..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "David Valouch":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.035-4Astartoth: Poslední novostavbou je trať Sedlnice - Mošnov Ostrava Airport.20.12.16 - 17:11
151.007-2Jan Jindra: 160 km/h08.10.12 - 21:03
362.010-1V souvislostí s výstavbou slovenských koridorů mě napadlo - proč byl na trati 127 Žilina - Mosty u Jablunkova zrealizován pouze úsek Žilina (mimo) - Krásno nad Kysucou (včetně)? Na zbývajícím úseku Krásno nad Kysucou - Čadca - státní hranice ČR to vypadá, že se ještě ani nekoplo, přitom na české straně je buď hotovo, nebo jsou stavební práce v plném proudu.10.08.12 - 11:58
471Je to 471.058, velké logo kraje. 035 má malé.11.06.12 - 16:40
811.011-6ZSSK má ještě motoráky ř. 812 a motorové jednotky ř. 813. Všechno to je reinkarnace původní řady 810.21.03.12 - 21:03
363.073-8Dovolte mi jeden dotaz... Dočetl jsem se, že v úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary proběhla elektrizace v roce 2006, i vzhled sloupů trakčního vedení tomu odpovídá. Bohužel svršek nevypadá nově. Starý svršek je v celém úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary, nebo pouze v tomto místě zachyceném na snímku?08.11.11 - 19:29
362.124-0intelpetr: To je běžný stav, protože eso a první dva vozy přijedou ze Šumperka a najíždí na AB+Bd+B, které přijedou z Jeseníku. http://www.zelpage.cz/razeni/11/vlaky/cd-90411.10.11 - 21:45
M 62.317Já osobně bych si srovnávat Černou Horu, Srbsko, Chorvatsko, Bosnu a Hercegovinu,... s Českou republikou netroufl. Vždyť v těchto zemích se ještě před 11 - 15 lety tvrdě válčilo. Mnohde ještě teď není zcela klid. Ty země se teprve vzpamatovávají z války. Přece po nich nemůžeme chtít, aby se nám za tak krátkou dobu vyrovnaly.11.07.11 - 21:08
751.119-9kaktus: Ani náhodou, protože vozy můžou být ve stanici odstavené i několik dní, než jsou vyloženy/naloženy a zařazeny do vlaku.09.06.11 - 17:06
380.005-9zaza: To bude WR ve starém Najbrtu. Na restaurační vozy se začal používat nátěr shodný s lůžkovými vozy.10.05.11 - 17:16