..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Válek":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1144.40 + 1116.096Rambo: běžně se dvojic taurus + 1144 nebo 1142 ve vícečlenném řízení používá.25.03.13 - 19:15
225.030-6 + 225.xxxÚsek má být: Hergatz - Röthenbach (Allgäu)07.09.12 - 10:25
Musíme si pomáhatMichael Hajn: ale tuším:-)01.01.12 - 11:54
Musíme si pomáhatBoguš: to je přece jasné: topič se živí jako řidič u firmy Family Frost a na šotoakci vyrazil služebním vozem.31.12.11 - 22:58
... pod dozoremMACHII73: Naštvaná není vůbec. Naopak. Jedná se totiž o zvláštní druh skotu, tzv. krávu železniční, chovanou v blízkosti tratí v alpských zemích. Tyto krávy byly vyšlechtěny tak, aby se při průjezdu vlaku samy vhodně naaranžovaly dle potřeb železničních fotografů.

Viz:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/obb/obb270.html
http://martinvalek.net/zeleznice/rakousko/fotky/2009-09-3675.jpg
31.12.11 - 22:46
232.205-5 DB Schenker + 612.149-5 DB RegioJosef Petrák a Miroslav Zikmund:
Pravdu máte oba dva, ale oba pouze částečně.
Správně má ten vlak být označen jako D 15464 (tedy ne EN a ne Zürichsee).
V průběhu výluky byly vlaky 464 a 15464 řazeny odchylně: skupina vozů z Bělehradu a Záhřebu (které za normálních okolností jezdí na 15464) byly řazeny na kmenovém EN 464. D 15464 vezl pouze rakouské vnitroskátní skupiny (včetně autovozů) z vlaků 464 a 414, tedy Graz - Feldkirch a Villach - Feldkirch.
24.01.10 - 13:52
556.036Dovolil bych jen poznámku pod čarou k expoziční pružnosti filmů.
Je třeba rozlišovat mezi pružnosti negativu a inverze.
Inverze má jistě menší pružnost než digitál. Naopak negativ má pružnost větší (dnes už možní i stejnou).
V případě focení na negativ je problém spíše v expoziční pružnosti fotografického papíru, která je oproti negativnímu filmu výrazně menší a tedy papír je to, co limituje výsledek.
18.01.10 - 14:04
AdlitzgrabenJe to 1142.5. Tedy rekonstruovaná 1042.5 - přidáno vícečlenné řízení a možnost ovládat lokomotivu z řídícího vozu. 1042.5 byly téměř všechny přestavěny právě na řadu 1142.5.
ÖBB má jen několik posledních kusů řady 1042.
12.07.09 - 17:05
232.330-1 + 232.413-5FS 45198 Hall in Tirol - Bludenz

FS = Freight train (Sonderzug), zvláštní nákladní vlak s vozovými zásilkami
27.04.09 - 17:04
754.024-8Děkuji za komentáře. Jsem rád, že se fotografie (většinou) líbí.30.11.08 - 18:30