..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hawkey":

  1 2 3 4 5 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Neboj čtu, ale vyznat se v tom co píšeš je velice těžké, když motáš jedno do druhého a druhé do třetího a vydáváš za neomylnou pravdu to, co jsi někde slyšel a přitom jsou v tom už ze začátku rozpory ...

To, že se dvě firmy domluví na spolupráci a jejich cesty se rozejdou dřív, než k té spolupráci dojde, to se stává a docela často a nejen tady. O arbritáži nic nevím, ale ta nechť rozhodne a je klid. Ty jsi četl dokumenty, se kterými se do soutěže hlásil Siemens? Já o nich vím jen něco málo z doslechu, ale pokud by tyto podmínky byly skutečně tak výrazně lepší, proč to nedal Siemens k soudu ? Osobně si dovolím o Tvé doměnce velmi silně pochybovat.

No nevím, v roce 2004 neměl niko lokomotivu, která by splňovala v té době připravované normy, např. EN 15 227. Taková lokomotiva na trhu v té době nebyla. Pokud se mýlím, ukaž mi na lokomotivu, která v roce 2004 splňovala všechny základní parametry tendru. Takže tvrdit, že se vyvijelo vymyšlené je další z mnoha omylů, které vypouštíš. S HSS dle EN 15 227 přišel Siemens nedávno, Alstom taktéž a bylo to dlouho po roll outu 109E.

Já Ti ale rozumím, Ty vidíš Taurus jako modlu, kterou bys tady rád měl, vidíš Taurus jako nedokonalejší mašinu na světě.. Nejdokonalejší lokomotiva neexistuje, protože každá je stavěna podle specifických požadavků zákazníka a ty jdou velmi často diametrálně proti sobě. Ale pánové na ČD se rozhodli jinak a pořídíli si jinou mašinu. A že ten výrobce to má jako podnikatelskou činnost, kterou se generuje zisk je přeci normální a jak si ten zisk ve firmě rozdlěí a co s ním udělají je čistě věcí vedení firmy. A nebo si skutečně myslíš, že ostatní výrobci kolejových vozidel jsou charita ?

Že nikdo z ostatních výrobců nežádá o granty na vývoj kolejových vozidel z veřejných grantů? Mýlíš se, velmi se mýlíš, žádají všichni a proč by to nezkusili, když tu ta možnost je... A že škodovka neplatí za zpoždění dodávek? Ale platí a ne málo, jenomže to Ty asi nevíš a nebo spíš to ani nechceš vědět.
23.04.11 - 18:18
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Myslím, že je úplě jedno, kde si vydělávám na chleba a rozhodně mi to nebrání si udělat objektivní názor na konkrétní kolejové vozidlo. Jsi schopen napsat, jaké evidetní nedostatky vidíš na lokomotivě řady 380? A máme-li vést seriozní diskusi očekávám, že se dozvím konkrétní nedostatek, který nebude v souladu s technickým zadáním lokomotivy.

Lokomotivy asi nebyly v době objednání určeny výhradně na vozbu mezi Belínem a Vídní. Pokud by to tak mělo být, uniká mi absolutně důvod požadavku na homologaci a výbavu lokomotiv pro další okolní státy jako je zabezpečovač, radiostanice atd... Nepleteš si to tak trošku s Pendolinem? Navíc mi to trošku uniká se záměrem DB nahradit většinu vlaků tvořených lokomotivou a vagony, jednotkami, viz kontrakt zveřejněný před cca týdnem .. 300 EMU za cca 120 miliard Kč..

Když čtu Tvé příspěvky, musím se až smát, co jsi shopen smíchat dohromady. ČD zaplatí za mašinu předem dohodnutou cenu, která se může navýšit za případné dodatečné práce a naopak ponížit o penále. To za kolik to Škodovka tu mašinu je schopna vyvinout a vyrobit je čistě problém Škodovky. A že na tom vydělá, OK, je to byznis, to samé ale dělají všichni výrobci, nebo si myslíš, že Siemens, Alstom, Bombardier jsou charita? A myslíš si, že ostatní výrobci nežádájí na vývoj granty u grantovek ?
23.04.11 - 14:38
380.014-1Pěkná jarní atmosféra.23.04.11 - 12:54
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Jsem cilivý na to, když někdo plácá nepravidvé a nepodložené informace a vydává to jako dogma. To, co jsem označil jako kravinu je Tvůj návrh na titulek u fotky, kde jsou dvě mašiny s názvem " Co zbylo ze státního miliardového kontraktu..." Z tohoto by pro mě vyplývalo, že peníze zmizely a zbyly právě jen dvě lokmotivy, které krouží jen po zkušebním okrhu. A toto rozhodně pravda není, to víš dobře i Ty sám, nebo se mýlím?

