..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Válek":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ge 4/4 III 652 RhBNe, hytlák. Sběrač má pro rozložení odběru proudu. Používá se u dlouhých souprav, když je potřeba topit.26.02.14 - 17:00
ABe 4/16 Nr. 3103 RhBV zásadě dá.26.01.14 - 19:32
363.518-2Když už jsme se dostali až k Trháku. Určitě někdo ví, jaká je to stanice?
http://www.youtube.com/watch?v=iWss2UGuLSI
23.01.14 - 21:15
ABe 8/12 Nr. 3511 RhBTen "tříčlánkovej prcek" má trvalý výkon cca 2 300 kW, max. tažnou sílu 260 kN a hnaných osm z dvanácti náprav.26.12.13 - 22:11
Nové SpojeníTo já bych řekl, že to bude trochu severněji:-) Věž kostela sv. Mikuláše?15.08.13 - 19:39
754.058-6Náhradní souprava jela snad už z České Kubice/Furth im Wald.

Myslím že to bylo tak, že Ex 350 už ráno přes 171 neprojel. Proto byla vyslána z Plzně náhradní souprava do České Kubice. Na hranicích potom došlo k výměně souprav mezi Ex 350 (tou náhradní, která je na fotce) a Ex 357 (která se vracela zpět do Německa).
06.08.13 - 16:47
451.019-4 + 451.020-2Stoupa, Petr Tylšar: je to přesně tak. Po povodni 1845 se upravoval projekt pražského úseku a niveleta se zvyšovala o cca 5-6 stop (1,6-1,9 m).

Trasovací práce dráhy Praha - Podmokly vedl Jan Perner.

viz 150 let dráhy Praha - Drážďany, Nadatur 2001
06.06.13 - 19:19
ABe 8/12 RhB 3514Týnec: v tomto případě se jedná o přeložku, která byla vybudována ve 30. letech kvůli nebezpečí lavin. Původní trať vedla v podstatě přímo a kopírovala silnici.30.04.13 - 19:27
740.816 + 740.649Přesně tak, souvisí to s těžbou uhlí.
http://www.asb.sk/?article_print=3481

Nejlépe je možno si to představit podle letecké fotky v článku uveřejněné.

Jinak ten mostek bude tento: 48.7477N,18.572595E

A ještě má Tomáš špatně uvedený úsek. Vlak jede z Nováků do Koše. Čmelák je vlakový, dvojče 740 postrkové.
28.04.13 - 17:19
740.816 + 740.649Chary, Andrew33: chyba je v neaktuální mapě. Nyní tam je přeložka.28.04.13 - 16:10