..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Válek":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
1020.018-6Na snímku zachycená rakouská 1020.018 je prvním vyrobeným strojem německé řady E94 001. Některé německé lokomotivy této řady zůstaly po válce v Rakousku a ÖBB je zařadily do svého stavu.28.04.15 - 10:38
193.205-2... a patří European Locomotive Leasing. RegioJet ji má jen pronajatou.10.02.15 - 8:54
1245.05 + 1020.018thunnder: obávám se, že oba zmiňované dokumenty jsou plné (mírně řečeno) polopravd a nepřesností.07.01.15 - 16:38
Ge 4/4 182 BB + X rot d 9213Jediná parní sněžná fréza s vlastním pohonem na světě.

Další parní sněžnou frézu mají v USA a Kanadě na pomezí Aljašky a Britské Kolumbie. Ta ale musí být tlačena lokomotivou.
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=362184&nseq=54
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=467352&nseq=0
16.11.14 - 9:47
Strojvůdce II "nejede"NIcKON: Vyjadřuje, co se na fotce děje.13.11.14 - 12:58
740.711-7 + 40.006http://www.zubacka.sk/sk/blog/ozubnicovy-parny-rusen-40006-urobil-svoje-prve-kroky-vlastnou-silou/

http://www.mdc.sk/stranka/rekonstrukcia-ozubnicoveho-parneho-rusna-40006/

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/parni-lokomotivy/osthis/osthis012.html
11.11.14 - 16:30
Andermattské mlhyMatouš Vinš: je to infračervená fotografie, resp. její digitální cestou provedená analogie.

Díky tomuto postupu se podařilo dosáhnout většího kontrastu vlaku proti okolí.
06.11.14 - 6:04
Andermattské mlhyOstré je to dle mého názoru akorát, doostřuji spíše méně, mám to tak raději.

Ostřené je dopředu s liveview, takže autofokus se jistě ničeho nepatřičného nechytil.

V UG je to samozřejmě z jiného důvodu než pouhé černobílosti:-)
05.11.14 - 11:19
130.022-7Lukfi: ano, bylo to skutečně Interfrigo. Interfrigo byla mezinárodní společnost se sídlem v Bruselu.

Něco více je k přečtení zde:
http://www.mnitka.com/banany/
http://www.dnoviny.cz/logistika-spedice/cechofracht2514
21.09.14 - 7:37
541-004M 474 003: a nemají náhodou ve Slovinsku trochu jiné předpisy? Koncovky na posledním voze vlaku s postrkem jsou tam běžným jevem.
Možná by bylo dobré zůstat na zemi:-)
17.05.14 - 11:56