A je to tady, srovnávání něčeho, co se moc dobře srovnat nedá, typické rádobyodbroné míchání jablek a hrušek. Co mám informace já, tak OeBB nakupovaly Taurusy o cca 10% levněji než ČD nakupují 109E. Pokud se řekne a) mělo by se říct i to b). A to v tomto případě je co za ty peníze dostaneš. A tady je to zajímavější, OeBB si Taurusy dodělávaly v depu v Linzi, platily a zařizovaly veškeré homologační procesy, kdežto ČD dostanou homologovanou mašinu ..

A teď troška technického vidění, srovnávat 109E a Taurus, jaksi seriózně nejde. Srovnávejme 109E a Vetron, Primu II atd., protože to je stejná kategorie...

O tom, která mašina je hezčí, o tom se můžeme přít a nebo souhlasit, je to stejný jako s ženami, někdo je na brunterky, někdo zase na blondýny ..:)
23.04.11 - 11:52
380.012-5 + 380.014-1Zippich: Ne. Tu kravinu jsem nevymyslel. Já ji jenom zaplatil. Stejně jako ty a ostatní daňoví poplatníci, kteří financovali celej tenhle neefektivní, opožděnej, předraženej a nekonkurenceschopnej projekt soukromému výrobci. A trochu mě to mrzí, tak mi odpusť mou otevřenost. Nemám v sobě totiž tu potřebnou dávku nacionalismu, abych dělal, že mi to nevadí. Proto mě takovéhle komentáře napadají, a mezi námi, není to bez důvodu. To jistě víš.

Diskuse u fotografií by měla sloužit především k diskusi o fotografii, nikoliv se zabývat něčím jiným, a proto jsem se hodně rozmýšlel, zda Ti na Tvůj příspěvek odpovím.

Ale nakonec jsem se rozhodl, že ano, nechť mi správcové diskuse prominou, protože tolik hloupostí jsem už dlouho nečetl a tak na ně musím zareagovat, i když možná vzhledem k tónu jakým je psaný Tvůj přísvěk je to možná zbytečná práce. Mám totiž pocit, že Tobě ty 109E leží hodně v žaludku a to tak, že odmítáš jakékoliv argumenty, které by byly jiné než co sis někde přečetl a je zcela jedno jak je ta informace důvěryhodná. Hlavně, že se Ti hodí do krámu..

Můžeš mi tedy prosím otevřeně odpovědět na následujících pár otázek a průkazně a objektivně svoje tvzení nějak doložit? A srovnáváš opravdu srovnatelné? Nebo se jedná jen o obvyklé plácání hadrem o hladinu rybníka bez ověřených a důvěryhodných podkladů ?

Proč je podle Tebe projekt 109E předražený?
Proč je podle Tebe projekt 109E neefektivní?
Proč je podle Tebe projekt 109E nekonkurenceschopný?
Jaká lokmotiva, splňující parametry požadované ČD byměla být pořízena a proč?

Jediné, s čím souhlasím je fakt, že projekt má spoždění, ale to je tak jediné s čím lze souhlasit, nicméně, víš proč třeba to zpoždění vzniklo ?

Ze svých, ne zrovna malých daní přispívám na spousty věcí, které mi vadí mnohem více, než to, že je potřeba nakoupit pro státní podnik moderní kolejová vozidla. Naopak tento krok schvaluji, za rozumné penízce se kupuje rozumný produkt.

Přiznám se, že jsem vlastenecky založený, ale velmi dobře dokáži oddělit co je můj soukromý názor a co je byznis..
22.04.11 - 23:28
380.012-5 + 380.014-1Pěkná fotečka! 2x109E :)

Zippich: Větší kravinu jsi vymyslet nemohl ..
22.04.11 - 19:36
380.005-9Pěkná fotečka 109E!02.04.11 - 11:22
749.146-7Asi bych volil trošku jiný ořez tak, aby celá souprava byla více vlevo, trošku nebe či pole bych klidně obětoval. Jinak je to pěkné30.11.10 - 18:08
242.285-5Povedené, ale vlak měl být vyfocen dříve tak, aby mašina byla v místě, kde se na fotce nachází druhý vagón. Pak by to pro mě už nemělo chybu30.11.10 - 10:51
380.014-1 + 380.012-5Šimon Musil : Proč by měli jet nečinně? Nebylo by to zbytečné? Tyhle 380tky jsou u ČD Carga na zkoušky před přechodem k osobní dopravě,takže tyhle lokomotivy ten náklad určitě dotáhly.

No jeslti ono to nebude tak, že mašinky 380 005 - 008 už mají TBZ a můžou vesele jezdit po kolejích SŽDC, kdežto ty mašinky, které TBZ zatím neabsolvovaly jezdit v čele vlaků nemohou.
09.11.10 - 18:37