..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Válek":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Jak píše TK: vepředu dvě, uprostřed jedna (je vidět, ale špatně), na konci jedna (je dobře vidět).

A tady je něco k dálkovému ovládání lokomotiv:
https://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_power
http://www.getransportation.com/railconnect360/locotrol-distributed-power-systems
23.01.17 - 21:43
Amtrak 165 + 64Keprt: je pravděpodobně určena pro otáčení sněhových pluhů.

A ještě doplním: sedlo se jmenuje Marias Pass, nikoliv Maria.
09.12.16 - 17:57
CN 3046 + CN 2823zirecek: Na fotce z Browningu jsou 4xES44C4 a 1xDash9-44CW (uprostřed).

ES44C4 je verze Evolution Series s jen čtyřmi poháněnými nápravami ze šesti. Má tažné síly 630/470 kN.

V případě Dash 9-44CW jsou to prakticky stejné hodnoty 640/470 kN.

Celkem má pětice lokomotiv tažné síly 3160/2350 kN.
14.10.16 - 16:57
CN 3046 + CN 2823Více lokomotiv v čele být určitě může. Jen musejí mít omezenou maximální tažnou sílu. To je docela běžné opatření, které se používá i v Evropě. Třeba u slovenských 131.

Jinak Dash9/SD70M, tedy lokomotivy se střídavě stejnosměrným přenosem výkonu, mají nižší tažné sily (725/500 kN) a mohly by být i při maximální tažné síle v čele čtyři.
14.10.16 - 13:14
CN 3046 + CN 2823zirecek: Rozmístění lokomotiv bude pravděpodobně dáno omezením spřáhla. V Severní Americe používané spřáhlo AAR má maximální tažnou sílu (dle konkrétního typu) až 2900 kN.
Jedna lokomotiva SD70ACe/ES44AC má maximální/trvalou tažnou sílu cca 800-850/700-750 kN.

Při využití maximální tažné síly to vychází na maximálně 3 lokomotivy v čele. Kontejnerové vlaky jsou relativně lehké, nepotřebují využít maximální tažnou sílu všech lokomotiv při rozjezdu či malých rychlostech. Velký výkon (=hodně lokomotiv v čele) tyto vlaky mají, aby mohly dosáhnout a udržet vyšší rychlosti.
Oproti tomu u těžkých (např. uhelných) vlaků, které potřebují větší tažnou sílu již při rozjezdu, by při zapojení všech lokomotiv do čela došlo rychle k překročení maximální tažné síly spřáhla.

Vložené lokomotivy se do velmi dlouhých kontejnerových vlaků (nad cca 3,5 km) dávají z důvodu vlakové vzduchové brzdy. Ta má také omezení délky vlaku a s vloženou lokomotivou je možno vlak brzdit ze dvou míst.
14.10.16 - 10:31
BNSF 5107 + 7283První lokomotiva je Dash 9-44CW. Druhá je vylepšený Dash 9, konkrétně ES44DC. Jedná se o, v relativně málo kusech (811) vyrobeného, zástupce Evolution Series se střídavě-stejnosměrným přenosem výkonu.
Obě řady vyráběl General Electric.

Hlavní změna byla v použití nového 12 válcového motoru GEVO místo 16 válcového motoru u Dash 9. Nový motor má nižší emise při stejném výkonu (4400 HP, 3200 kW) a splňuje tak emisní limity Tier 2 vydané Environmental Protection Agency(EPA).
01.10.16 - 12:31
BNSF 5107 + 7283Jen doplním, že na fotce jsou trupy pro letadla Boeing 737-8EH (leasingová společnost Aircastle, určeno původně pro Gol Transportes Aéreos), Boeing P-8A Poseidon (US Navy) a Boeing 737-932 (Delta Air Lines)

https://www.planespotters.net/airframe/Boeing/737/40745/N742AC-Aircastle
https://www.planespotters.net/airframe/Boeing/737/44950/169010-US-Navy
https://www.planespotters.net/airframe/Boeing/737/31975/N863DN-Delta-Air-Lines
30.09.16 - 15:17
BNSF 5107 + 7283M 474 003, topič, TK: druhý trup okénka opravdu nemá, protože se jedná o vojenskou verzi P-8 Poseidon.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon
30.09.16 - 14:56
HG 3/4 Lok No. 1 (DFB)Sunout se nemusí, pokud mají vozy vlastní bržděná ozubená kola. V případě roztržení vlaku potom ujetí nehrozí.

U nás vozy ozubená kolo nemají, a proto se musejí sunout.
10.06.15 - 10:46
MimikryMatouš Vinš: Sloup je v pořádku. Ony jsou tam totiž sloupy dva téměř v zákrytu, jeden před vlakem a druhý za. Hrana trávníku nevím jak vypadá ve skutečnosti, ale u nově postaveného mostu takto klidně může být.09.05.15 - 7:17