..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Válek":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BNSF 4433 + 1045 + 4538Velmi pravděpodobne se opravdu jedná o původní trať. Neni neobvykleé najit v USA a Kanadě přeložky původního trasování.31.05.18 - 20:31
Dočkali se...Uhelné vlaky jezdily ve složení dvě v čele, jedna uprostřed, jedna na postrku.

už se to řešilo zde:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/can/can002.html

Na odkazované fotce jsou i všechny lokomotivy vidět.
31.12.17 - 18:48
UP 5943 + 4189Martin99: na konci byly SD70M (4697) a SD70ACe (8832).29.08.17 - 20:59
193.216ŠimonP: argumentovat tím, že nějaká lokomotiva často projíždí územím Česka je poněkud demagogické. Taurusy ÖBB nebo gorily ZSSK sem také často jezdí...

Jiří Navrátil: to, že něco dělají všichni, neznamená, že to dělají správně:-)
Spíš bych za tím viděl neznalost.

Pravidla pro vkládání řad na ŽP jsou jasně daná a mnohokrát se zde diskutovala. Pokud je autoři nerespektují, vede to akorát k anarchii...

Jiná věc je, zda jsou ta pravidla nastavena optimálně. Galerie ŽP vznikla před mnoha lety, mentálně ještě za dob unitárních železnic. Doba se ale výrazně změnila a současný stav už neodráží současné potřeby.

Řazení řady 193 do v Česku registrovaných lokomotiv ale považuji za nesmysl i já. Lepším řešením by bylo rozdělit i další státy podle řad.
02.07.17 - 13:23
193.216Pokud se nemýlím, tak se ve zdejší galerii řadí hnací vozidla podle země registrace. Takže jí do ostatní sázíš špatně, protože má být v kategorii Německo:-)

A ona 193.216 má také s Českem pramálo společného. Vlastní ji European Locomotive Leasing, Wien, registrovaná je v Německu. Pronajatou ji má LTE Logistik and Transport GmbH, Graz.
01.07.17 - 21:13
AMTK 837 + 81Jiří Kocurek: Ona se ta vesnice rozvinula jen díky železnici, která tam dříve měla technické zázemí (doplňování vody, uhlí atd.). Osobní vlaky tam pravidelně zastavovaly na jídlo.
Po přesunu zázemí do stanice Helper, Green River upadl, a nyní slouží jako zázemí blízké dálnici (hotely, restaurace, fast foody, čerpací stanice).
29.03.17 - 18:56
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Na Canadian National používají distributed power, aby mohli vozit velmi dlouhé kontejnerové vlaky (až 4200 m) a brzdit je ze dvou míst.
Jinak je délka vlaku omezená limity elektronicky řízené vzduchové brzdy na 3700 m/180 vozů. Limity klasické vzduchové brzdy jsem zatím nenašel.

Pokud by se tím chtěl někdo probírat, tak tady jsou standardy pro brzdění amerických vlaků:
https://www.regulations.gov/document?D=FRA-2007-0096-0003

http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=0ahUKEwj2m-brm97RAhXGlxoKHWqNBJAQFgg2MAM&url=http%3A%2F%2Fwww.transnetfreightrail.co.za%2FWebsite%2Ftender_pdf%2FAAR_Spec-Standard-S-4200-Revised-2008.pdf&usg=AFQjCNFJaXvYYFoeO1BAumIks2THDre99g
25.01.17 - 22:10
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942HK: možné to jistě je, záleží jen na zdroji informací:-)

Pro běžného smrtelníka nemajícího přístup do vnitřních systémů železničních společností je možností odposlech radiové frekvence, na které komunikuje strojvedoucí s dispečerem, a na které vysílají i "mluvící" detektory. Jedná se o legální věc, kterou železniční příznivci v Severní Americe běžně provozují. Tedy každý tam kromě fotoaparátu má ještě radiový scanner.

Jak detektory mluví a co vlastně jsou, je možno si poslechnout zde:
https://www.youtube.com/watch?v=PLnYl58uX7c
https://www.youtube.com/watch?v=70Pc3cqkDOw
25.01.17 - 21:17
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Martin99: Na většinu otázek odpověď bohužel neznám.

Zapojení systému je popsáno zde:
http://trn.trains.com/railroads/2010/07/setting-up-locomotives-for-distributed-power-operations

Z něj vyplývá, že systém je opravdu fyzicky třeba nastavit na každé lokomotivě.

Tipnul bych si, že systém spíše umí chytře komunikovat na jedné frekvenci. V článku píší, že se nastavuje číslo vedoucí lokomotivy. Systém může tedy vysílat kód, podle kterého řízené stroje poznají, že signál patří jim.
25.01.17 - 21:13
CP 8893 + CP 8810 + CP 8892 + CP 8942Jen pro úplnost: v USA/Kanadě jsou na vedoucí lokomotivě dva lidé.

A co zvládne český strojvůdce ve zmiňovaných mimořádných těchto situacích by mne také zajímalo. Malý požár může strojvůdce postrkové lokomotivy uhasit. Ale v případě střetu s osobou/autem, přetržením vlaku?
25.01.17 - 6:46