, ale Zahradnický tunel je dlouhý přes kilometr a ve střední části docela dost hluboko. Pro představu, úniková šachta nad obcí Zahradnice je hluboká přes 20 metrů.
21.05.12 - 9:14
362.111-7Zejmi:
Verze najbrtího laku není daná lokomotivní řadou, ale tím, jak se najbrtí schéma postupně v čase mění (tohle je už 3. verze, snad konečně poslední). Jinak jedna takováhle 362 se už na trati 220 objevila, nevím jestli přímo tenhle kus, ale vypadala stejně a taky šlo o zrychlenou 363.
18.11.10 - 15:02
150.221-0Jurik:
150.0 už žádné nejsou, všechny už byly upraveny na 150.2.
23.04.10 - 17:15
SNCB AM86.909Jak moc je ta pevná jízdní dráha vlastně používaná u nově stavěných tratí? Například ve dnešním článku o nové VRT trati z Francie do Španělska jsou totiž fotografie trati s klasickým štěrkovým lóžem. Plánuje se její použití u nějakých novostaveb u nás, např. v tunelu Praha - Beroun nebo na přeložkách na 4. koridoru, jak je uvedeno v tom článku na SPŽ, nebo to už je pasé?18.03.10 - 20:53
460.014-4Ážetďák:
A já měl za to, že se lokomotivní řady rozlišují číselným označením. :) Nevšiml jsem si, že by takoví Němci měli problémy s tím, že celý vozový park mají jednotně natřený do červené. A co třeba různé varianty nátěrů, kterých je u některých řad poměrně dost, reklamní nátěry atd., ty ti nevadí?
30.12.09 - 13:16
076.001Omlouvám se za offtopic, ale když už to bylo nakousnuto: Jak to, že Traxxy mají prakticky stejnou skřín jako ES64F4? Kdo je jejím původním konstruktérem, Siemens nebo Bombardier?12.10.09 - 19:01
753.758-2 + 753.759-0Honnzok:
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1533550
19.09.09 - 20:16
230.075-4 + 230.105-9Klein_Boy:
Nijak, všechny české laminátky patří ČD Cargo.
01.07.09 - 22:58