..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin99":

  1 2 3 4 5 6 ... 54      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.079-7 + 742.158-9 + 742.265-2Slunce prokouklo přes mraky v pravou chvíli a dalo tomu krásné světlo....Fakt parádní fotka..13.11.16 - 21:40
810.199-0Nebyla by fotka, kde je ta Regionova na mostě a není najeta do akátů?12.11.16 - 18:21
SS4.0674Určitě zajímavé zpestření galerie, ale na mě ta fotka působí stísněným dojmem....11.11.16 - 17:56
464.202To video je hodně dobrý.....07.11.16 - 19:54
363.006-8NIcKON: Je na diskuzi, co je to seriózně diskutovat...
Protože když se k fotce vloží, řekněme ne zrovna pozitivní hodnocení nebo i nějaká poznámka, co se na fotce nelíbí, tak je člověk kamenován. Takže u fotek se už mnohdy objevují jen komentáře typu: "pěkná fotka", "pěkná mašinka", "co je to za vlak?".... právě od Karla Farkače a spol.
A ve výsledku fotka skončí i s hodnocením 3* a autor vlastně neví, co se na ni ostatním zdejším návštěvníkům nelíbilo, že ji ohodnotili v průměru 3* a ne 4* nebo 5*. A jestli budou kamenování i ti, co napíší něco jako: "pěkná mašinka v původním nátěru", tak hrozí, že tady budou i fotky bez jakéhokoliv komentáře :-)
27.10.16 - 20:56
753.101-5Dobrý flek, dobré počasí,.... ale bez té klece by se mi to líbilo víc.....19.10.16 - 20:19
810.435-8Ze stromu vyčnívající konzoly trakčního vedení nepůsobí dobře.... Aspoň na mě to působí rušivě...07.10.16 - 21:58
162.114-3Zirecek: Potenciál na trati Uničov-OL? Na většině spojů během dne kapacitně stačí Trionova. Ve špičkách je cestujících víc, hlavně mezi Olomoucí a Šternberkem.... Nějak si neumím představit těch 160 km/h. Klasický osobák to nevyužije, a že by se tam uživily rychlíky pro takovou rychlost? Do Uničova, který má 12 tis. obyvatel?

To by byla ještě větší blbost, než tzv. Boskovická spojka. Nové napojení lokálky z Boskovic na hlavní trať, aby mohly být zavedeny přímé vlaky do Brna. Desítky miliard na pohodlnější přepravu cestujících, kteří se dnes vejdou do Regionovy.
18.09.16 - 23:46
162.114-3Ona ta trať údolím Desné je něco jako taková mezivesnická tramvajová linka. Prochází většinou vesnicemi nebo těsně kolem nich. Po převedení tratě na svazek obcí přibylo zastávek, takže se stojí pomalu u každého smrku. Požadavek na četnost spojů je taky vysoký a bohužel Desnonovy měly problém se vejít do nějakého taktu. Elektrické jednotky mají přece jen větší akceleraci. (I když teda Pantera zrovna nepovažuji za výhru. Stadler by dodal určitě něco pohodlnějšího a tiššího.....)
Z hlediska ekonomického se investice nezaplatí. Díky lepšímu a rychlejšímu spojení s Olomoucí sice nějaký cestující přibude, ale nebudou to stovky a už vůbec ne tisíce cestujících. Jestli někdo, kdo bydlí na nějakém sídlišti v Ol, jezdil s lyžemi nebo s kolem do Jeseníků autem, tak nevěřím, že pak ráno vstane, vezme lyže nebo kolo, půjde na tramvaj, pak přejede půlku Ol než dorazí na Ol hl. n., aby následně jel do Koutů n. D. na sjezdovku.... Většina dál využije auto.
Nicméně, vzhledem k počtu vlaků, které tam jezdí, budou ty dráty víc využité, než dráty některých Jihočeských tratí, které se v posledních létech taky elektrifikovaly...
18.09.16 - 23:05
U 37.002Je až neuvěřitelné, kolik toho ta 118 let stará parní mašinka zvládá. Ve svém pokročilém věku tahá větší zátěž než "za mlada" na své původní trati, na kterou byla po výrobě dodána. A je docela paradoxní, že tu "svoji" trať z Ondrášova do Dvorců přežila 4 násobně.....31.07.16 - 16:34