..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Honnzok":

  1 2 3 4 5 ... 57      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
371.005-0Mě ještě pro zajímavost napadalo, zda by nebylo skoro lepší dát o pár sekund dřívější snímek tak aby začátek prvního vozu byl v úrovni cca toho rychlostníku, ale opatrně zas na kolizi paňtáku s tím sloupem, na první pohled by to ale vyjít mohlo? (Nevím co je schované za současně najetou soupravou)06.04.18 - 14:01
460.066-4 + 460.082-1 + 460.065-6 + 749.259-8Rodny: Když se o tom zmiňujete možnosti v Olomouci neznám, ale není to jediná možnost jak cokoliv kór v zimním období na jednotce provést. Mají jinou možnost, pokud ne tak bych s tím označením idiot opravdu nesouhlasil. Když není jiná možnost a musí to jezdit, tak idiot neidiot.... musí....30.12.17 - 11:58
460.066-4 + 460.082-1 + 460.065-6 + 749.259-8460 najbrtizace normálně zasáhla, ale podstupují ji pomalu.

Viz třeba zde půjčené foto z K-reportu (Najbrtí 460.063):

https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1220101.jpg&httpref=28/296977

Nemyslím si, že by už dožívaly jen jim v Olomouci ubylo práce po příchodu panterů, ale jezdí a snad se na nich dělají i drobná vylepšení. (IS, drobnější modernizace interiéru atd..)
30.12.17 - 11:53
843.007-6 + 943.007-5 + 814.235-8 + 814.236-6 + 810.577-7Vetší přínos než ve zmíněném vidím v komfortu za jizdy... Přeci jen jak 843 tak i 842 dělají jako jediné rachot obdobný Regionovam. Proti tomu je i 2 000 000 km ojety Stadler komfortní stroj. Bohužel v odhlučnění interieru dostavaj tyto stroje mnoho nádavek ode všech.12.04.17 - 15:12
163.234-8Zajisté, řazení i lokomotiva 163.234 tomu jasně odpovídá13.05.16 - 19:27
854.005-6Neúmyslně jsem ohodnotil trojkou, chtěl jsem jen odejít ze stránky. Prosím adminy o možnost repete volby.05.12.15 - 15:26
854.031-2 + 912.001-5 + 812.613-8Jack Jag: Mám pocit, že se to pro "blbost" odložilo na jindy a vůbec se nezkoušelo. Jelikož prý nebyl kabel s redukcí.24.11.15 - 19:53
854.017-1 + 854.210-2Nickon: Ano, bohužel ano.... Je to ale na nic alespoň ten kolák by to tam chtělo nechat. Asi by si taky poradila, jelo by se prostě pomaleji.

Řidičák by měl být na stejné straně, ale zřejmě v souvislosti s výlukou Osek - Poděbrady se při údržbě vozů v Děčíně je podařilo nějakou jízdou otočit.
03.06.15 - 0:58
854.021-3 + 854.027-0Měchy 854 se normálně používají. U vratných souprav furt (to už musí být něco extra) a u souprav objížděných většinou. Jen v některých případech se to nedělá když je ostrý obrat - málo času - a práce s přechody by zdržovala. Na rozdíl od 842/843 je tento přechod plnohodnotný tudíž i pro cestující.17.05.15 - 13:16
150.225-1DannyfromCZ: 5ekl bych, že ne žumpa, ale to co prostě bylo. V té době byla naprostá krize u ČD s vozy na dálkovou vozbu většina byla na modernizacích a rekonstrukcích -) tudíž nemůžou jezdit.22.03.15 - 9:46